Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hatt mange gode år med gamle Skandiabanken. Trengte hjelp og treffet på en på kundeservice som ikke kunde hjelpe. Han forklarte at S-Banken har sluttet med at ledere snakker direkte med kunder. Ringte dagen etter for å tale med en ledere på kundeservice - ble fortalt at ledere ikke ønsker direkte kontakt med kunder. Synd, på en eller helt OK bank. Jeg er nok ikke den eneste som forlater en bank som ikke tør å snakke med sine kunder.
Jeg har hatt Sbanken lenge og vært fornøyd helt til dette DNB trollet gjorde endringer som gjør at jeg nå bytter bank. Det at DNB velger å avslutte Applepay sier jo seg selv, de ønsker ikke å fortsette det som var bra med Sbanken. Tenker de har sviktet mangle lojale kunder.
Sbanken bedrift-tjenesten er nå borte, de ber meg om å bytte kontonummer til DNB bedrift! De har ødelagt alt , og nå bytter jeg bank, både personlig og bedrift. Masse styr totalt unødvendig!
Ut gikk nytenkning, gode løsninger og god kundebehandling. Inn kom DnB med sære regler og kundeservice forsvant..
Orker ikke DNB. Denne bank er ikke kundevennlig. For noen årsiden, tok en svindler ut penger ifra min konto - i en bankfilial. Jeg rapporterte dette til DNB og de viste liten forståelse og jeg følte at de forsøkte sette skylden på meg. Fikk heller ingen beklagelse at kundeservice hadde gjort en feil. Flyttet da konto til SkandiaBanken.
Jeg har brukt Sbanken som dagligbank i over ti år og har vært en fornøyd kunde helt frem til Sbanken nå ble en del av DNB. Jeg aksepterte en del av den negative utviklingen etter DNBs oppkjøp, herunder dårligere kundeservice, men da DNB valgte å avslutte Apple Pay fikk jeg nok og byttet til Bulder.
Har byttet bank fordi Sbanken har tapt seg, etter oppkjøpet av DNB. Dette har vært, uten tvil, min favorittbank de siste 10 årene. Det er veldig synd å ta farvel da alt egentlig fungerte perfekt for meg som kunde, men jeg er helt avhengig av Apple Pay. Dårlig.
Er umulig for meg å få Bank ID fordi dem krever andre identifiseringer jeg inne har tilgang til. Du må komme til postkontoret med passet ditt sånt at dem kan ta en kopi og sende det inn men er du ikke norsk statsborger så er ett pass ikke nok identifikasjon. Det er rett å slett krenkende for meg. Trodde norge var mot forskjellsbehandling etter etnicitet og nasjonalitet?
Har vært med siden begynnelsen (23 år) og har alltid vært fornøyd. Veldig god kundeservice, gode betingelser og beste nettbank. Håpet i det lengste at konkurransetilsynet skulle stanse kjøpet til DNB. Så langt har vi ikke byttet bank, men kjente at nå når Apple Pay også forsvinner, ja da takker nok vi også for oss.
Har vært kunde i mange mange år, har til og med bursdag på samme dag som dere, men når dere tok Apple Pay så takket dere meg for 15-16 år som kunde. Dette var grensen. Jeg spår at dere ikke lenger heter Sbanken, et konspet av DNB om 5 år. Det helt likt med dere som det som ble gjort med Postbanken i sin tid. De ble slukt og fjernet. Dere har vært en innovativ og god bank frem til nå, nå er dere bare regelryttere og pengeinnkrevere igjen. So long, and bye bye!
Sendt mail til Sbanken bedrift for over tre uker siden, fortsatt ikke fått noe svar. Ringt inn flere ganger, men går ikke fremover.
Etter fastrenteperioden på mitt boliglån er over er Sbanken død og begravet for min del.. Har ingen interesse av å benytte meg av dnb's ugunstige betingelser.
Har vært kjempefornøyd kunde i Sbanken i over 20 år, men oppkjøpet til DNB har allerede satt sine spor. De kutter Apple Pay og stabiliteten til nettbanken har blitt merkbar dårligere den siste tiden. Jeg stoler null på at DNB kommer til å gjøre forbedringer i Sbanken. Nå gidder jeg ikke mer og skal flytte alt til en annen bank.
Bare å skifte til Bank Norwegian. Der har de Apple pay, cash point, cash back og litt bedre renter
Sbanken har vært Norges beste bank på flere områder! En billig bank som har satt kundens brukeropplevelse i fokus. De har vært framme i skoen på teknologi og har lyttet til kundene. Og har i mange år hatt borges desidert beste nettbank. Men dessverre ble banken kjøpt opp av DnB. Og fordelene, det som gjorde sbanken unik og bra har så smått begynt å forsvinne, tross lovnader fra moderbanken om at alt ville bli som før. Fra 27. August fjerner de Apple pay. En tjeneste som brukes av av flere tusen kunder. Begrunnelsen forklart med enkle ord er at Apple har i motsetning til Android sperret nfc chippen i produktene sine for andre enn Apple selv. Noe som jeg forsåvidt kan være enig i er en dickmove fra Apple. Med denne logikken lagt til grunn skulle man tro at man kunne bytte til en av betalingsløsningene som støttes på Android… for eksempel Samsung pay. Men merkelig nok støttes ikke denne heller av hverken DnB eller sbanken. Det koker ned til at DnB ser på Apple pay som en konkurrent til Vipps, til tross for at Vipps mangler vesentlige funksjoner som trådløs betaling. Så man kan jo spørre seg om det er en konkurrent eller et annet produkt. Det hører forøvrig også med til historien at Vipps mangler denne funksjonaliteten på både apple og androide. Det smerter meg at jeg nå må bytte bank, fordi banken jeg hadde har blitt kjøpt opp av DnB som vil bruke de nye kundene sine som gisler i forhandlinger med apple.
Enkel selvbetjening av standard bankprodukter i en ren nettbank. Kjappe automatiske søknadsprosesser, bra app, gode fondsløsninger - og stort utbud av fond til greie priser. Trygt valg av solid bank. Vært kunde i over 23 år :-) Trenger du Apple pay på liv og død, bruk et kredittkort fra Santander, Bank Norwegian el.l. Putt det i Apple pay da... De fleste klarer seg fint med selve Visakortet, Fitbit pay, Garmin pay, Samsung pay, G-pay, Vipps og andre løsninger.