DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ønsket å flytte mine ASK kontoer til Nordnet. Flytteprosessen ble startet i begynnelsen av januar. Først medio mars ble pengene tilgjengelig igjen i Nordnet. Over to mnd behandlingstid hos DnB.....
Hei Cato, takk for tilbakemelding. Når det gjelder flytting av ASK kan dette ta lenger tid hvis det gjelder å flytte fond og aksjer også. /Viktoria
De ødela Sbanken som jeg har vært kunde hos i over 20 år. Fjernet Apple Pay, fjernet Nettbanken, fjernet barnekoret, økte gebyrer for fond, og dårlig brukeropplevelse i appen. når jeg prøver å avslutte kontoen i appen blir jeg enten sendt til nettsiden eller at jeg må ringe. Og dette er før jeg forteller hvor dårlig rente de har på innskudd og lån!
Hei! Det kan være flere grunner til at du ikke får avsluttet konto selv. Ta gjerne kontakt med kundeservice, så hjelper vi deg med dette. /Frida
Oppkjøpet av Sbanken førte til at jeg dessverre er tilknyttet DnB p.t. Det skal endres asap. Nettbanken til Sbanken er sårt savnet, den var knallgod. Det makkverket de har brukt penger på å tilby nå er lite kundevennlig. Hadde de vært smarte så hadde de tatt i bruk Sbanken sin, ikke forsøkt å finne opp hjulet en gang til. DNB sin nettbank er en tidstyv, må klikke frem og tilbake for å lete etter det jeg skal ha. Design og funksjonalitet gis stryk karakter - rett og slett Kritikken retter seg mot ledelse og aksjonærer, ikke andre ansatte. Jeg foretrekker mindre banker med mer interesse for kundene sine der du blir møtt med mer fleksibilitet. Alle banker vil tjene penger og karre til seg en markedsandel, men DnB fremstår for meg kun som en monsterbedrift som krever makt og markedsposisjon bare for maktens skyld. For grådige og for stivbeinte. Det blir som EU, et gjennomkontrollert og uangripelig institusjonelt organ uten forståelse for enkeltindividets hverdag og landskap. Konstruert monsterbyråkrati der juristene hegner om lover og regler og politikk. Glattpolert pomp og prakt utad men innholdsmessig ingen forståelse for at alle land har sine helt spesielle særtrekk. Paragrafene blir viktigere enn problemstillingen. Slik fremstår DnB også i møte med en problemstilling jeg som kunde nylig opplevde. Dødsfall, frosne konti med midler samt mye høyere verdi enn gjeld på egen eiendom, ingen andre lån. Plettfri betalingshistorikk. Ber om et midlertidig lån til betaling av begravelseskostnader mens proklamasjon foregår da hovedsparekonto er i avdødes navn. Har fellesøkonomi. Avslag. Som sagt, mangel på forståelse for det mellommenneskelige er resultatet når det er stor avstand mellom bank og kunde. Det er enklere å gjemme seg bak interne retningslinjer og politikk når du slipper å se ansiktet til kunden som ber om hjelp. Jeg savner tiden med filialer der du kunne snakke i fred og ro med et menneske.
Hei! Takk for tilbakemelding. Vi jobber hele tiden med å forbedre oss og setter derfor pris på tilbakemeldingen din. Det kan være mange ulike grunner til et avslag på lån, men vi får dessverre ikke kommentert enkeltsaker her på bytt.no. Vi ønsker gjerne sjekke opp om det er noe vi kan hjelpe med, så supert om du kan ta kontakt med oss på telefon eller chat. /Frida
Mobilbank og nettside funker ikke Kjøper den beste banken og ødelegger alt Den største banken men den dårligste i apsulut alt En nettside fra 2001 eller noe tull en app som ikke går Ann og finne noe i Hjemmer kundestøtte helt nede på appen 🤦 Chatten i appen funker ikke 🙄 Må gå inn på en dårlig nettside Dårlig service Jeg sa til kundeservice at jeg ikke skulle være kunde lenger de sa de skulle fikse det men de har ikke gjort noe Har overført alle pengene mine fra DNB/sbanken
Hei. Takk for at du skriver til oss. Leit å lese at du ikke er fornøyd med appen. Beklager at avslutting ikke er fikset. Jeg kan dessverre ikke undersøke dette over Bytt. Vi setter pris på om du kan kontakte kundesenteret vårt, slik at vi kan se på det. /Mariell
Det at DNB klarte å ødelegge "banken med de mest fornøyde kundene 16 år på rad". Det er vel ingen vits å gi Sbanken en dårlig review, ettersom Sbanken eksisterer bare i navn. I realiteten har DNB fullstendig feilet med å bringe de nye kundene sine over til DNB løsninger og har isteden levert et ikke-fungerende produkt som de ikke har hatt tid til å utvikle. Dette viser total mangel på forståelse på hvordan man ivaretar kundeopplevelsen i store strategiske beslutninger og er totalt uakseptabelt for meg som kunde.
Takk for tilbakemelding! Appen er ikke fullstendig enda, men vi jobber på spreng for å få alle funksjonene på plass. Vi håper du vil like appen bedre etter hvert. /Mariell
Dårlig kundeservice, laaaang ventetid, dyrt og helt kaos rundt sammenslåing med sbanken. Så lei meg for at Sbanken ikke lenger eksisterer uten DNB lenger... Var Sbanken kunde tidligere
Hei og takk for tilbakemelding. Beklager lang ventetid på telefon. /Mariell
Ikke lenger Applapay, ingen Sbanken nettbank, svak app, svært lang ventetid på kundeservice, uten info om plass i ventekøen, ingen tilbakeringingstjeneste.
Hei og takk for tilbakemelding. Vi jobber med å oppdatere appen, og håper du vil like den bedre på sikt. «Hele banken i lommen» har vært et viktig prinsipp så lenge Sbanken har hatt en app. Sbanken har alltid vært en selvbetjent digital bank, og skal fortsette å være det. Over 90 prosent av påloggingene skjer allerede gjennom appen, da gir det også mening å rendyrke brukervennlighet og styrke i én plattform videre. Beklager at vi har en del ventetid på telefon. /Mariell