Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Mistet oversikten med appen, det var lett da det nettbank.Den gamle nettbanken var meget godt utformet; den var rask og intuitiv. De få gangene jeg trengte Helpdesk fikk jeg raskt kontakt og hjelpen var meget bra.
Sbanken endret betingelsene på mine kontoer til å bli uten renter. Jeg som kunde/offer tapte mye penger før jeg fant ut av dette!
Takk for 21 trofaste år. Synd at du måtte stikke av med den rikeste bølla i byen. Du har mistet sjarmen din og nettbanken, du er lite raus og tilbyr stusslige 0.0% rente på brukskonto, mobilappen din er blitt både stygg, lite brukervennlig og mangler mange funksjoner som fungerte utmerket når du fortsatt var uavhengig. Sbanken oppleves ikke lenger som uavhengig og det er overraskende mange funksjoner hvor man blir rutet direkte til DNB.
DNBs "spesialoperasjon" mot banken har ødelagt mye av det vi satte pris på. En bank som kun tilbyr en mobilapptilgang er ikke lenger en seriøs bank. DNBs erstatning er en katastrofe. På vei ut.
Burde byttet umiddelbart da DnB kjøpte SBanken for etter mange måneder er fremdeles ikke Fondene flyttet. iOS Appen er elendig, med både ting som ikke fungerer, ikke lenger er mulig eller bare virker laget av noen uten verken mål eller mening. Det er heller ikke mulig å tilpasse særlig slik at man kan få noe som er brukbart i det daglige. Finanstilsynet burde hatt anledning til å gi dagbøter for trenering av AKS flyttinger. Var kunde hos Parat24 for lenge siden til de ble kjøpt opp av DnB, det endte også med elendig brukeropplevelse og rasert tilbud.
Ingen nettbank på mac'en min lenger og heller ikke Apple pay. Har beholdt kontoen i Sbanken men uten ett øre på den. Håper det kan være et stikk til Dnb. Om noen mener at Dnb tjener på at jeg beholder kontoen (riktignok tom for penger) så gi beskjed så sletter her alt. Ha det Dnb
Alt er dårligere enn før. Tungvint. Ikke automatisk betaling av kredittkortregningen, noe denne banken hadde før. Nå er det lagt opp til at man skal gjøre feil.
Etter over 20 år som superfornøyd med Skandiabanken ventet jeg med å bytte fra SBannken fordi DNB lovet at appen skulle bli helt ny og veldig bra. Ren bløff i vanlig DNB stil og appen er en katastrofe. Selvfølgelig hjelper det med en lønn på MNOK 16 når man skal lyve offentlig til hele kundemassen. Skam deg!
Har bare gått nedover med Sbanken etter at de ble kjøpt opp av DNB. Nettbank er borte, Apple pay er borte, elendig og uoversiktlig mobil app. Flytting av ASk konto fra dem har tatt snart tre måneder, og nå aner jeg ikke hvor mine fond og penger er. Borte fra Sbanken, og ingenting i hos min nye bankforbindelse.
Ingen ting virker lengre. Om man prøver å kontakte s-konseptet blir man kasteball melom konseptet og dnb. Inngen vet noe. Jeg bytter bank
Banken har gått fra god til absolutt tragisk etter oppkjøp av DnB. Lite intuitive nettbank sammenlikned med hvordan den tidligere var.
Dårlig rente etter oppkjøp av Dnb. Ikke for PC. Har vært kunde siden nesten oppstart av banken, men nå bytter jeg bank
Gåt fra utmerket til elendig for fondshandel og oversikt. Du ser ikke lenger hvor mange andeler du eier i et fond, du må regne det ut selv med kalkulator. Du ser ikke prosentvis endring for et fond siste døgn, du må bruke Nordnet eller andre for å se dette. Du kan ikke lenger redigere spareavtaler, du må slettes og opprette på nytt Du får heller ikke overført fra en ASK-delkpnto til ASK hovedkonto uten å slette spareavtaler først. For å se fond oversikt i appen, blir du redirected til en mobil nettside utenfor selve appen. Kort sagt; alt rundt fond har blitt mindre brukervennlig og Sbanken anbefales ikke lenger for fondshandel.
Ifra best til verst på noen måneder…… Skandale at DNB fikk kjøpe dette .arrg
Har vært kunde i over 20 år. Gjort alt selv i en utmerket nettbank og app. Etter at DNB tok over er alle smarte løsninger fjernet og man får ikke gjort de mest selvfølgelige ting. ApplePay er borte. Fondshandel er dårlig og man kan ikke få gjort selv de minste endringer i spareavtaler (som endre beløp eller bytte trekkdato) uten å slette hele avtalen å opprette den på nytt.
Etter at Sbanken ble kjøpt av DnB, har ikke EN endring vært til kundens eller min fordel. Alt virker til å være styrt av bankens interesser. Konkret: - Apple Pay forsvant på grunn av DnB's holdning til Apple sitt "monopol" på betalingsløsninger. Nå som Apple har åpnet opp og DnB har fått sin "seier" - vil de trolig innføre tæpping med Vipps, men tilbyr ikke Apple Pay. Jeg som kunde lider videre under deres monopol på Vipps. Jeg ser ikke annen råd enn å finne meg en annen bank da jeg mener at så lenge DnB kun vil tilby Vipps, vil dette bidra til å hindre innovasjon, skape færre valgmuligheter og gi mindre kostnadseffektive betalingsløsninger for meg som sluttkunde. - Nettbank/mobilbank. Jeg trodde en stund på det når de sa at de skulle utvikle en ny app, og trodde at dette kanskje ble spennende og nyskapende. Det de derimot gjorde var å ta en blåkopi av DnB's mobilbank og flyttet meg som kunde over dit - nettbanken var borte, og vi satt igjen med en nettbank som ikke var ferdig utviklet, med langt færre muligheter. Fra DnB's perspektiv forstår jeg at der er på jakt etter stordriftsfordeler og kunne kjøre alt på samme IT systemer, den ser jeg, men igjen, det er ikke meg som kunde som er i fokus, min opplevelse oppleves ikke som prioritert fra banken sin side. - Kredittkort. Sbanken hadde tidligere en sømløs integrasjon av Visa kredittkortet i nettbanken. Jeg overførte penger mellom konto og kredittkort på sekundet, og ny saldo/kreditt var synlig. Kjempeflott, enkelt og sikkert med netthandel eller på tur i utlandet - lett å holde kredittgrensen under kontroll og "fylle på". DnB avslutter dette og går over til sin mastercard løsning i stedet, ikke mulig å overføre med umiddelbar virking, det går i beste fall til neste døgn. Igjen, endring til fordel for banken, hvordan jeg som kunde opplever dette virker ikke til å være like viktig. - Barne og ungdomskort klarte de ikke lenger å tilby - da blir man henvist til DnB. - Priser på fond gikk opp, ikke minst ble det vanskeligere å holde oversikt og kontroll. En mobilapp holder ikke til formålet. For fullskjerm oversikt blir man sendt videre til DnB sin portal - den ligner for øvrig en nettbank fra tidlig 2000 tallet - men det blir en digresjon. Man skulle tro at når Norges minst likte bank, finner på å kjøpe Norges mest likte bank igjennom 25 år, at de lyttet, at noe lærdom skulle hentes, det ser ikke slik ut. Dette ser ut til å være en hostile take-over. Når de ytrer meningsløse setninger om at "endring kan være krevende", "Løsningen som vi har tilbudt Sbanken-kundene var kanskje ikke så optimal som vi hadde håpet at den skulle vær [.]" , "vi merker oss mye engasjement". Så er det for meg bare tegn på at de enten ikke forstår at de har gjort noe feil, ikke tørr å innrømme det eller pakker det inn på en svært gjennomsiktig og kronglete måte. Alt som har foregått er rett og slett en studie i skikkelig dårlig merkevarbygging. Sbanken framstår i beste fall som et kundeprogram i DnB - Sbanken finnes ikke lenger. Min spådom er at dette blir for dyrt å drifte i DnB etter at kundegrunnlaget forsvinner, og at dette blir lagt ned.