TrøndelagKraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fastpris avtale for beboere i TOBB er den dyrest mulige avtale. Ingen bør velge de
Hei! Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen og strømavtale til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Trøndelagkraft
Hei! Har hatt strømavtale hos Trøndelagskraft i mange år. Trodde selv jeg hadde en spot-avtale, men som viste seg å være en såkalt topp 5 variabel avtale. Har nå over lengre tid forsøkt å få klarhet i hvilke "garantier" som ligger bak "Topp 5" (Trøndelagskraft reklamerte med at de skulle være blant de 5 beste strømleverandørene på variabel pris av de store strømleverandørene). Har også bedt om dokumentasjon på om de oppfyller denne lovnaden. Det er tydelig at de sliter med å dokumentere dette og nå får jeg ikke noe respons fra Trøndelagsraft lenger. Jeg forsøker å sende email og ringe, men ingen respons. Det er svært betenkelig at et stort selskap med slik makt overfor privatkunder totalt overser kunders henvendelser. Rydd opp i gamle avtaler. Svar kundene når de forsøker å ta kontakt og legg fram dokumentasjon på de avtaler dere selgr/har solgt.
Bra... skjønner ikke med priser fra 30 øre til 240 øre samme dag. Er de så store kost pris variasjoner på 24 timer! Nesten en finere form for tyveri. Kan være litt opp å ned, men du verden så mye. Må sjekke pris hele tiden, skal ikke være nødvendig.". Bere TULL!!!!!!
Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Grei å følge med. Best pris iflg. bytt.no. Topp app!
Hei Atle og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Kontaktet Trønderenergi angående spotpris i desember , fikk da til svar at den prisen vi betalte er den vi måtte betale fordi vi bor der vi bor😩altså bor du utenfor Trøndelag får man ikke de fordelene de reklamerer med , de kan heller ikke fakturere på en faktura med linjeleie inkludert for oss som bor utenfor Trøndelag
Hei, Stig! Det er helt riktig at spotprisen man betaler følger det området man selv befinner seg i. Vi skulle svært gjerne gitt lave spotpriser til hele landet, men de siste månedene har det dessverre blitt slik at spotprisen er betydelig lavere her i Trøndelag enn resten av Sør-Norge. Du skal allikevel være trygg på at du får et godt tilbud selv om du bor utenfor Trøndelag, så ikke nøl med å sjekke ut nettsidene våre, eller ta kontakt igjen med vårt kundesenter. Husk også å laste ned vår nye TrøndelagKraft-app, hvor du som kunde blant annet kan følge med på hva spotprisen koster time for time. Håper du har en strålende dag videre!
Veldig fornøyd med avtalen. Ser at den leverer slik den lover. Anbefaler denne.
Hei Tove og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Konkurransedyktige, oversiktlig faktura, ingen påslag. Månedstilbudene fra selskapet treffer ikke kunder utenfor Trøndelag
Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Trøndelagkraft.
Anbefaler Spotpris/trøndelagkraft,rimelig strøm,å alt på en regning, får også en del kundefordeler hver mnd 😊
Hei Anne og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Slike tilbakemeldinger motiverer oss til å fortsette med å levere gode avtaler og tjenester til våre kunder. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Trøndelagkraft.
Fikk bytte mellom spot og variabel ,etter som det lønte seg🙂 akkurat nå er det spot som er lønnsomt i Trøndelag 🙂
Hei Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi pris på. Våre kunderådgivere er alltid behjelpelig med å finne den beste avtalen for deg. Med Vennlig hilsen, Trøndelagkraft
Er skeptisk til galloperende strømpriser og hvem som sitter med den store gevinster.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Håpløs å få i tale på telefon og chat. Betaler for papirutgaven selv om deg har e-faktura og autogiro
Hei Ulf og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Det er ingen kostnader hos oss på epostfaktura eller efaktura. Av erfaring vet jeg det noen ganger kan ta litt tid fra man registrerer efaktura i nettbanken og til dette blir registrert hos oss, og eventuelle fakturaer som sendes før dette er registrert sendes da i posten da vi er pliktig til å sende detaljer på hva vi fakturerer. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Trøndelagkraft.
Trøndelag kraft er selskapet for deg som vil ha et enkelt og gjennomsiktig kundeforhold med en strømleverandør som er tvers igjennom ærlig. Ikke de aller laveste prisene, men konkurransedyktig allikevel. Lett å komme i kontakt med og villige til å hjelpe kunden med å finne den beste avtalen. Verdt å prøve, sier nå jeg.. Knut.M
Hei Knut og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Trøndelagkraft.
Oversiktlig og god kundeservice ingen feilaktige priser
Hei David, tusen hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding. Vi jobber knallhardt for at våre kunder til enhver tid skal ha gode produkter og hyggelig kundeservice. Med vennlig hilsen oss i TrøndelagKraft
Tungvint å få svar fra kundeservice. Hatt et par strømbrudd her, den ene gangen hadde den en av fasene lagt ut uten at den "smarte" måleren har gitt tilbakemelding til Tr. Lag kraft. Kunne da gjerne fått en SMS om situasjonen. Ellers godt fornøyd.
Hei Hans, tusen takk for tilbakemelding. Når det gjelder varsel på strømbrudd kommer dette fra din lokale netteier og ikke fra oss som strømselskap. Veldig kjekt å høre at du ellers er fornøyd med oss og våre tjenester, skulle det være noe er vi her for deg! Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen oss i TrøndelagKraft.
Har ventet to uker på å få vite hva november fakturaen kommer på. Har skrevet mail to ganger (07.12 og 11.12) uten at de svarer på henvendelsen. Det er ikke holdbart med de strømprisene de nå har varslet, at jeg sitter her to uker før jul og avventer strømregningen for å vite hva jeg har å rutte med til innkjøp før jul. Dette er for dårlig og jeg vurderer sterkt å bytte leverandør.
Hei Svein, Takk for din tilbakemelding. Jeg må bare beklage så mye dine opplevelser med oss. Det er ikke slik vi ønsker å oppleves. Med vennelig hilsen Trøndelagkraft
Har vært en trofast lokal kunde, men når du ber om billigste avtale og det viser seg at det finnes mer enn 30 billigere avtaler hos andre leverandører (unntatt lokketilbud) så er det på tide å bytte leverandør - da får jeg i det minste 2-3 tusen mindre å betale for strømmen. Den svindyre nettleien får jeg desverre ikke gjort noe med...får vel søke om å sette opp ei vindmølle samt montere solceller, blir billigere i det lange løp!! Når vi nå attpåtil betaler for strømkabler til utlandet så de (selskapene) skal presse opp prisene enda mer så må en finne løsninger så en blir selvforsynt!!!
Hei, Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Det er trist å høre at du har forlatt oss som kunde. Det har vært en krevende tid med veldig svingende priser i markedet. Vi jobber for å ha avtaler som kan treffe alle kundegrupper. Være seg spotpris eller en mer forutsigbar. Jeg håper du en dag vil prøve oss igjen og kontakter kundeservice for god veiledning. Mvh Trøndelagkraft