DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hei DNB, Lurer på når dere skal slutte å tvinge folk til å fortsatt bruke kort?. Føles ganske utdatert. Jeg ønsker å kunne betale med mobil slik alle jeg kjenner gjør nå. Men Siden dere ENDA ikke støtter det for Apple må jeg fortsatt bruke kort. Og vipps har ingen lettvint løsning for å betale med mobilen i fysisk butikk. I disse tider bør virkelig dette være på prioriteringen.
Hei Linda og takk for meldingen din. Vi har dessverre ikke noe ny informasjon om Apple Pay enn det vi har informert om tidligere. Vi vurderer Apple Pay og andre former for mobilbetaling fortløpende. Hva vi kommer med – og når vi kommer med det – avhenger av en rekke forhold som blant annet modenhet og etterspørsel i markedet samt tekniske og økonomiske forhold. /Betina
DNB har god rente på billånet mitt, god service og alltid tilgjengelige på chat.
Hei og tusen takk for hyggelig omtale! Dette blir vi glad av å lese :-) /Betina
Banken som bryr seg om kunden, det er DNB. Jeg er utrolig fornøyd med både kundeservice og banken i seg selv. Banken har stilt opp for meg for å hjelpe meg når jeg trengte det mest. Jeg føler meg trygg, så lenge jeg er kunde hos DNB. Jeg har både kredittkort og et forbrukslån som er brukt til annen gjeld, og er veldig fornøyd med DNB. <3 Jeg forstår ikke hvorfor det er så mange som klager. De som jobber i DNB har retningslinjer de går etter så chill litt. Jeg kommer uansett aldri til å avslutte mitt kundeforhold med DNB. Vil ønsker alle i DNB en god jul :-)
Hei Marius! Så utrolig hyggelig tilbakemelding, dette gir oss virkelig energi. Tusen takk <3 Vi vil gjøre alt for å fortsette å gi deg de beste kundeopplevelser. God jul til deg og dine. /Viktoria
Jeg er ellers fornøyd med DNB men at de ikke tilbyr Apple pay er for meg uforståelig og steinaldersk! Hva skal man gjøre om man er i utlandet og skal betale? Vipps går ikke! Er så vant til iPhone og kan ikke bruke Google pay heller! Dette holder ikke DNB! Tilby Apple pay!
Hei! Vi følger godt med på det som skjer i markedet innen mobilbetaling, også Apple sin løsning. Vi har vært i dialog med Apple og tatt en nøye vurdering av om vi skal investere i dette nå, eller om vi skal satse på videreutvikling av Vipps. Valget falt på sistnevnte, men det utelukker ikke Apple Pay i fremtiden. /Even
Blir kastet ut av banken, siden jeg mottok penger gjennom vipps. Vedkommende lurte meg. Har prøvd å forklare det. Har opplyst alt. Får ikke noe konkret svar tilbake fra den, men jeg må finne meg en ny bank.
Hei! Leit å høre du ikke har fått svar fra avdelingen på epost! Her anbefaler vi deg å kontakte kundesenteret vårt, så kan de kontakte avdelingen og høre med dem hvorfor de ikke har fått svart enda! Denne avdelingen du skriver om svarer som regel samme dag som mail er sendt, så hvis det har gått lengre enn et døgn er det bare å høre med kundesenteret, så kan de kontakte dem! /Vinjar
Er alltid villig til å ta imot penger, med en gang man trenger en bank og vært kunde i snart 40 år, da svarer de ikke og kunde veileder som ikke ringer opp igjen.
Hei! Det er leit å høre at du har hatt en dårlig kundeopplevelse når du har forsøkt å komme i kontakt med oss og at du ikke har blitt ringt tilbake. Håper at du er villig til å gi oss en sjanse til å rette opp inntrykket. Kontakt oss gjerne via innlogget chat i nettbanken, på nettbankmelding eller på telefon 915 04800 så skal vi få få bistått deg så godt vi kan med det du trenger hjelp til /Lars
Når man kontakter banken for hjelp, så har man gjerne gjort alt man kan for å fikse selv. Å få en robot til å forklare hva man skal gjøre, er ekstremt frustrerende. Så man velger å ringe til DNB direkte, og blir møtt med robot-svarer. Det er helt latterlig og frustrerende for en kunde å aldri kunne komme i kontakt med banken. DNB skal spare penger. Off og off og off...
Hei! Takk for at du gir oss tilbakemelding på din opplevelse da du forsøkte å komme i kontakt med oss. Det stemmer at vi i dag har en chatbot som besvarer henvendelser fra innlogget chat-samtaler. Har man behov for å prate med en rådgiver så kan man be om dette i samtalen med chatbot. Da settes man videre til første ledige person :) Ta gjerne kontakt med oss på nytt slik at vi får hjulpet deg med det du trenger. /Ann-Kristin
Vært kunde i over 15 år. Har boliglån, og takst langt høyere enn lånet. Spurte om økning av boliglån for og betale ut en annen regning , nei dette ble umulig pga anmerkning. Fikk ja i annen bank 15 minutter senere. Alt annet jeg har spurt DNB om har også vært nei / vært problemer. Greit og få bekreftet att og være stabil kunde betyr null. Og att løsningorientering er lik null.
Hei! Leit å høre at du er misfornøyd med oss, vi ønsker selvfølgelig ikke at du skal sitte igjen med en vond følelse etter å ha vært i kontakt med oss. Dersom du ønsker en tilbakemelding angående saken du har hatt hos oss kan du gjerne ringe oss på 915 04800. Da kan vi se nærmere på hva som ligger til grunn for avgjørelsen. /Ann-Kristin
Fikk alle mine konto stengt på grunn av at jeg ikke svare brev som ligger i min side på Dnb, noe som jeg ikke la merke til siden jeg alltid bruker mobilbank. Fikk en sånn behandling etter over 20år som trofast kunde, syns jeg ikke noe særlig. Og siden kontoen ikke er slettet klarte noen av mine venner å sender inn penger på konto uten at jeg kan bruker d, og han ikke fikk tilbake. Skam dere DnB Og takk for at dere gjorde det så fant jeg ut at det er andre bra banker der ute.
Hei Vo. Beklager det. Vi er pålagt av myndighetene å få svar på disse spørsmålene og stenge kontoene om vi ikke får det. Når kundene så tar kontakt fordi kontoene er sperret, går vi gjennom spørsmålene med dem, og åpner opp igjen. Det er veldig leit å høre at det ikke ble gjort da du kontaktet oss. Håper du vil sende oss en klage på dette fra innlogget nettbank, slik at vi får tatt det videre her. Håper også at du får en fin dag videre! /Lene
det er ikke mulig å benyte Apple pay, det er noe som ikke skjer med andre banker
Heisann! Vi følger med på det som skjer i markedet for mobilbetaling, også på Apple sin løsning. Vi har vært i dialog med Apple og tatt en nøye vurdering av om vi skal investere i dette, eller om vi skal satse på videreutvikling av Vipps. Valget falt på Vipps, men det utelukker ikke Apple Pay i fremtiden. /Lars
Forstår ikke hvorfor jeg som ung kunde skal beholde mitt kundeforhold i en bank som lyver når det kommer til teknologi. De lenker hit og dit hvorfor Apple Pay ikke er gunstig, og at Vipps er fremtiden, mens de tilbyr Google og Fitbit Pay. Useriøs aktør, Nordea virker som en freshere bank.
Hei Lars! Vi følger med på det som skjer i markedet for mobilbetaling, også på Apple sin løsning. Vi har vært i dialog med Apple og tatt en nøye vurdering av om vi skal investere i dette, eller om vi skal satse på videreutvikling av Vipps. Valget falt på Vipps, men det utelukker ikke Apple Pay i fremtiden. Håper du får en god dag! /Lene
Ser ikke ut til at lang og tro kundeforhold teller når man ønsker å utvide bruken av bankens tilbud
Hei, Hermund! Jeg kan love deg at vi er glade i alle våre kunder, og vi ønsker å legge til rette for en så enkel bankhverdag som mulig. Hvis det er noe du ikke er fornøyd med håper jeg at du kan ta kontakt med vår kundeservice, så skal vi få sett på saken din :-) /Even
Mangler ApplePay. Dermed henger de ikke med i tiden på trådløs betaling. Vipps blir for tungvint når du står i butikken..
Hei, Pål! Vi følger godt med på det som skjer i markedet innen mobilbetaling, også Apple sin løsning. Vi har vært i dialog med Apple og tatt en nøye vurdering av om vi skal investere i dette nå, eller om vi skal satse på videreutvikling av Vipps. Valget falt på sistnevnte, men det utelukker ikke Apple Pay i fremtiden. /Even
Nettbank funksjonen er veldig bra. Det skal de ha. Ellers må hele kundeservice systemet ta seg grundig i nakken på hvordan de behandler vi som er kunder. De har fullstendig glemt at det er oss de lever av. Trofast kunde i 35 år. Aldri missligholdt en eneste krone. Ervervet 3 eiendommer i livets gang. Direkte uforskammet saksbehandler når jeg som helt gjeldfri nå søkte om et lite boliglån i påvente av en forsikrings sak. Fikk Blankt avslag , med god sikkerhet i bolig og en normal lønn. Ventetiden på kundeservice i DNB har blitt elendig, du er hele tiden nr 20-30 i køen. Fryktelig synd at det er slik det har blitt. Forandret seg veldig de siste 2 årene. De som svarer deg på utlån, gir deg flotte lovnader, men det stemmer dårlig med saksbehandleren som tar kontakt. Er ikke alle kunder noe verdt. Fikk innvilget bolig lånet i Nordea på dagen , og kjempe hyggelig hjelp til alt jeg trenger av bank tjenester. Kundeservice tar kontakt umiddelbart hvis det er noe. Nytt problemfritt liv uten DNB som bank. Anbefales.
Hei, Janne! Dette var ikke hyggelig lesning, og det er trist å høre at du har hatt en dårlig kundeopplevelse. Håper at du er villig til å gi oss en sjanse til å rette opp inntrykket. /Even
Når dere ser deres kunder har problemer med banken så må dere svare og gi dem hjelp mye lettere og raskere ikke la de vente flere uker på å få svar
Hei! Takk for tilbakemeldingen! Ta gjerne kontakt med oss på 91504800 så vi kan finne ut hva som har gått galt her. Vi har vanligvis en svartid på under 24 timer, men enkelte avdelinger har lengre behandlingstid, så om det er en sak som er sendt til andre enn kundesenteret, kan det gå litt lengre tid. Håper du får en fin dag! /Lene
Var i kontakt med DnB da jeg nå vurderer å kjøpe større bolig. Fikk beskjed fra kunderådgiver at for at hun i det heletatt skulle vurdere søknaden min, så måtte jeg begynne med å flytte mitt eksisterende lån først til DnB. Hun var ikke interessert i å få noe dokumentasjon eller gi noe ca tilbud ført jeg hadde flyttet over hele kundeforholdet mitt. Hvis de ikke ønsker nye kunder så bør de bare si det rett ut. Meget skuffet over behandling fra denne rådgiveren.
Hei, Atif. Jeg kjenner ikke detaljene i den aktuelle saken, men det er uansett leit at du har hatt en dårlig kundeopplevelse hos oss. Det ønsker vi ikke! Jeg håper du vil ta kontakt med oss på nytt slik at vi får avklart om vi har gjort en feil. /Hilsen Even