Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ok helt til de endret faktura med overestimering av betaling forskuddsvis. Umulig å forstå faktura.
Hvis man ikke kan drive butikk skal man legge ned, ikke be kundene om å forskuttere lønnen din.
Etter 5 år kunde så sier jeg hadde bra til Tibber. Dårligst i strømmarkedet! Unngå stipulert strømregning!!!
Kvaliteten til selskapet har falt kraftig, mye problemer med appen, og de fjernet til tider mulighet til å komme i kontakt med kundeservice. De opptrådte uprofesjonelt da de endret faktureringsmodell med 2 dagers varsel, noe som ikke bare bryter med deres egne vilkår, men gjør det vanskelig å komme seg ut av tibber og slippe å betale fakturaen med forhåndsbetaling.
Mediaomtale i det siste sier det meste. Det eneste positive som er igjen, er appen.
Krevde at jeg skulle betale 5k+ på forskudd for 15. dager med strøm i desember. Byttet på stedet, lite troverdig selskap.
Endret faktureringsrutine er uakseptabel. Bruker kunden som bank. Har byttet strømleverandør.