Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Er 8 uker siden jeg ba Sbanken flytte mitt fond over til ny bank, de har fremdeles ikke startet prosessen...
Fjernet nettbank, mye dårligere app og fjernet flere tjenester. Man blir tvunget over til DNB sine tjenester, selv for noe så enkelt som nettbank.
DNB konsept.... etter at DNB tok over er SBanken rasert. Betalinger må gjøres med bank ID hver gang, dvs du må indentifisere deg med bank ID for å få lov til å legge inn en betaling, enda du allerede er logget inn...med bank ID. Menyene er vanskelige å finne frem i, jeg sparer til ungene i fond, men jeg klarer ikke lengre finne hva jeg har spart per sparemål fra appen. Bare så vidt jeg får det til via nettleser. Fordi jeg har engelsk tlf får jeg engelsk språk, kan ikke bytte selv. Får oftere beskjed om teknisk feil når jeg beveger meg ned i menyene enn at de fungerer, men toppen av kransekaka er vel når en får beskjed om å ta kontakt med kundeservice så gir nettbanken beskjed om at du ikke får kontakt med kundeservice siden det er så mange som allerede forsøker ta kontakt. Anders
Jeg ble kunde i 2005, var glad i Sbanken hvor absolutt alt fungerte, kundeservice var super og dagligbank en fornøyelse. Nå er den ikke mer. Erstattet av "Et konsept fra DnB". Farvel og takk for mange år sammen.
Dessverre veldig skuffende at den gode appen ble kastet for en ny app som ikke er ferdig utviklet, har store mangler og er forvirrende. Mangel på oversiktlig nettbank i nettleser er også et stort minus. Hva mer skal man si? Jeg har overført fondene mine til NordNet og Sparekonto til SR-Bank. Det blir raskt Bulder bank. Wise bruker jeg på reise.
Tjenester fjernes eller blir dårligere. Betingelser på kredittkort blir dårligere: betaling nå etter 10-30 dager i stedet for 20-50 dager som det var før. Stadig tvinges man over i DNB som nettbank, og Sbanken sin egen nettbank er borte.
Har vore kunde i 23 år, men no er det dessverre Sayonara til Sbanken som eit resultatet av DNB oppkjøpet. Prøvde å gi det èin sjanse, men dette er til å grine av, rett og slett RÆVA, pisse dårlig og verste kundebehandling ever frå DNB si side
Kun adgang via betapreget uferdig app, den eksisterende og velfungerende nettbanken var det visstnok absolutt nødvendig å fjerne... Venter nå på tredje måneden å få byttet aksjesparekonto. Skal aldri mer ha et kundeforhold til hverken dette "konseptet" eller bedriftparasitten som kaller seg DNB.
Har flyttet det meste av tjenester til annen bank. Merker spesielt nå at det meste av automatikk og enkelhet er forduftet fra banken. Ikke lenger mulig å slette betalingskort eller fjerne kontoer i DnB, kun en melding om å ringe ubrukelig kundeservice for manuell håndtering. Dette skulle dere kunnet bedre DnB, spesielt hvis dere hadde brukt noe av kompetansen dere brukte all deres makt til å kjøpe inn.
Sbanken har vært vår bank gjennom flere år, der vi har vært kjæmpefornøyd. Men etter at DnB kom inn i bildet er hele Sbanken rasert… fatter ikke hvordan det går ann å rasere en flott bank som Sbanken var på så kort tid. E nu blitt umulig å få den hjelpen man trenger, sender Mail på Mail på Mail uten å få løyst problemet. Ny behandler ved hver nye Mail, og derfor start å nytt. Til slutt forklarer en behandler hva problemet er, men gjør ikke noe med det… WHAT…De lover å ringe, men gjør det ikke. Vi holdt på å miste en leilighet vi skulle kjøpe på grunn av at de ikke kontaktet oss innen frist som lovet for budgivning, med svar på lån/finansiering…. De ringte oss aldri. Heldigvis fikk vi ordnet det gjennom en annen bank innen fristen, og er i dag eiere av en ny leilighet… Vi blir selvfølgelig å forlate Sbanken, til fordel for ny bank..
Fjerner nettbank på et par ukers varsel. Øker boliglånsrenten to ganger på en måned når styringsrenten ikke gikk opp. Masse ekstra gebyrer etter de ble oppkjøpt. Norges dårligste kundeservice, laaaaang ventetid og ansatte kan ikke hjelpe. Siste to svar har vent, vi har vist om feilen i mange uker, kanskje det blir fikset om ikke lenge. Mange ekstra gebyrer er innført. Dette er ikke lengre enn bank, de har beholdt navnet midlertidig som pr for ikke å skremme vekk gamle kunder. Men dette er nå DNB ikke Sbanken...
Sbanken, som konsept av DnB, tilbyr ikke lenger nettbank. Man må sitte og knote på telefonen, og finner ikke fram. Prøv å få tak i kontoutskriftet ditt fra forrige måned. Måtte gi opp, og måtte ringe. Der ble det sagt at muligheten for å få fram kontoutskrift i pdf-format ikke er tilgjengelig enda i den nye app'en.
Kan betale med e-faktura men å sende en betaling til kreditor får bare appen til å henge. Bytter nå til Sparebank1 med lurer på hva som venter meg når jeg skal overføre penger dit. Vil overføringene dit virke? Noe annet er at mobilappen blander mine kontoer sammen med en annen bruker som jeg hjelper med økonomien. WTF DNB?
Fint lite som fungerer etter at DNB overtok banken. Endringer til det verre på lån og kredittkort. Mistet helt fleksibiliteten. Fond bruker de måneder på å flytte. Applepay forsvant. Nettbanken forsvant. Økte gebyrer og dårlig rente på sparekonto. Appen til Sbanken forsvant og ble erstattet med en like dårlig utgave som DNB sin. Ikke fungerer den heller som den burde ha gjort. Må innpå nettbanken til DNB for å utføre enkelte tjenester.
Har blitt fryktelig dårlig etter at DNB kjøpte de. Gjort alt mer tungvint og det blir bare dårligere og dårligere
Mobil appen som en gang var så bra er erstattet av en vedersryggelighet som ikkje en gang kan kalles en MVP. Her har virkelig DNB mista ballen og famler tydeligvis fullstendig i blinde. I tillegg så trekker de penger på en inaktiv spareavtale og investerer de uten tillatelse. Når man ringer kundeservice kommer man selvfølgelig bare til 1.linje som sitter fullstendig uten verktøy eller muligheter for å hjelpe. Det eneste de kan gjøre er å lage en sak og sende til 2.linje. 2.linje får man ikkje snakke med for de er så fine på det at de ikkje kan snakke i telefon. Sakene de sender har 1-2 ukers behandlingstid og når man får svar går man igjen tilbake til 1.linje og fortsetter å gå i ring.