Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er takket være tibber vi fått fått ned påslaget på strømmen
Skummel epost mottatt i dag , fra Edgeir... takk for at du bytter til Tibber! Stemmer ikke ,dette stinker ! Prøver seg på ett røver-kupp, nåværende selskap varslet! Bytta 2.okt. fra Tibber da de prøvde seg pga. økonomiske problemer med innkjøp og forskuddsbetaling, da mista de mange kunder ved å forsøke seg på forskudds-fakturering. Her de nå lagt ved info/angreskjema 14 dager fra 1. innmelding 10/2021 via elbil-foreningen, med angrefrist 021121. Hva er dette for noe, har andre fått slik melding? Svært irriterende og nærmest straffbart! Er for øvrig svært godt fornøyd med mitt nåværende selskap, påslag ett øre og intet pr mnd. Dessuten sam-fakturering med nettleie med fradrag for strømstøtte i samme faktura, , det klarte ikke Tibber! Dette til info og behandling! HH
Kombinasjonen av forhåndsestimat og etterskuddsjustering i faktura gjør at Tibber går fra et oversiktlig og ryddig oppsett til totalt uoversiktlig og uryddig oppsett. Ingen grunn til å bruke Tibber som strømselskap lenger derimot god grunn til å si opp avtalen før de går tom for kunder og penger?
Umulig å få kontakt med kundeservice. Kun autogenererte svar. Skyhøyt estimert forskudd
Etter forskuddsbetaling ble innført kan jeg ikke fortsette med tibber. Jeg skal ikke være bank. Og så blir det bare dumt at de ikke klarer å få nettleie på samme faktura. Når strømstøtten overstiger nettleien får jeg ikke faktura fra netteier, men må fortsatt betale for spotpris på strøm. Tragisk. Jeg bytter i dag!
Bytter som mange andre fordi Tibber forskuddsfakturerer og lager surr med strømstøtten og økt risiko ved eventuell konkurs og delingen av strømregningen mellom Tibber og Elvia.
Var fornøyd helt til de begynte med forhåndsbetaling