Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God rente på både utlån og innskudd. Fintnå kunne gjøre alt selv i en app.
Hei Torbjørn Så bra å høre at Bulder fungerer så godt for deg og at du er fornøyd med renter på utlån og innskudd. Du har helt rett. Bulder passer best for deg som helst vil fikse tingene selv. Det er akkurat den kundetypen vi bygger Bulder for. Hilsen alle oss i Bulder :)
Bulder Bank er jeg meget godt fornøyd med. I dag fikk jeg melding om verdiøkning på vår bolig og at renten blir satt ned. Det er bare å gå inn i Bulder Appen å se. Slik en bank har jeg ikke opplevd før.
Hei Rolf! Så bra å høre at du er godt fornøyd og at Bulder fungerer så bra for deg. Du har helt rett. Det er ikke mange som har opplevd at det er banken som tar initativ til at du kan få bedre rente. Fra kundeundersøkelser vi har gjort har vi tydelig sett at kundene hater "prutetelefonen" til banken. Derfor har vi fjernet behovet for den. Det taper vi nok litt på på kort sikt. Men vi tror at vi får dette igjen i mer fornøyde og lojale kunder på lang sikt. Hilsen alle oss i Bulder :)
Rask og god behandling. Ok m alt på mobilbank. Tar kontakt når saker skal løses.
Hei Hege! Så bra å høre at du tenker at vi er det vi gir oss ut for å være. Vi er for åpenhet og ærlighet i bank og er derfor en av få aktører som har åpne prislister og ikke hemmelige skuffetilbud eller betingelser du må prute deg frem til. Bra å høre at du liker å gjøre alt i appen og at du får hjelp når du trenger det. Hilsen alle oss i Bulder :)
Byttet fra Sbanken da denne ble kjøpt av DnB. Bulder er bedre og utvikles raskt. Alle ønsker vi hadde for ett år siden er nå oppfylt og det kommer stadig nye funksjoner. Appen er strålende og oppdateres ofte Eneste negative er åpningstider på kundeservice og mulighet for å sende epost. Ønsker egentlig ikke døgnåpen kundeservice da dette driver kostnader.
Hei Jørn! Det er mange som har gjort som deg, og byttet fra Sbanken(DNB). Vi vet at de tidlgere Sbanken-kundene var veldig fornøyd der de var og skal gjøre vårt for at det fremdeles er et kundevennlig alternativ til de store bankene. Du har helt rett i at døgnåpen kundeservice ville drive kostnader, som igjen ville hatt konsekvenser for rentenivået. Derfor er vårt mål å gjøre appen og alle funksjonene våre så selvbetjente og brukervennlige som mulig, slik at både vi og kundene kan spare penger på "unødvendig" kundeoppfølging. Men har du et problem du trenger hjelp til skal du alltid få det hos oss også. Den siste tiden har det kommet enromt mange kunder til oss, og det har gjort at svartid på epost, chat og telefon har vært lenger enn den pleier - og lenger enn vi liker at den er. Vi ser hele tiden på mulige tiltak for å bli enda bedre. Det aller viktigste er fornøyde kunder. Hilsen alle oss i Bulder :)
Flytta boliglånet til Bulder. I motsetning til andre banker blir du ikke straffa for å ha for "lite" i lån. Gikk veldig greit å flytte lånet, og man får automatisk bedre rente etterhvert som man nedbetaler på lånet.
Hei Trine Det stemmer. Folk med små lån får ofte de dårligste betingelsene andre steder. Det hører vi fra mange kunder som kommer til oss. Og ikke sant at det er fint med automatisk lavere rente? Det tipper vi du ikke har opplevd i tidligere banker :) Hilsen alle oss i Bulder :)
Enkelt, profesjonelt og konkurransedyktig. Føler oss ivaretatt på tross av at det meste er digitalt. De beste prisene og den beste oppdateringen.
Hei Ole Dette var en perfekt oppsummering på alt vi ønsker å være for deg som kunde. Enkel, profesjonell, konkurransedyktig og at du føler deg ivaretatt selv om det meste er digitalt. Herlig å høre at Bulder fungerer så godt for dere! Hilsen alle oss i Bulder :)
Appen er vanskelig å bruke , kall senter er veldig dårlig bemannet
Hei Mohammed Skulle gjerne visst hva du sliter med i appen. På nettsidene våre finner du mange vanlige spørsmål og svar som også kan hjelpe deg. I tillegg skal rådgiverne våre kunne hjelpe deg med det du trenger. Den siste tiden har det vært en enorm pågang av nye kunder som gjør at ventetiden på telefon, chat og epost har vært lenger enn vanlig og lenger enn vi liker. Vi jobber med tiltak for å kunne hjelpe dere raskere og bedre fremover. Hilsen alle oss i Bulder :)
Jeg byttet fra Sbanken på grunn av fjerning av Apple-Pay. Fungerer foreløpig ganske greit. Men savner SMS-varsling på innskudd (lønn, etc.). Dette burde ikke være vanskelig å implimentere?
Hei Charles! Det er et godt innspill. Dette ønsker vi å tilby! Og aller helst via push og ikke SMS, så slipper du å betale for varselet. Vi jobber med saken! Hilsen alle oss i Bulder :)
Bulder er en positiv og fremoverlent bank! Med lun humor, flott grensesnitt med smarte løsninger og raske overføringer er dette en bank jeg anbefaler varmt: Fem av mine nærmeste har allerede blitt kunder etter meg. Ved å flytte huslånet hit ble det mye penger å spare for oss. Prosessen med å bli kunde opplevde jeg som smidig. Det samme gjelder flytting av huslån. Bulder hjelper meg faktisk til å ha enda bedre kontroll på egen økonomi. De er også rausere enn de fleste banker med renten på sparekonto. Og tilbyr rente på huslånet som er i vår favør. Veldig takknemlig for å ha blitt kunde hos Bulder. Det oppleves som en innovativ bank. Og de har ikke den samme grådigheten som de store bankene som har to-sifrede milliardbeløp i overskudd i kvartalet!
Hei Christian! Herlig å høre at Bulder fungerer så godt for deg, og at du forstår så bra hvilken verdi vi ønsker og forhåpentligvis klarer å levere. Bulder passer ikke for alle, men det høres ut som vi er en perfekt match! Før vi startet opp gjorde vi mange undersøkelser på hva folk liker og ikke liker med banken sin. Da ble det fort tydelig at folk hater "prutetelefonen". Derfor fjernet vi behovet for den, og gir heller kundene automatisk lavere rente så fort de kan få det. Det taper vi nok litt på på kort sikt, men vi tror vi får det igjen i mer fornøyde og lojale kunder på lang sikt. Er vi rause med kundene, får vi det tilbake - tror vi. Takk for at du har anbefalt oss videre. Vi skal gjøre alt vi kan for at vennene dine blir like fornøyd som deg! Og til slutt, du har helt rett. At storbankene kan tjene så mye penger på så lite fornøyde kunder må vi gjøre noe med! Hilsen alle oss i Bulder :)
God applikasjon som gir en meget god oversikt over ens økonomi. Dette basert på brukergrensesnitt og budsjettering (budsjettfunksjon og fremtidige "huskelapper"). Lite jeg savner av funksjoner/tilbud.
Hei Stig! Så bra å høre at Bulder fungerer så godt for deg og at du er fornøyd med appen og funksjonaliteten der! Om det er noe du skulle savne av funksjoner og tilbud så gi oss en lyd på [email protected] Hilsen alle oss i Bulder :)
Da DNB tok Sbanken måtte jeg finne ny bank , og valgte Bulder. Har ikke savnet Sbanken ett sekund , appen er fantastisk og enkel.
Hei Morten! Så bra å høre at Bulder fungerer så godt for deg, og at du ikke har savnet Sbanken. Vi vet at kundene som kommer derfra har vært storfonøyd, og det skal litt til å ikke savne det. Vi skal gjøre alt vi kan for at det fremdeles finnes et skarpt og kundevennlig alternativ til storbankene! Hilsen alle oss i Bulder :)
Savner veldig en vanlig nettbank, skjønner at det er ei hellig ku, men den bør skytes - raskt.
Hei Kjell Ja, du kan godt kalle det en hellig ku. Du har sikkert hørt begrunnelsen vår for at vi ikke ønsker å bygge en tradisjonell nettbank også. Men i korte trekk er grunnen at vi ønsker å bygge verdens beste bankapp, og det tror vi ikke vi klarer om vi må dele fokuset vårt mellom app og tradisjonell nettbank. Men vi har forståelse for at ikke alle er enig med oss i det. Vi har hatt mange kunder som har vært skeptisk til å gjøre alt i appeni begynnelsen, men senere meldt tilbake at de nå liker å ha det på den måten. Vi håper det blir slik for deg også. Hilsen alle oss i Bulder :)
Halvparten av løsninger fungerer ikke og kundeservice er håpløss- de vet ikke selv hva du skal gjøre, ping-pong i evighet
Hei Serg Skjønner at det er frustrerende om du ikke får til å gjøre tingene du ønsker. Gi oss gjerne en tilbakemelding på [email protected] om hvilke løsninger du ikke mener fungerer. Hilsen alle oss i Bulder :)
Jeg ønsket å snakke med noen på chat, men erfarte at jeg ble skubbet lengre og lengre bakover i køen. I ene øyeblikk var jeg nummer fem i køen, i neste øyeblikk nummer syv. Når jeg til slutt nådde gjennom, så føltes det som jeg snakket med en kald robot. Dårlig kundeservice og dårlig tekniske løsninger. 1/5
Hei Joakim Du har helt rett. Problemet med at kunder gikk bakover i chat-køen var uholdbart og vi har heldigvis klart å fikse dette nå. Det beklager vi. Du skal ikke oppleve å rykke bakover i en kø. Hilsen alle oss i Bulder :)
Etter 15 år med Sbankens fantastiske app, må jeg si Bulder har en LANG vei å gå! Appen er ikke spesielt intuitiv, og det er lett å trykke feil. Dersom man skulle være så uheldig å måtte kontakte kundeservice, må man belage seg på å ha veldig god tid, og egentlig ikke få særlig god hjelp heller. Jeg kom til å endre trekkonto på lånet (mente ikke å gjøre det, trodde jeg bare skulle få se hvilken konto lånet ble trukket fra, og vipps var den endret), og det var ikke bare bare å få endret tilbake! Endte opp med at det ikke sto penger på den kontoen som Bulder fant det for godt å trekke fra på forfallsdato, for de sto på en annen konto. Kontaktet kundeservice (chatt), men de brukte vannvittig lang tid på å svare (altså etter at jeg var rykket frem fra nr 18 til 1 i køen og angivelig hadde fått kontakt med en kundebehandler), og han svarte bare delvis på det jeg spurte om. Plutselig brøt de bare forbindelsen, uten at jeg fikk svar. I mitt hode burde de da ha ringt meg opp, om det var en teknisk feil som gjorde at det brøt, men det skjedde ikke. Virker helt amatørmessig.
Hei Hege Skjønner godt at dette var frustrerende for deg. Slik skal det ikke være. Du har helt rett i at å rykke bakover i chat-køen er uholdbart. Dette var en feil som dessverre rammet flere kunder, og vi har heldigvis klart å ordne opp i dette nå. Vi beklager den dårlige opplevelsen. Hilsen alle oss i Bulder :)
Har vært kunde et par dager. Det har vært umulig å betale regninger eller bruke Vipps denne tiden (det eneste som virker er Apple pay). Kundeservice er vanskelig tilgjengelig og lite hjelpsomme. Det gis ingen informasjon, tilbys ingen løsning. Virker totalt useriøst.
Hei Arve Skjønner at det er frustrerende om ikke betaling og Vipps virker. Dette er ikke et problem andre kunder har meldt om. Send oss gjerne en e-post på [email protected] med litt mer detaljer om hvilke problemer du har hatt med betaling, så finner vi ut av det. Hilsen oss i Bulder :)