Handelsbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Måtte bytte fra Danske bank da de kun skulle være bank for bedriftskunder. Når det gjelder den personlige oppfølgingen er jeg meget fornøyd. Hyggelige, dyktige og tilgjengelige. Når det gjelder deres nettbank, mobil app så må jeg si den skuffer. Gammeldags og treig/uoversiktlig. Spesielt når jeg sammenligner med det jeg hadde i Danske bank. Håper de tar tak i dette.
Dårlig kundebehandling. Ønsket å øke lånet litt, men de var ikke villig til å øke noe til tross for ekstra innbetalinger tidligere og alltid betalt i tide.
Ekstremt firkantet folk. Det ser ikke ut at de er interessert i nye kunder. Som medlem i legeforeningen så anbefaler å styre unna HB. Det handler ikke alltid om bare litt bedre renta
Bytte fra DanskeBank til Handelsbanken grunnet fagforeningsavtale med Tekna. Det positive først: Flink personlig rådgiver med gode svar på det meste. Så det negative: Nettbanken er gammeldags og 10-15 år bak resten, renten er ikke de beste (noe DanskeBank var). Når det verken leveres på kvalitet eller pris så jeg ikke lengre noen grunn til å være kunde. Boliglånet står nå hos billigste tilbyder og brukskonto hos den lokale Sparebanken (som har svært godt nettbank). Her må det skjerpes inn både på teknologiutvikling og prising.
Alltid korrekte. Får tilbud som kan være aktuelle uten at de blir pågående
En bank med en personlig kundekontakt og god oppfølging. Henvendelser besvares umiddelbart eller samme dag. Selv på tyngre henvendelser som finansiering/refinansiering.Etter å ha opplevd en god del forskjellige banker, har jeg havnet tilbake hos dem. Selv om man har et enkelt kundeforhold, vil man alltid før eller siden havne i en situasjon hvor man trenger en bank som spiller på lag.
Tidligere Sbankenkunde som nå har byttet til HB. Solid og grei bank.