DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bytt Bank!. Prosessen var/er enkel. Jeg bestilte time online med den nye banken, tok en lang lunsj og tok med meg alle bank papirer fra S/DNB og en time senere var jeg ferdig. Det var en kjempe lettelse og alle rentene var mye mindre. Snitt var 0.80% mindre i renter. KONSEPT’et mitt var og er at jeg sparte og sparer 138 kroner PER DAG som er tilsvarende 50 000 kroner i aret. Ventilering her er bortkasta tid. DNB har ingen interesse i noen av oss og beviser det hver dag. Det gjelder seg om bonuser til villaer og gi taler i Davos om hvorfor mennesker skal lide mer. Arrogansen er motbydelig samme som yoga reklamen som beviste at ledelse er uten integritet og er smakløse og virkelig tror at vi jobber for dem. Det er utrolig at jeg var hos DNB i det hele tatt etter min nye bank og kjempe opplevelser og utrolig service. Jeg hadde spart mange millioner hadde jeg valgt en annen bank. Det var min feil at jeg stolte pa DNB. Aldri igjen. De fleste av oss jobber hardt og tjener penger uten statens subsidier og bonuser vi fortjener fordi vi er flinke og er betalt av kundene som er glad i det vi tilbyr. DNB har aldri gjort dette. Stats Minister og regjeringen har latt DNB bli elendig fordi det er ikke noe ansvarlighet og ingen har fulgt opp. Neste valget blir AP valgt ut fordi det mangler tillit i AP som er samme regjeringen som plukket ut ledere i DNB uten «vetting» og bakgrunn sjekking. Nye parti ledelse kommer ikke til a gi ut 700 milliarder i subsidier som i 2008 som var skatte betalerens penger. DNB var eneste banken i Norge som fikk penger i finans krisen, av alle av oss. Hvor mye var betalt tilbake? Nye banken satte pris pa meg som menneske og at jeg er ikke et konsept som kan manipuleres med yoga reklamer og tull. «Hvem av dokker har hus, bil og hytte og har foreldre som er stolte av dere?» Svaret er at alle i DNB Ledelse fyller kategorien fordi de skrur oss alle. Jeg flyttet over alle mine bank forbindelser og kontoer og har ikke noe igjen sittende hos DNB. DNB er en marerit som er over. Elendig service , BOTS i Mumbai India, høyeste % i Norge, leder som sutrer i avisen om alt og viser at hun er uten klasse med skrytingen om villaen som vi betalte for. Det er motbydelig og faktisk utrolig. Nye banken har og fortsetter med topp service og fleste av mine ansatte og familie har flyttet til denne nye banken. Opplevelsen var som et skilsmisse fra en som hadde misbrukt meg i mange ar. DNB var misbrukeren. Ledelse i DNB har sagt i avisene at de er skuffet over at kvinner har ikke noe kontrol og tror deres meninger har innflytelse men beviser en arroganse som er motbydelig og ikke alle har feite Stats betalte bonuser og er overbetalt fordi de var plukket ut av Rune Bjerke. Det var mange andre innenfor DNB som var mye mer kompetente og hadde riktig erfaring som hadde gjort en mye bedre jobb. De fikk ikke anledning til intervju og kommer aldri til a ha anledning fordi de som kysset ringen til Rune Bjerke har jobber for livet. Vi er ikke bundet til denne galskapen og fortjener bonusen de har skrudd or skrur fra oss. 50 000 tusen er bra betaling for en times jobb. 500 000 bonus i nest 10 arene. Jeg gikk ut av min nye bank med kort, online bank, telefon til de som hjalp meg hvor de svarer med en gang. Det var deilig !. En lettelse som kan ikke beskrives med ord. Vi som forlater DNB som kunder gir de som jobber i DNB anledning til nye og bedre jobber hos nye banker hvor vi flytter til. Samme som alle andre industrier som er ikke stats eid. Bytt.no viser at DNB sitter nederst hvor den har sittet siden 1995. Det er underlig at noen er stolte av siste plass. De som svarer her er i India og svarer at de er lei seg. Jeg er ikke lei meg med min nye bonus. Hvorfor vente ? BYTT BANK OG BETAL DEG SELV EN BONUS. Med digitalisering er det utrolig lett ! Et KONSEPT jeg liker.
Hei. Det er leit at du ikke har vært fornøyd med oss som bank. Til info.: Vi som svarer her sitter i Norge, ikke India. Renter på boliglån varierer fra de ulike bankene og selv om vi er konkurransedyktige på priser, kan vi ikke alltid tilby samme rente som i andre banker. /Elisabeth
Jeg er så frustrert over at DNB fikk lov til å kjøpe Sbanken. Vi hadde en perfekt bank i Sbanken. Sbanken var til å stole på. Nå, etter oppkjøpet, har min bedrift blitt tvunget over i DNBs fiendtlige brukergrensesnitt. Ingen spørsmål, ingen valg. Det ble bare gjort. Det var heller ikke nok, nå har de begitt seg i kast med brukerkontoene og tvinger barnas kontoer over i DNB. For en motbydelig oppførsel! Norges desidert dårligste bank! Er fullstendig desperat etter å finne et alternativ så jeg kan komme meg vekk fra Sbanken og DNB. Utfordringen er at ser ingen reelle konkurrenter som har alle tjenestene Sbanken - og dessverre - DNB har. Må nok bare bite i det sure eple og spre alle banktjenestene jeg benytter over flere banker.
Hei, leit å høre du mener dette om oss. Vi er veldig interessert i å høre innspill på hva vi kan gjøre for å forbedre brukeropplevelsen for oss, så gjerne kom med innspill så vi kan ta det med videre til forbedring! :) /Vinjar
Sbanken var en fornøyelse å bruke sammenlignet med DNB. Overføre penger fra DNB-Sbanken Mastercard tar flere dager, mot S-bankens Visa tok det sekunder. Dårlig service,
Hei, det stemmer at det kan ta 1-2 virkedager før penegne registreres inn på kredittkort hos oss. Dette er grunnet at på Mastercard må overførselen bokføres før den er registrert som innbetalt på kredittkonto. Som regel kan man forvente at overførseler gjort inn på kredittkonto før kl 10.00 blir registrert på kredittkonto før kl 16.00 :) /Vinjar
Skulle betale avdrag på valutalån i dag, Kronen hadde styrket seg fra gårsdagen, men DnB setter kronen som svakere og gjennomfører transaksjonen. Kronen styrker seg ytterligere utover dagen - elendig økonomisk vurdering av DnB ,som tjener fett på dette. Mulig det er vanskelig å spå om framtiden, men dette har skjedd før.
Hei Torbjørn. Takk for at du skriver til oss. Vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her på bytt.no. Ta gjerne kontakt med kundesentret vårt på enten chat eller telefon, slik at en kollega kan se på denne saken. /Mariell
Folk må forstå at verken DNB eller andre banker vil deg vel, de gir deg konsekvent dårligste betingelser om du ikke følger med. De såkalte "rådene" er for deres eget beste, ikke deg. Målet er pengene dine og huset ditt. Etter 45 år som kunde får jeg konsekvent dårligste betingelser, som om jeg ønsker lavest mulig innskuddsrente! I tillegg må man i dag være som egen banksjef - opprette kontoer, overføre store beløp mellom egne konti osv. Det kan ikke de gjøre for deg. Når avkastningen på renter ble satt inn så var det selvsagt på kontoen med lavest renter. Vel, de er konsekvente.. Jeg har ikke ett eneste godt ord å si om DNB. Styr unna, jeg skal betale tilbake lånet så er det slutt.
Hei! Vi har alternativer som gir bedre innskuddsrente enn ordinær sparekonto. Dersom du har hatt ordinær sparekonto med fritt uttak har denne lavere rente enn f.eks konto med begrenset uttaksmulighet. Ta gjerne kontakt med kundesenteret på telefon 915 04800, eller via chat i nettbanken, så kan vi se på ulike muligheter sammen :-) /Frida
Jeg ble overført en sum fra en person/kompani jeg ikke hadde noen oversikt over. DNB valgte å sperre brukeren min på grunn av at de fikk en mistanke over hvor pengene kom fra og etter snart to måneder med å svare på mail fordi de har ikke et system der du kan ringe en ansatt og fikse problemet ditt samme dag samtalen må gå igjennom en mail de sender som bruker en halv dag på å svare hver mail. Nå er det eneste jeg kan gjøre å finne en ny bank men bank id-en min er også sperret pga DNB så jeg sitter fast.
Hei! Leit å lese at du har hatt en negativ opplevelse, men vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her på bytt.no. Prøv gjerne å ta kontakt med kundeservice eller den avdelingen slik at vi kan få sjekket status på saken. /Marthe
Den verste bank jeg har hatt. Flyttet over til Sbanken for mange år siden. Nå har møkkabanken dnb innhentet meg der, og nå vil jeg avslutte der også. Griske sjefen i dnb er det synd på som må ha mer enn 16 mill i lønn !!! SKAM PÅ HENNE!
Hei Einar. Leit å lese at du er misfornøyd, men takk for tilbakemeldingen. Oppfordrer til å ta kontakt med kundeservice hvis du har hatt en dårlig opplevelse som du ønsker at vi skal nærmere på. /Marthe