Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Synd at Bulder ikke har bank på Internett. Hva skjer om man f.eks mister mobilen??
In July, I switched to Bulder from DNB after several years of growing frustration - but that's for another review. I was attracted to Bulder for two primary reasons. The first was their attractive interest rates, the second was their promise of self-service on pretty much everything. The good side is that they do offer attractive interest rates (at least, for savings - I haven't looked into the home loan side of things). Their app is nice too. On the other hand, self-service shouldn't necessarily mean bad support, but unfortunately, it seems to mean that... I was denied for a credit card when in the process of switching. I understand this isn't entirely Bulder's fault - I had a large outstanding credit card balance at another bank. This is the fault of the debt register. However, I paid that off (and closed it), and have still been trying to open a credit card nearly two weeks later. I've been told versions of things like "try again tomorrow", "try again next week", to the latest version today of "try again in 30 days". None of this has told me what the problem actually is - which to me looks like something has completely broken for my data in their system. I'm not sure what the point of support like this is, is when it can basically be replaced by an autoresponder that repeatedly answers "try again later", like some kind of demented 8-ball, but here we are... I now have zero debt in gjeldsregisteret, and as I am pretty well off, I have personal savings of over 600k in Bulder itself, yet apparently that isn't enough to get someone from Bulder to press the button that says "yeah, actually, this guy can probably have a credit card", which is really quite annoying, because I hate having to constantly move money over to pay for things on a debit card. So I'd advise steering clear if you actually value getting sensible responses out of a human being when you fall through the cracks in their automation and need help. In my case, hopefully, sometime before the heat death of the universe, I might actually get a credit card from Bulder. Or perhaps I'll just move to another bank rather than wait that long to find out.
Har nylig blitt Bulderkunde og opplever det som enkelt og problemfritt. Hele flyttingen som bankkunde har gått på skinner. Appen er oversiktlig og enkel å bruke og så langt har jeg ikke opplevd noen utfordringer. Veldig godt fornøyd med banken så langt. Anbefales
Jeg var en tradisjonell kunde av de store banker, litt bruk av nettbanken. Var litt skeptisk til en ny bank med kun appen. Men Bulder har hjulpet oss mye med flytting av boliglån, vi fikk en bra rente. Så sparer vi noen tusen koner i år. Appen fungerer utmerket, og gir oss en daglig oversikt av alle tjenester vi bruker hos dem inkl. boliglån, sparekontoer og fond. Anbefaler Bulder vi!
Lekende lett å bytte avtalegiro-avtaler, faste oppdrag, VIPPS-konto osv. Liker denne banken veldig godt.
Hei Anne! Så bra å høre at det er lekende lett å bytte avtalegiroer, faste oppdrag osv. Du skal slippe å bruke mer tid på bank enn du må! Velkommen til Bulder! Hilsen alle oss her i Bulder :)
Enkelt, oversiktlig, gebyrfritt og ryddig. Byttet til Bulder gikk problemfritt.
Hei Tommy! Godt å høre at du liker enkelheten, oversikten, gebyrfrihet og at bankbyttet var problemfritt! Velkommen til Bulder! Hilsen alle oss :)
Lav rente, automatisk vurdering av takst i nærområde som igjen vil styre rentebetingelsen i positiv retning, rask og hyggelig kundebetjening. Mer trengs ikke, jeg er kjempefornøyd.
Hei Hilda! Dette var en fin oppsummering av hva Bulder skal gi deg som kunde. Glad for å høre at du skjønner hva Bulder står for og at du liker det du har fått! Vi skal jobbe knallhardt på videre for å holde deg like fornøyd! Hilsen alle oss i Bulder :)
Veldig fornøyd. Mnd renter og mnd boligverdi oppdatering er veldig bra!
Hei Linda! Bra å høre at Bulder fungerer så godt for deg og at du er fornøyd med renter, månedlig oppdatering av boligverdi og mulighet for bedre rente automatisk hver måned! Hilsen alle oss i Bulder :)
Enkelt å søke lån og flott brukeropplevelse med nettbank. Litt annerledes og kul. Full kontroll på prosessen. Og rask tilbakemelding. Gode renter på lån til eiendom. Er veldig fornøyd
Hei Frank! Godt å høre at Bulder fungerer så bra for deg. Du har helt rett i at Bulder er litt annerledes, ikke alle liker det - men det virker som du gjør det! For de som ikke liker det finnes det nok av grå alternativer ;) Kjekt å høre at du er fornøyd med prosess, tilbakemelding og at du mest sannsynlig sparer en del på god rente på lånet. Hilsen alle oss i Bulder :)
Bolig verdien øker og renten går ned uten at jeg trenger å foreta meg noen som helst. Nettbank app er bra når man har lært å bruke den. Bulder anbefales fra min side.
Hei Øyvind! Ja, er det ikke fint at du kan få lavere rente uten å måtte be om det. I en tradisjonell bank hadde du nok måtte ringe og argumentere for å få dette. Vi gjør det heller automatisk. Det taper vi nok litt på i det korte løpet, men vi tror at vi får det tilbake i mer lojale og fornøyde kunder på lang sikt. Takk for anbefaling! Hilsen alle oss i Bulder :)
Jeg har vært Bulder kunde i ca tre mnd nå, og er veldig fornøyd. Det er enkelt, lite gebyrer og en veldig funksjonell app.
Hei Per! Kjekt å høre at Bulder fungerer så bra for deg og dine bankbehov og at du synes appen er enkel og funksjonell og at du liker gebyrfriheten! Velkommen til Bulder, selv om du har vært med oss tre måneder allerede :) Hilsen alle oss i Bulder :)
Bulder er en kundevennlig bank med nye og gode løsninger. Betingelsene er konkurransedyktige, og jeg liker at det er kundeutbytte. Jeg får følelsen av at Bulder er til for meg, og ikke et stort og upersonlig "vesen" av en institusjon.
Hei Erik Du har helt rett. Vi vil være et alternativ til de upersonlige "institusjonene". Storbankene klarer ikke eller vil ikke være tett på kunden, det gir oss en stor fordel. Jo tettere vi er på kundene, jo bedre kan vi tjene bankbehovene deres. Kjekt å høre at Bulder fungerer så bra for deg og at du er fornøyd med løsningene, kundeutbytte og betingelsene våre. Hilsen alle oss i Bulder :)
Super bank og banktjenester!! Byttet fra Sbanken og er veldig fornøyd!
Hei Lars Så bra at Bulder fungerer så godt for deg. Det er mange som har gjort som deg og flyttet fra DNB/Sbanken. Vi vet at Sbanken-kunder har høye forventninger til banken sin, og vi er klare for å levere på disse og være et klart alternativ til de aller største. Hilsen oss i Bulder: )
Veldig greit og enkelt med god oversikt i appen. Jeg kunne tenkt meg barnekonto ned kort. Da hadde vi flyttet alt over til Bulder. Banken har heller ikke lånetjenester utover huslån. Men totalt sett sparer vi mye på å være kunde hos Bulder bank.
Hei Espen! Så bra å høre at Bulder fungerer bra for deg og at du er fornøyd til tross for at du savner noen produkter/tjenester hos oss. Er det billån du savner? Vi har ingen planer om å tilby dette. Husk at det er en mulighet å låne opp på boligen til andre ting enn selve boligen også. Det kan være bil, båt eller hytte. Da får man også en lavere rente enn ved billån eller båtlån. Øker du terminsummen slik at du betaler ned "billånet" som er innbakt i boliglånet like fort som du ville gjort med et vanlig billån sparer du da penger også. Godt å høre at dere sparer mye på å være kunde hos Bulder. Hilsen alle oss i Bulder :)
Veldig oversiktlig og forutsigbar bank. Automatisk justering av boligverdi og renter gjør Bulder til en bank det er morro og benytte seg av. Slipper mas med pruting på utlånsrenter og innskuddsrenter. Uten tvil den beste banken 👍
Hei Eivind! Ja, det er moro å spare penger på gode valg - og ikke tape penger på å ha boliglån på gamlemåten. Vi vet fra undersøkelser vi har gjort at prutetelefonen er noe kundene hater. Derfor fjernet vi behovet for den og gir kunden automatisk bedre rente når de kan få det. Vi taper nok litt på det på kort sikt, men vi tror vi får det igjen i mer fornøyde og lojale kunder på lang sikt. Hilsen alle oss i Bulder :)
Grei rente og app, fint med automatisk justering av husverdi og lånerente. Enkel måte å refinansiere på. Savner dog ordinær nettbank, derfor kun fire stjerner.
Hei Fant61! Bra å høre at Bulder fungerer så godt for deg og at du er fornøyd med automatisk laver rente og at refinansieringen var enkel! Skjønner at du kan savne tradisjonell nettbank om du har vært vant med det. Vi har ingen planer om å bygge en tradisjonell nettbank. Vi vil bruke alle folkene våre på å gjøre appen til verdens beste bankapp. Det klarer vi bare om vi har alt fokuset vårt der. Det er flere enn deg som har savnet nettbank. Men tilbakemeldingene vi får fra mange er at de blir godt vant og fornøyd med å gjøre alt i appen. Vi håper det skjer med deg også. Hilsen alle oss i Bulder :)