DNB Bank opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sbanken skulle forbli slik du kjenner den sa de. Nå har keg en totalt meningsløs bank app og føler jeg har mistet oversikten helt.
Hei Per, Takk for at du deler dine tanker med oss. Vi beklager at du har hatt en frustrerende opplevelse med Sbankens nye app. Vi forstår at endringer kan være utfordrende, spesielt når det gjelder noe så viktig som banktjenestene dine. Vårt mål er å gjøre bankopplevelsen din så enkel og intuitiv som mulig. Vi tar tilbakemeldingene dine på alvor og hvis du har spesifikke problemer eller forslag til forbedringer, vil vi gjerne høre mer. Hvis du trenger hjelp med å navigere i den nye appen, er vårt kundeserviceteam klar til å hjelpe deg. Ring oss på 55260000. /Lene
Det går ju inte på ett enkelt sätt att få ut större transaktionsdata från längre bak i tid. Då måste man klicka sig ner "vis flere transaksjoner". Jag är uppe i 150klick nu. Byte av bank efter detta. Sinnes.
Hei! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med nettbanken vår. Du finner oversikt over transaksjoner ti år tilbake i tid via Dagligbank og lån - Arkiv - Kontoutskrift. /Tonje
Fantastisk hyggelig rådgiver i DnB , Steinkjer. Alt forgikk smertefritt og rådgiveren var rask til å svare på alle mine spørsmål og var veldig hjelpsom.
Hei Lise! Tusen takk for en kjempefin anmeldelse! Det setter vi veldig stor pris på :) /Tonje
Prøver her desperat å avslutte den forkrøplede Sbanken, etter at DNB kjørte den i grøfte. Men verken jeg eller DNB klarer å finne ASK-kontonr. mitt., som jeg trenger for å bytte bank. Dette begynner å bli tragikomisk for DNB og Sbanken. Jeg ler med pengesekken på ryggen ut døren, etter 21 år som kunde.
Hei Tor! Det er veldig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Vi har dessverre ikke innsyn i enkeltsaker her på bytt.no, men ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt som kan sjekke opp i det for deg. /Tonje
Håpløst opplegg for å komme inn på fullversjon av nettbanken
Hei! Kjedelig å høre at du ikke er fornøyd. Dersom du logger inn på dnb.no i nettleser på data kommer du direkte til fullversjonen. Ellers er det også mulig å søke etter DNB fullversjon dersom du skal logge inn i nettleser på telefon. /Tonje
Om det var minus stjerner..de kunne få 100 minus stjerner..fy faxn for en gjeng med arrogante, ukompotente og frekke folk i kundeservice.. De fortjener ikke å kalle seg en bank en gang og ALDRI JOBBE MED KUNDEBEHANDLING..for en jxxx opplegg med oppkjøp av Sbanken.. Jeg tenkte kanskje å gi en sjanse.. Men nå etter 5 mnd prøving jeg har nok.. Synd de har mistet meg og så mange andre ..
Hei! Det er veldig leit å høre at du ikke er fornøyd med oss. Hvis du har noen konkrete tilbakemeldinger kan du gjerne sende det her: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/klage-reklamasjon. Vi ønsker gjerne å forbedre oss. /Tonje
Jeg skriver til dere i dag for å uttrykke min dype skuffelse og frustrasjon over hvordan dere behandler kundene deres. DNB markedsfører seg som "folkets bank," men i virkeligheten ser det ut til at dere lurer folket. Banken, som skulle være en trygghet for alle, skiller i stedet mellom fattig og rik på en skammelig måte. Det er tydelig at rentene justeres vilkårlig etter inntekten til kundene. Det virker som om DNB ikke følger faste regler, men heller lar den enkelte ansatte bruke sitt eget skjønn når de vurderer en sak. Som Saga-kunde, som skal få bedre betingelser, har jeg opplevd at dette ikke gjelder hvis en ansatt har en annen mening. Det er uholdbart og urettferdig. Jeg ber dere om å se nærmere på renten dere har satt for mitt lån, sammenlignet med hva andre kunder har fått. Jeg har hatt en god jobb i over 30 år, men etter å nylig ha blitt uføre etter en ulykke, har jeg fått høyere rente på lånet mitt, til tross for at det er det samme som før. Det er dyrt å være fattig hos DNB. Jeg forventer at dere tar denne henvendelsen på alvor og gjør en rettferdig vurdering av min situasjon. Det er på tide at DNB begynner å leve opp til sitt rykte som "folkets bank" og slutter å undergrave tilliten til kundene.
Hei Egil. Vi vil så klart gjerne være en god bank for alle og jobber alltid for å bli bedre. Du har naturligvis lov til å mene hva du vil om oss, men vi kjenner oss ikke igjen i beskrivelsen av at rentene justeres vilkårlig eller at vi lurer kundene våre. Vi kan ikke gå inn i diskusjoner rundt konkrete kundeforhold her på Facebook, men ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 915 04 800, så kan vi se på renten din. /Thomas