Resurs Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Svindel selskap. Har foretatt kredittsjekk uten samtykke. Har bedt dem om å avslutte hva enn det nå.
Kjøpte en PC hos NetOnNet, og da jeg skulle betale ble jeg spurt om jeg var interessert i NetOnNet-kortet med alle de fordelene dette medførte. "Greit", svarte jeg. Dermed skulle jeg ikke betale noe der og da, men vente på faktura. Til slutt fikk jeg faktura fra banken, og betalte hele beløpet på en gang. Siden den gang har jeg fått to purrebrev med purregebyr, hvor Resurs Bank påstår at jeg ikke har betalt noe som helst. De siste dagene har jeg forsøkt å sende inn dokumentasjon på det motsatte via email, men får bare mailen i retur fordi den ikke går an å levere "grunnet oppgradering av systemene". Ante ikke at NetOnNet hadde noe som helst med Resurs Bank å gjøre. Er jeg ikke det hele tatt registrert som kunde hos dem? Det aner jeg ikke. Snakket med en ansatt hos NetOnNet, men vedkommende skjønte dessverre ingenting av saken, og foreslo bare at jeg skulle sende en mail til dem, hvilket som sagt ikke er mulig nå for tiden. Styr unna alt som har med denne "banken" å gjøre.
Mottok plutselig en kredittvurdering fra Bisonde der Resurs Bank hadde kredittvurdert meg. Har ikke noe med Resurs bank å gjøre og har aldri hatt det og vil aldri ha det. Hva er det Resursbbank driver med,er de ute og sjekker hvem som er kredittverdige før de slår til og svindler dem. Nå etter nærmere ettrtanke kom jeg på at jeg kjøpte en Tv kontant hos Net on net og søkte om å få den på faktura og fikk avslag og måtte betale kontant. Hadde jeg visst at NET ON NET var i "maskepi" med en bank med så dårlig rykte som Resurs Bank ville jeg ikke handlet der. En lærer så lenge en lever og nå vet jeg det!
Jeg benyttet Resurs faktura til å betale for en reise hos Ticket. Når denne reisen ble kansellert har verken Ticket eller Resurs ønsket å ta ansvar, og de henviser kun til flyselskapet. Venner av oss som har bestilt med samme reise med samme flyselskap har fått penger tilbake ettersom de betalte med kredittkort.
Angrer på at jeg fikk låne penger av Resursbank både på kredittkort og lån, total 60.000 kr. Jeg har betalt nesten 70 tusen kroner for mye siden 2013 og betaler ferdig lånet om 1 år!
Ble lurt til å tro at et mobilkjøp jeg foretok hos Tellyberry kom på mobil regningen akkurat som alle andre mobil leverandørene. Fant ut når første regning kom at jeg hadde blitt en kunde hos Resursbank og ikke mobilselskapet. Dette er svindel. Ikke går det an å opprette efaktura i banken heller!!
Det er det verste selskapet jeg har vert borti. Legger en sammen gebyrer og kostnadene av intrikat system. Svarer det seg å bruke vanlig mastercard.
Kundeservice svarer ikke på mail. Kun svenske personer(som ikke forstår norsk) som svarer, når de en av ti ganger svarer. Useriøst, dårlig og kan ikke anbefale denne banken.
Helt forferdelig bank! Skal aldri ha noe som helst med dem og gjøre igjen!! Anbefaler ingen å bytte bank eller ta opp lån hos dem!
Dere må bli flinkere til og ta telefonen, kan ikke vente i flere minutter uten og få svar
Har renew-it via Elkjøp og mottar månedelig faktura på 392 kr til min Digipost. Går ikke an å opprette en avtalegiro på dette. Her mener jeg banken spekulerer i at man skal glemme av fakturaen. Rett og slett usselt...
Sjekket Gjeldsregisteret og oppdager at Madsens virksomhet har ført opp uønsket kreditt på oss. Dette til tross for at vi aldri har bedt om kreditt, kreditt kort eller noen banktjenester fra denne virksomheten. Totalt useriøst, hold dere unna ResursBank.no.
Jeg har en kredittgrense på 1000 kroner fra et kort som ikke har vær fornyet på over 10 år, men resurs bank nekter å slette kredittgrensen.
Har aldri hørt om de før, og har kontroll på økonomien med flere hundre tusen stående på konto. Oppdaget tilfeldigvis via norskgjeld.no at jeg har kreditt der!
Banken har store problemer med faktureringen. Fakturaer må purres på, men det påløper likevel renter. Likeledes er fakturaene rotete, og lovede rabatter faller ofte bort. Det er liten vilje til å rydde opp. Ved feilfakturering er banken pliktig til å sende ut ny faktura, men det skjer ikke. Jeg ba gjentatte ganger om ny faktura og spesifikasjon på saldo som ble overført fra måned til måned og la i det hele tatt ned et stort arbeid i kommunikasjonen med banken, uten resultat. Du kan vente i månedsvis på svar på e-post til tross for purringer. Banken driver også med ulovlig sperring av kort. Til slutt måtte jeg klage til Finansklagenemnda for å be om riktig faktura. Banken forhindret behandling i Finansklagenemnda ved å sende saken til inkasso og inndrivelse.
Har Jakt og friluftkortet, markedføres som ett kredittkort for jakt og friluft, men alle kjøp kommer med egene regninger og gebyr på alle. Rett og slett svindel.