DNB Bank opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bare ekstremt dårlig kundeopplevelse og vanskelig bank og ha med å gjøre. Etter 35 år sier jeg Morna
Hei, Først og fremst, takk for at du har vært kunde hos oss i 35 år. Vi setter stor pris på lojaliteten din. Det er veldig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse, som nå fører til bankbytte. Vi i DNB jobber kontinuerlig for å forbedre kundeopplevelsen og våre tjenester. Din tilbakemelding er viktig for oss, så det ville vært supert om du kunne sende oss en melding fra postkassen i nettbanken, så vi kan få en mer detaljert tilbakemelding, og kanskje kan lære noe av den. Takk igjen for din ærlige tilbakemelding. /Lene
Sbanken skulle forbli slik du kjenner den sa de. Nå har keg en totalt meningsløs bank app og føler jeg har mistet oversikten helt.
Hei Per, Takk for at du deler dine tanker med oss. Vi beklager at du har hatt en frustrerende opplevelse med Sbankens nye app. Vi forstår at endringer kan være utfordrende, spesielt når det gjelder noe så viktig som banktjenestene dine. Vårt mål er å gjøre bankopplevelsen din så enkel og intuitiv som mulig. Vi tar tilbakemeldingene dine på alvor og hvis du har spesifikke problemer eller forslag til forbedringer, vil vi gjerne høre mer. Hvis du trenger hjelp med å navigere i den nye appen, er vårt kundeserviceteam klar til å hjelpe deg. Ring oss på 55260000. /Lene
Det går ju inte på ett enkelt sätt att få ut större transaktionsdata från längre bak i tid. Då måste man klicka sig ner "vis flere transaksjoner". Jag är uppe i 150klick nu. Byte av bank efter detta. Sinnes.
Hei! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med nettbanken vår. Du finner oversikt over transaksjoner ti år tilbake i tid via Dagligbank og lån - Arkiv - Kontoutskrift. /Tonje
Fantastisk hyggelig rådgiver i DnB , Steinkjer. Alt forgikk smertefritt og rådgiveren var rask til å svare på alle mine spørsmål og var veldig hjelpsom.
Hei Lise! Tusen takk for en kjempefin anmeldelse! Det setter vi veldig stor pris på :) /Tonje
Prøver her desperat å avslutte den forkrøplede Sbanken, etter at DNB kjørte den i grøfte. Men verken jeg eller DNB klarer å finne ASK-kontonr. mitt., som jeg trenger for å bytte bank. Dette begynner å bli tragikomisk for DNB og Sbanken. Jeg ler med pengesekken på ryggen ut døren, etter 21 år som kunde.
Hei Tor! Det er veldig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Vi har dessverre ikke innsyn i enkeltsaker her på bytt.no, men ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt som kan sjekke opp i det for deg. /Tonje
Håpløst opplegg for å komme inn på fullversjon av nettbanken
Hei! Kjedelig å høre at du ikke er fornøyd. Dersom du logger inn på dnb.no i nettleser på data kommer du direkte til fullversjonen. Ellers er det også mulig å søke etter DNB fullversjon dersom du skal logge inn i nettleser på telefon. /Tonje
Om det var minus stjerner..de kunne få 100 minus stjerner..fy faxn for en gjeng med arrogante, ukompotente og frekke folk i kundeservice.. De fortjener ikke å kalle seg en bank en gang og ALDRI JOBBE MED KUNDEBEHANDLING..for en jxxx opplegg med oppkjøp av Sbanken.. Jeg tenkte kanskje å gi en sjanse.. Men nå etter 5 mnd prøving jeg har nok.. Synd de har mistet meg og så mange andre ..
Hei! Det er veldig leit å høre at du ikke er fornøyd med oss. Hvis du har noen konkrete tilbakemeldinger kan du gjerne sende det her: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/klage-reklamasjon. Vi ønsker gjerne å forbedre oss. /Tonje