DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
jeg har vært kunde i Dnb siden 1992 og har vært mer eller mindre fornøyd så plutselig fikk jeg mail kundeforholdet er sagt opp både privat og bedriften. Bakgrunn var jeg har ikke svar på dem sin mail jeg kontaktet banken og fikk hjelp hvor jeg kan finne til sendte brevet.straks etter jeg fylte og sendte til banken.svaret var jeg er seint ute med svaret.kontaktet finansklage nemnda etter flere måned kom ikke jeg noe videre.de bruker hvitvasking paragrafen.
Hei! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Det høres ut som det i dette tilfellet kan gjelde innhentning av legitimasjon og oppdatering av kundeopplysninger, som vi er lovpålagt til å gjøre. En konsekvens av å ikke svare på det er at kundeforholdet kan bli avviklet. Men ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 915 04800, via innlogget chat eller via nettbankmelding (Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss) så vil vårt kundesenter få undersøkt dette nærmere for kundeforholdet ditt /Lars
I flere har ringte vi banken minst en gang i året for å kunne få en rente som var noenlunde ålreit. De var vanskelige hver gang, og et par ganger var det først når vi faktisk flyttet lånet de ga en ok rente. Med flere banker som tilbyr bedre rente uten pruting, dvs samme rente til alle kunder, er det ingen grunn til å benytte DNB. Den renten er også langt bedre enn hva DNB noen gang klarte gi meg.
Hei! Leit å høre at du er misfornøyd, men håper likevel du vil vurdere å gi oss en ny sjanse. Vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her, men om man tar kontakt med vår låneavdeling på telefon 915 04800 eller skriftlig via nettbankmelding (Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss) så vil de kunne se nærmere på dette /Lars
Den 3. oktober møtte jeg og min mor opp på DNB-Karl Johan for å få opprette hennes BankID. Vi fikk tildelt en kvinnelig saksbehandler kl. 10:25 som satt på kontor Henrik Ibsen-. Min mor ble nektet bankID uten noe gode forklaring. Vi ble kastet ut av kontoret hennes og ut av lokalet av vekter fordi vi ønsket å ha dialog om saken. Jeg mener min mor er blitt utsatt for diskriminering på grunn av manglende norsk språk, høy alder, etnisitet og funksjonsnivå jf. Likestillings- og diskrimineringsloven § 6. Det var en frekk saksbehandler som viser ingen respekt, forståelse og profesjonalitet . Vi føler oss som kriminelle og vi ble ydmyket av den uhøflige oppførselen, ordbruken og formidlingsmåten til saksbehandler og vekter. Jeg har sendt klage til Diskrimineringsnemda og flere andre instanser. DNB ledelse både sentralt og Karl Johan må ta tak i bankens dårlige saksbehandling og kundeservice. Jeg skal avslutte kundeforhold hos DNB og oppfordrer kunder som har lignende opplevelse å gjøre det samme.
Hei! Jeg beklager at dere har hatt denne opplevelsen på kontoret vårt på Karl Johan. Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her på bytt.no, men jeg kan på generelt grunnlag informere om at det er veldig strenge retningslinjer for opprettelse og bruk av BankID som bankene må forholde seg til. Vi ønsker gjerne å se nærmere på saken hvis du tar kontakt med kundeservice på chat eller tlf 91504800. /Marthe
Grei bank. Er det at man må bruke dnb sine banker, minibanker ellers får man gebyr, å det blir noen kr på 1 år. 3 kr pr bruk, det burde dem kutte ut. Vurderer å bytte bank. Har man hatt problemer, f.eks etter skilsmisse og fått en anmerkning, og selv betalt alt av regninger, så er man dømt og får ikke hjelp, tillit. Alle som beviser at man har klart seg over 10 eller mer burde få 1 andre sjanse. Byttet forsikring fra dnb, tjente 250 kr i mnd. Staten drar inn kr og bryr seg ikke om fattigdom i Norge. Velferdsstaten er ødelagt, når det kommer til å få hjelp. Sier litt om Norge og at familier står i mat kø, pga Staten ikke øker støtte, det bare gjenspeiler seg åssen Dnb driver.
Hei! Leit å høre at du er misfornøyd, men håper likevel du vil vurdere å gi oss en ny sjanse. Når det kommer til kortbruk så er det kun uttak/innskudd på kort som er gebyrbelagt slik som i de aller fleste banker, men varekjøp er helt gratis. /Marthe
Forferdelig kundeservice ved åpning av bedriftskonto. 1,5 mnd er gått og vi har fremdeles ikke tilgang til pengene våre!!!!
Hei! Veldig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Har forståelse for at dette er frustrerende. Vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her. Du kan ta kontakt med kundesenteret på telefon: 91504800 eller chat fra innlogget nettbank, så kan vi se på saken din igjen. /Lisa
Er svært fornøyd med banken. God service og oppfølging
Hei Tommy! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) /Viktoria
Jeg synes dette er den verste bank i Norge. Store og griske og som tittelen sier så ble jeg lurt for femten år siden.
Hei! Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Om det er noe vi kan hjelpe med må du gjerne ta kontakt med kundesenteret på telefon 915 04800, eller via chat i nettbank. Mye kan ha skjedd på 15 år, så håper derfor du vil få en bedre opplevelse om du fortsatt er kunde, eller skulle ønske å bli det på nytt en gang. /Frida
Jeg har ikke bruk dere på noen år jeg har litt peng på kontoen vil overfør dem til kontoen min til storebrand banken
Hei. Takk for melding. Dersom du ønsker å overføre innestående beløp til en annen bank kan du gjøre dette ved å logge inn i nettbanken og gå til Dagligbank og lån - Betale til en. Ta gjerne kontakt med kundesenteret på telefon 91504800 eller på chat når du er innlogget i nettbanken dersom du trenger videre hjelp med dette. Ønsker deg en fin dag. /Elisabeth
Uheldigvis har jeg vært så dum å beholdt konto hos DnB siden ungdomsalder, har nå sperret kort hos de som fortsatt var blitt trukket og kontaktet de angående dette idag. Fikk svar at kortene var sperret og at det var bare å se bort i fra dette samt at jeg skulle få bekreftelse på det etter jeg snakket med de på chat. Fikk selvsagt ingen bekreftelse så jeg tok kontakt igjen, da fikk jeg ett annet svar å ingen løsning på hvordan jeg skulle løse dette med kortet. Anbefaler alle familie og venner dere også å holde dere langt unna DnB, at de er Norges største bank må være en spøk mtp hvordan de behandler kunder de har hatt i flere tiår. Jeg har nå etterspurt innsyn i mine data hos de og regner med at dette blir løst på denne måten slik at jeg får logg over samtalen jeg hadde med de om dette på chat ellers blir jeg nødt å sende klage til datatilsynet. STYR UNNA.
Hei Erling! Beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med oss og at du har mottatt ulike beskjeder i kontakt med kundeservice. Det er ikke bra nok. Vi kan ikke sjekke eller gå inn på enkeltsaker her, men kan på generelt grunnlag informere om at selve kortavtalen må avsluttes hvis man ikke lenger ønsker kort i banken. /Marthe
Deres forklaring fungerer heller ikke. Kommer ikke inn på fond eller innboks!
Hei. Kjedelig at du ikke har kommet inn i fullversjon. Vet ikke helt hvilken fremgangsmetode som er forsøkt, men gjerne forsøk denne: Trykk deg inn på internett på din mobil og skriv inn www.dnb.no. På den siden som dukker opp så blar du den nesten helt nederst på siden og der trykker du på "Om oss". Da kommer du til forsiden vår slik den ser ut som om du skal logge inn via en pc. /Elisabeth
Vi er i 2022 og de mangler Apple Pay, renta er høy og når du forsøker å kontakte banken for å forhandle så blir du avvist på en arrogant måte med autosvar. En ting er å få et nei, som jeg tåler, men når man ikke en gang føler man blir hørt etter å ha vært kunde i banken siden tidenes morgen, så ble det nok for meg. Byttet bank nylig og har allerede spart mange tusen. I tillegg har banken satt ned renten mindre enn hva styringsrenta gikk ned under pandemien. Nå når renta går oppover igjen, så er DnB raske med å sette opp nøyaktig samme prosent som styringsrenta. Skulle likt å sett en sammenligning på differanse mellom boliglånsrente og styringsrente før, under og etter pandemien. Hvor vanskelig kan det være å opptre profesjonelt og redelig? Bytt bank!
Hei, en av hovedgrunnene til hvorfor vi ikke tilbyr Apple Pay er måten Apple tar full kontroll over NFC-løsningen og ikke lar andre 3. parts tjenester benytte seg av løsningene på sine telefoner. En slik løsning syns vi ikke er brukervennelig for våre kunder, eller markedet. Du kan lese mer her: https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/eu-anklager-apple-for-a-misbruke-markedsmakt-med-sin-betalingstjeneste/14761499/ om hvorfor vi og flere andre banker over Europa tar avstand fra løsningen. Vårt ståsted vil endre seg raskt om Apple endrer driftingen av sine tjenester. /Vinjar
Topp oppfølging og gode nettbaserte løsninger innen finans og forsikringer igjennom SAGA programmet. Egen kundeveileder og gode fordels-tjenester. PS: Ønsker meg på sikt en mye mer moderne nettbank med et oppdatert brukergrensesnitt. Mobilbank helt topp!
Hei Simen! Tusen takk for flott tilbakemelding, det er veldig kjekt å høre at du føler dette om oss! :D Vi jobber med nye digitale løsninger som vi vil lansere med tid, men det er mye grunnarbeid rundt disse løsningene som må være på plass før vi kan lansere dem! Vi gleder oss kjempe masse til når de blir offentlig gjort, men vi kan si at om du er fornøyd med mobilbanken, så vil du elske den nye nettbanken når den kommer! <3 /Vinjar
Det er på grunn av Vipps mye penger . Jeg vet ikke man kan ikke då mye penger .
Heisann Yenny! Leit å høre at du opplever problemer med kort og kodebrikke. Om du tar kontakt med vårt kundesenter på telefon 915 04800 så vil de kunne få sett nærmere på dette. Vårt kundesenter holder åpent mellom kl. 07-23 hver dag (inkl. lørdag og søndag). /Lars
"Alle kunder er like viktige" men ikke hos DNB. Ikke bruk denne banken som din private bank. Stor forskjellsbehandling.
Hei Tor! Leit å høre at du har hatt en dårlig kundeopplevelse hos oss og føler deg forskjellsbehandlet. Våre kunder er viktige for oss og vi ønsker å være tilgjengelig for alle våre kunder slik at det skal være enkelt å kunne komme i kontakt med oss og få hjelp til det man trenger. Derfor har vi blant annet åpent 16 timer hver dag mellom kl. 07-23 (også på lørdager og søndager) og er tilgjengelig på chat, telefon 915 04800 og nettbankmelding – slik at våre kunder har flere kanaler for å ta kontakt med oss. Det er vanskelig for oss å kunne svare på her hva som har skjedd i ditt tilfelle som gjør at du føler deg forskjellsbehandlet, men ta gjerne kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan undersøke dette nærmere. /Lars
Å ikke ha apple pay er helt bak mål. Dealbreaker for min del.
Hei! Det var leit å høre. Vi har ikke noe nytt å komme med angående Apple Pay foreløpig, men det er noe som vurderes jevnlig. Ønsker deg en fin dag! /Lene
Vært kunde hele livet men nå er det slutt. Mange grunner til det. Fått haugevis med varsler om at nå sperrer vi konto. Men ikke noe varsel om at bank id ble kuttet ut. Fikk bare mail at bank id virker ikke lenger. Det har blitt masse problemer pga. det. Takk skal dere faen i meg ha..
Hei! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Når det gjelder varsel om sperring av konto høres det ut som vi mangler oppdatert legitimasjon og/eller kundeopplysninger på deg. Dette er vi lovpålagt å be om. Vi kan dessverre ikke gå innpå enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan undersøke hva som har skjedd. /Tonje