JBF Sparebank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg får ofte problem med innlogging i nettbank PGA virusbeskyttelse. Hvem kan løse problemet?
Hei Jan, takk for din henvendelse! For problemer med innlogging er det fint om du kontakter oss på tlf: 21 62 26 00. Ønsker deg en fin dag. Mvh JBF
Hei. Min dårlige erfaring er dette. Man kan ikke bruke bankens visakort i applepay. Helt ubrukelig, jeg velger derfor og opprette ny lønnskonto i en annen bank, som støtter dette. Vi er i 2024 og derfor er det helt utrolig at det ikke går og bruke applepay. Mobilen har jeg alltid med, men kortet mitt ser jeg helst at ligger hjemme, da det ofte går i stykker i min jobb.
Hei Ronny, det stemmer at bankkortene våres ikke støtter Apple Pay, men det er fullt mulig å ta i bruk eksterne løsninger som Curve appen. Legg merke til at dette ikke er bankens løsning, men en løsning som vi anbefaler til våres kunder per i dag. -Last ned Curve appen -Knytt Jbf kortet ditt med et curvekort. -Legg curvekortet til i Apple Pay. Når man så betaler med Aple Pay belastes Jbf kontoen. Ønsker deg en fin dag. Mvh JBF
Var totalkunde av JBF Bank i ca 5 år. De var serviceinnstilt og greie nok, men alt føltes så vanskelig og omstendelig. Følte også at de lå langt etter på utvikling av nettbanken. Aksjehandel var ikke mulig og kun et begrenset utvalg av fond. Tok også betalt kr 49,- pr mnd bare for at jeg skulle være premium kunde. Det gebyret skjønte jeg ikke før lenge etter at jeg hadde flyttet vekk fra banken igjen. Da hadde jeg kun en liten brukskonto igjen som de fortsatte å trekke beløpet av. Totalinntrykket er at de er midt på treet i forhold til tjenester og produkter. Føler også at det er en ganske dyr bank...
Oversiktlig og grei nettbank, brukskonto og sparekonto.
Alt er bra, men jeg trodde jeg hadde overført penger, men så var det ikke gjort, fortalte mottakeren. Så jeg hadde ikke sett at jeg måtte gjøre siste del av transaksjonen.
Vedlig fornøyd med renter og generelle tilbud. Misliker at dersom du legger regninger til betaling så reserveres ikke pengene med en gang. Meget misfornøyd med appen som er ustabil og mangler en god del funksjoner.
Ingen rente på brukskonto. Lang responstid på elektonisk henvendelser. Når jeg får svar blir jeg bare bedt om å kontakte noen andre da vedkommende kjenner til hvordan nettbanken fungerer. Det naturlige ville derimot vert å videreformidle henvendelsen når man tydeligvis har spurt feil person.