Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det var enkelt å etablere seg som kunde i Bulder Bank. Avtale-og Autogiro var greit å overføre fra tidligere bank. Jeg får til enhver tid god oversikt over disponibelt beløp på konto. Enkel innlogging.
Lav bolig rente. Lett og oversiktlig nettbank,lett å følge med.
Hei Oddvar, Kjempefint å høre at du er fornøyd med både boliglånet og appen😎 Tusen takk for omtalen! Hilsen oss i Bulder
Rimelig særlig når man tar i betraktning størrelse på lån. På topp når det gjelder gebyrer og etableringsgebyr. Enkel og kjapp nnlogging.
Hei Steinar, Strålende å høre at du er fornøyd med boliglånet ditt hos oss😎 I Bulder skiller vi ikke på store og små lån, det eneste som avgjør hvilken rente du får, er belåningsgraden din. Og selvsagt er lånet helt gebyrfritt😄 Ha en energirik dag videre! Hilsen oss i Bulder
Lav boliglånsrente, enkle system og fin App. Anbefales
Hei Birger, Så gøy å høre at du er fornøyd med både boliglånet og appen😄 Tusen takk for omtalen, og ha en strålende dag videre! Hilsen oss i Bulder
De har den beste renten på boliglån, i hvert fall som jeg har funnet. Overføring av lån fra annen bank er bra. Litt forvirrende med bruk av en nettside som ikke er en nettbank, bare en "bestillingsside", resten foregår i en app. Som dagligbank er det ikke godt nok for meg. Kun app og den er litt for simpel, ville foretrukket en vanlig nettbank også. Det er også litt uvant at man alltid er logget inn i appen. Trykk på appen, og så er man i banken. Foretrekker at man faktisk må logge inn hver gang man skal "i banken". Konklusjon: 5 stjerner for lånebank, 3 stjerner for app, 0 stjerner for nettbank.
Er i utgangspunktet fan av systemet, men algoritmen vektlegger ting som er irrelevante for søknaden. På samme tidspunkt er ikke medarbeiderne i stand til å svare på hva som er årsaken til avslag. Om dette skyldes at man ikke har innsikt i beslutningsgrunnlaget, eller dårlig kompetanse vet jeg ikke, men det har gjort at jeg har måttet kontakte kundeservice utallige ganger uten å få et klart svar på hvorfor jeg får avslag når alle kriterier er innfridd. Tilbakemeldingene jeg fikk første gang gjorde at jeg ordnet det de mente var problemet, men når jeg så kom tilbake var det plutselig et nytt problem. To ganger har jeg også fått vite at jeg skal bli ringt tilbake uten at dette har skjedd. Opplevelsen med Bulder Bank har vært elendig i alle ledd.
De svarte ved første ring på telefon og ga meg viktige opplysninger om hva mulighet for flytting av lån til dem kunne være mulig. Nb! Ikke ha for høy kredit-grense på kort!
Hei Lajla, Så kjekt å lese at du er fornøyd med hjelpen du fikk av den dyktige gjengen vår på support🤩 Ha en strålende dag videre! Hilsen oss i Bulder
Føler ikke at brukergrensesnittet gir meg særlig god oversikt over mine konti. Det ble kanskje litt for enkelt???
Søkte om lån i går og fikk svar i dag. Om det er sånn de jobber så er jeg meget fornøyd.
Jeg er veldig fornøyd med banken for huslånet mitt. Helt perfekt at jeg ikke trenger å bekymre meg for å passe på renta og forhandle om den. Renten er slik den er og jeg føler jeg har god oversikt over hva den er og hva som må til for å få lavere. Det jeg ikke er fornøyd med og som gjør at jeg fremdeles er kunde i DNB er at jeg ikke liker ideen om å gjøre alt via app på telefonen. Det er fint at alt er tilgjengelig via appen og den ser fin ut, men når jeg skal ha oversikt over alle kontoer og budsjett er det fremdeles PC som gjelder. Det var også en del rariteter når jeg skulle signere, for da var det ikke mulig å bruke app... akkurat det virket veldig rart og uferdig, mulig det er bedre nå...
Relativt raskt og enkelt å bli kunde. Bra oppfølging fra kundeservice i etterkant av lånesøknaden. Appen er oversiktlig. Det eneste banken kan bli bedre på over tid er å tilby flere produkter og tjenester som for eksempel fond og aksjesparing, forsikringer, kredittkort, Apple og Garmin Pay og andre lignende tjenester som de fleste "hverdagsbankene" har. Har anbefalt Bulder Bank til venner og familie.
Hei Christian, Strålende å høre at du er fornøyd så langt, og fantastisk at du har anbefalt oss videre😎 Appen er under stadig utvikling, og vi har mange spennende planer for hvordan vi skal bygge Bulder videre. Har du fått med deg vårt roadmap, der du kan komme med innspill og se status på kommende features? Sjekk det gjerne ut: https://www.bulderbank.no/roadmap Ha en energirik dag videre! Hilsen oss i Bulder
Virker som de er veldig frempå i utviklingen. Appen virker veldig moderne og intuitiv.
Hei Frank, Superkjekt å høre at appen har falt i smak hos deg. Den er stadig under utvikling, og vi har mange planer for hvordan den skal bli enda bedre🤜🤛 Følg gjerne med på roadmapet vårt her: https://www.bulderbank.no/roadmap Ha en energirik dag videre! Hilsen oss i Bulder
Enklere og billigere boliglån finner jeg ikke. Utbytte, lav rente gjør at jeg setter 5 stjerner. Selve app og banktjeneste er bra, men bruker sjeldent dette. Kundeservice er og helt topp når du trenger dem. Øke lånet går på få minutt.
Hei Glennien, Strålende å høre at du er så fornøyd med boliglånet og kundeservicen hos oss🤩 Appen er stadig under utvikling, og blir bedre for hver dag som går, så vi satser selvfølgelig på at du vil ønske å benytte deg mer av den også etter hvert💪 Ha en energirik dag videre! Hilsen oss i Bulder Bank
Logga inn og sjekka lånemuligheter. Får låne 6,6 mill i annen bank. Men bulder regner vist kun ut e-takst. Sidan me bur litt utenfor by / tettbebygd strøk vil ikkje roboten rekne ut takst, eller gi oss tilbud på lån. Litt rart med tanke på at hus er nesten er nedbetalt og det her er snakk om mulig å bytte bank. Så takk og farvel 😳
Hei Frode, Kjipt å høre at vi ikke kunne tilby deg lån. Som du vet, har vi en heldigital søknadsprosess og innhenter boligverdi automatisk, og da er systemet vårt avhengig av at det er omsatt en del boliger i området for at det skal klare å sette en verdi. Vi har full forståelse for at det kan oppleves som firkantet og litt rart, men slik må det nesten være når vi skal betjene hele landet uten en eneste filial. Hilsen oss i Bulder Bank
Buldergjengen er awesome! De er raske å svare, har kult brukergrensesnitt og er noe mer up-2-date enn resten av banknorge! Ingen pruting på renter og alltid imøtekommende rådgivere! Anbefales💪
Hei Ruben, Tusen takk for en fabelaktig omtale. Supert å høre at du er fornøyd! Vi skal jobbe knallhardt for å holde deg like fornøyd fremover🤩 Hilsen den awesome Buldergjengen😄
Vi har solgt boligen vår, kjøpt ny men ikke overtatt enda, og prøvde å sjekke pris hos Bulder. Det fungerte ikke ettersom vi ikke eide boligen enda. Tok derfor kontakt med Bulder på telefon for å forklare saken. Svaret var enkelt: Beklager vi kan ikke gi lån med mindre du eier boligen. Mitt naturlige spørsmål var da: Så, om du har noen som ønsker å bytte bank og bli kunde hos Bulder så må vedkommende først etablere et kundeforhold med en ANNEN bank før de så kan ta kontakt med DERE for flytte lån og alt mulig annet over? Mannen i røret svarte stolt: "JA! Vi er en annerledes-bank" Min respons var en helt utilsiktet latterkule hvor jeg måtte baklage flere ganger da dette var det sykeste jeg hadde hørt på lenge. Prøver meg på en analogi her: Hvis jeg går på f.eks Elkjøp for å kjøpe ny støvsuger, så trenger jeg da vitterlig ikke å ha med meg en støvsuger fra Expert for å få lov til å kjøpe støvsugeren fra Elkjøp. Bulder sier selv at de ønsker å levere "den ultimate opplevelsen til deg som kunde", jeg må si dette ga meg i det minste den ultimate latterkulen jeg har hatt på flere dager. Tusen takk Bulder bank!