DNB Bank opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rotet bort fond, svarer ikke på henvendelser. Måtte få hjelp av finanskagenemda for å komme i inngrep
Hei! Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Vi får ikke gått inn på enkeltsaker her på bytt, men ta gjerne kontakt med kundeservice slik at vi kan se på saken din på nytt. /Lisa
Et stort tilbakeskritt da DnB gjorde Sbanken til en mobilbank. De utmerkete hjemmesidene til Sbanken er borte, og vi henvises til DnBs hjemmesider. Mobilbanken er lite brukervennlig for oss som foretrekker PC og Mac. Jeg kunne gjerne vite hvem i DNB som syntes omleggingen var en god ide. Tør dere gjennomføre en brukerundersøkelse blant dem som ennå er kunder i Sbanken?
Hei! Takk for tilbakemelding. Det er trist å høre at du ikke er fornøyd med de nye løsningene, vi vet at endringer kan være krevende. Vi håper imidlertid at du ønsker å gi den nye appen vår en sjanse. Det skal være mulig å utføre banktjenester i denne på samme måte som før, og den har i tillegg flere nye funksjoner. Vi skal fortsette å utvikle den nye appen med ambisjon om å gjøre bank så enkelt som mulig, og setter pris på innspill. /Lisa
På 90 tallet en helt grei bank, men så slo grådigheten inn. Nå er den norges desidert dårligste bank og det reklameres for millioner i alle slags media for å prøve å dra nye kunder. Noen vil sikkert la seg lure, men de fleste gjennomskuer propagandaen.
Hei! Så leit å høre at du er misfornøyd med DNB. Kom gjerne med en konkret tilbakemelding om hva du er misfornøyd med, og eventuelt forslag til hva du tenker kan forbedres. Ha en fin dag! /Lisa
Etter at DNB kjøpte opp Sbanken har min opplevelse som kunde forverret seg betraktelig. Tidligere var Sbanken kjent for sin brukervennlige plattform og raske kundeservice. Nå opplever jeg at både nettsiden og mobilappen er mindre intuitive og tregere å bruke. Kundeservicen har også gått ned i kvalitet. Det tar lengre tid å få svar, og kvaliteten på hjelpen er ikke like god som før. Gebyrstrukturen virker også mer kompleks og mindre kundevennlig, noe som er frustrerende. Generelt har overgangen til DNB ført til at jeg bytter bank. Oppkjøpet ser ut til å ha svekket det som gjorde Sbanken unik og tiltalende i utgangspunktet.
Hei Frederik, Det er trist å høre at du har valgt å bytte bank, men vi setter stor pris på at du deler dine tanker med oss. Vi vet at endringer kan være krevende. Til tross for noen tekniske hindringer, har vi strebet etter å sikre en sømløs overgang under oppkjøpet. Vårt hovedmål er, og vil alltid være, å gi deg den beste bankopplevelsen. Takk igjen for tilbakemeldingen din, den tar vi med oss i videre utvikling av våre produkter og tjenester. /Marthe
Hei. DnB er den værste banken jeg har vert kunde hos. I dag dro jeg for å være tolk for min mor som jeg har fullmakt for siden hun er 80 år gamme og ikke snakker bra Norsk. Vi dro til DNB Karl Johans gt .27, 0159 Oslo.Vi ble møtt av en saksbehandler som var sikkelig arrogant og frekk i tillegg. Han ville ikke snakke med meg og jeg kunne ikke bli med in, jeg måtte vente utenfor. Til slutt kunne han ikke hjelpe henne og jeg som har fullmakt for henne og tolk for henne fikk ikke lov til å snakke for henne. Denne saksbehandleren var sikkelig arrogant. Ikke hjelpsom i det hele tatt. Søppel bank Jeg, kone og min mor bytter bank så fort som mulig. Sånn behandling er uaktuelt.DNB er en bank vi aldri vill anbefale for noen.
Hei, Tarik. Dette var ikke hyggelig lesning. Send oss en melding i nettbanken med informasjon om navn og når dere var det, så tar vi det videre til kontoret slik at de kan gjennomgå det. /Even
Fornøyd kunde i mange år! Får alltid rask og god hjelp, samt god veiledning.
Hei! Tusen takk for fin anmeldelse, dette blir vi veldig glad for å høre :-) /Lisa
At den nettbanken er så forbanna dårlig enda i 2024 er helt ubegripelig. Det går ikke an å for meg å komme inn på fullversjon via mobil. Jeg er nødt å være på pc for å kunne gå inn i postkassen min og signere dokumenter. Sinnsykt jalla av norges største bank. Hvorfor i allverden kan dere ikke bare gjøre postkasse tilgjengelig overalt!
Hei Christoffer! Så kjedelig å høre at du syns det. Men du skal kunne velge fullversjon via nettleser i mobil, etter du har skrevet inn fødsels og personnummer. Kontakt gjerne kundesenteret for hjelp/veiledning. Vi jobber stadig med å utvikle oss :-) /Viktoria