Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vert ett bra selskap med bra app. Di siste månedene har det vert overfakturering på tross av forskuddsinnbetaling: betalte i september estimat for neste mnd. I oktober kom alikevel faktura for hele måneden selv om eg hadde 5500kr til gode stående i selskapet. Alle faktura etter september har vert feil på, der dei har fakturert full pris selv med innestende penger i selskapet. Eg akter ikke å ver bank for ett strømselskap som ikke har økonomi. Etter mye tull der eg har mnd for mnd har brukt en del av mi fritid på å få fikse dette, så tenker eg at en konkurs for tibber er helt på sin plass. Eg har siste to år kjøpt mye av Tibber dubeditter. Veldig givende at en del av dette må kjøpes nytt hos andre selskap fordi at dette kun funker som Tibber kunde.
Jeg var fornøyd til å begynne med, men så ble det problemer i appen deres, som egentlig er det eneste bra de har å tilby. I tillegg er det uhørt å være deres lånegiver.
Ok helt til de endret faktura med overestimering av betaling forskuddsvis. Umulig å forstå faktura.
Hvis man ikke kan drive butikk skal man legge ned, ikke be kundene om å forskuttere lønnen din.
Etter 5 år kunde så sier jeg hadde bra til Tibber. Dårligst i strømmarkedet! Unngå stipulert strømregning!!!
Kvaliteten til selskapet har falt kraftig, mye problemer med appen, og de fjernet til tider mulighet til å komme i kontakt med kundeservice. De opptrådte uprofesjonelt da de endret faktureringsmodell med 2 dagers varsel, noe som ikke bare bryter med deres egne vilkår, men gjør det vanskelig å komme seg ut av tibber og slippe å betale fakturaen med forhåndsbetaling.
Mediaomtale i det siste sier det meste. Det eneste positive som er igjen, er appen.