Resurs Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk plutselig et brev med PIN-kode til mitt nye kort. Jeg har ikke bestilt noe kort, og skjønte ikke hva dette var. En uke senere får jeg et MasterCard med beløpsgrense 30000 og med feilskrevet navn påtrykt. I brevet står det at PIN-kode kommer noen dager senere. Kortet ligger nå i peisen, må være noen form for svindel.
Verste kundeservicen jeg noen sinne har mottatt. Unngå for enhver pris. Spør heller din egen bank.
Ja hvor skal man begynne!? - Faktura sendes til Digipost. De opplyser selvfølgelig ikke om dette, så dette må man da finne ut av på egenhånd og da gjerne etter at det har påløpt seg en god mengde renter og gebyrer. - De fakturer konsekvent dobbelt fakturagebyr, doble renter(to ganger i mnd) og oppstartsgebyr på hele 395,- hver gang man foretar et kjøp. - Svært vanskelig å få kontakt med. - Sender purring på beløp som allerede har nedbetalt. F.eks purring på hele kredittgrensen når man ikke har benyttet noe av kredittet. Da gjerne etterfulgt av doble engangsgebyrer og renter. Hold deg unna!!
Ufattelig lite profesjonelt - mye bedre å innfri lånet og bruke noen andre. De sender fortsatt ut papirfaktuarer i posten! Latterlig.
Dere gjør MYE FEIL! Dere skal ordne opp med Kredinor SA for meg. Jeg SKAL IKKE BETALE FOR Å GJENNOMÅPNE MIN BREDBÅNDSTELEFONI!!! Min hjemmetelefon er stengt nå? Autogiro ble trukket for tidlig dvs. den 2 juli ift. den 18 juli? MED FEIL KID. NR! Har hatt Telio i flere år. Nå er tlf stengt + Kredinor SA krever av meg 571,39,- kr for å betale kravet...
Pass deg for denne banken, lokker med 6 mnd rentefri utsettelse av tilbakebetaling av kreditt. I stedet for renter pøser de på med gebyrer og tvungen betalingsforsikring. Så her tar de inn igjen det tapte, på det de kaller "inntil 6 mnd rentefri utsettelse av tilbakebetaling" av kreditt.
Useriøs bank hvis strategi går ut på å loppe kundene på utspekulert "lovlig" vis!!!
Vi har et yXVisa-kort som er helt ubrukelig. Lovet rabatt på kr. 0,55 pr. liter uteblir, selv etter to måneders bruk. Vi har skrevet flere eposter til banken, men får ingen svar. Ei heller svarer de på kundetelefonene. Råd: Hold dere langt unna denne banken.
Jeg har prøvd og kjøpe mobil på netonnet da den går i gjennom regner mann at man skal få kjøpe denne. Men resurs bank tar den bort. Dette er en bank man ikke skal stole på da de burde avise folk i stede får og lure folk ta bort tlf etter den har gått i gjennom kredit. Denne banken kan kan ikke stole på. Hold dere unna om du ikke vil bli lurt
Sjekket tilfeldig min digipost og fant der en faktura fra Resurs Bank på et lån på kr. 7000 som jeg hadde fått innvilget. For det første har jeg ikke behov for lån overhodet, har aldri søkt om lån i denne banken, og vil aldri ha noe med en slik bank å gjøre overhodet heller. Dette ville ført til at jeg ville fått innkasso på etableringsgebyr m m for noe jeg ikke vet noe om. Dette er faktisk kriminell virksomhet og som Finanstilsynet bør få vite om! Om en gammel mann får noe slikt og ikke reagerer blir det helt feil! Stopp denne banken og slik uhederlig virkrsomhet! Livsfarlig!
Avtalegiro? Nei Efaktura? Nei Nedbetalingsplan? Nei Kommunikasjon over epost? Nei. Takket nei til forsikring men fikk det likevel. Synest synd på de som jobber der.
Sender purringer med en gang man har oversteget med et par dager. Sender da purring med hele beløpet på nytt, selv om det er blitt betalt. Purring på purring. Lang ventetid på kundeservice (25 min). Styr unna...
1. Jeg har bestilt nytt debet kort den 06-01-19, dag er det 16-01-19. Kortet har ikke kommet ennå. 2. Telefonnummer Sperretjeneste på websiden til yAbank (nå Resurs bank) er feil, gjelder kun for kredittkort. 3. Det tar 2 dager for å få svar fra banken på epost.
Dette er en svært useriøs "bank" og at Synsam med sine avtaler ønsker å assosieres noen som spekulerer i at forbrukeren (Jeg) Ikke har styring på hva som kommer i posten. Det synes jeg er trist. Denne "Banken" Er et rovdyr. Styr unna synsams avtaler og dette svineriet av en bedrift. De spekulerer i at "Regninger" ikke blir betalt og så fyrer de løs med renter og gebyrer neste måned.
Vel, som nevnt 20 tusen ganger under her, evner de ikke å sende fakturaer, for så å belaste deg for en haug av gebyrer som man ikke får oppgitt. i mitt tilfelle endte dette på rundt 1500kr for et kjøp på 5000kr. Kundeservicen har kanskje noen av de mest evneveike ansatte, eller om dem bare leker dumme? Prøvde å få svar på hvordan det har seg at jeg plutselig blir belastet 100kr mer i mnd, det kunne ikke kundebehandleren gi en god forklaring på, fant selv ut at disse kom av gebyrer og renter som var ukjent for meg som jeg aldri hadde blitt gjort oppmerksom på. Jeg er rimelig sikker på at kundebehandleren var klar over dette, så hvorfor h*n rodde seg vekk fra spørsmålet kan vel være av at det er disse gebyrene de lever og tjener penger på?
Kjøpte tidlig i 2000 datautsyr til ca.12000kr. på Siba. Hadde penger på konto men personalet var pågående og personalet prakket på meg et Sibakort og innhentet alle opplysninger om meg. En grusom opplevelse da jeg forøvrig i øyeblikket gjennomgikk en umenneskelig skillsmisse, og ønsket betale kontant. Blir aldri kvitt medlemskapet og en 50-lapp de i årevis rapporteres til skattemyndighetene. Hadde et tilgodebeløp som aldri ble mulig å nedskrive ved handel. Går heller aldri an å snakke med noen hverken i bank eller Siba. Hele greia er svindel. Lyst å politianmelde!! Og nå har dere forbindelse med Synsam. Herregud!!!