Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sbanken var tidligere alltid kjapp på kunderservice og hørte på kundene. Nettbanken er nå kaos med bytte mellom Dnb og Sbanken. Kundeservice er utilgjengelig både på meldinger og chat "på grunn av unormalt stor pågang". Utrolig at en stor bank sin Dnb kan opptre så destruktivt og uklokt.
Avsluttet kundeforhold etter 20år i skandiabanken/ sbanken. Vil aldri ha noe med DnB å gjøre, og oppkjøpet er en katastrofe. Har hatt masse problemer med å få flyttet pengene ut av sbanken, men nå er det endelig sluttført. DnB sitt "konsept" kan få seile sin egen sjø, håper DnB taper masse penger på dette, overbetalte tjenester og elendig app. Må logge inn i DnBs nettbank for å utføre oppgaver som fungerte utmerket i sbanken sin app tidligere. Overførte penger til utlandet, det tok 3 uker før de kom frem og jeg måtte purre dem daglig. Kunne heller ikke se betalingsinformasjon som var tilknyttet overføringen - elendig. Skulle gjerne gitt 0 stjerner om det var mulig.
Sbanken fungerte strålende, men etter oppkjøpet har DnB fjernet mye funksjonalitet jeg brukte. F.eks kunne jeg legge fakturaer rett på rammelånet, det går ikke lenger. Jeg ble både skuffet og overrasket over at så mye jeg likte med banken ble ødelagt, og har flyttet lån og alt annet til bank(er) med bedre vilkår.
En meget god nettbank er slått av. Den er erstattet av en dårlig mobilapp. Jeg har brukt denne nettbanken siden den kom for ca. 20 år siden. Nå har dnb kjøpt den og rasert intuitiviten fullstendig nettbanken er stengt og mobilappen er utrolig dårlig. Hadde de enda beholdt mobilappen slik den var, så kunne det fungert, men nå er appen også ødelagt.
Appen er elendig. Fra en oversiktlig, ryddig, lettbetjent tidligere app sitter jeg nå med et misfoster. Må virkelig jobbe for å finne ut av hvordan ting fungerer. Hvorfor kunne ikke «nye» sbanken bare beholde den gamle, fantastiske appen, som man visste var god? Og kundeservice, tar gjerne en time før du får svar. Hjelper ikke at du da treffer hjelpsomme og hyggelige folk. Holder ikke mål! Jeg og kona er i tenkeboksen, og ser oss om etter ny bankforbindelse. Dette
Etter at DnB kjøpte har det bare gått nedover Anbefales ikke Nå må jeg ringe de sånn at kontoen blir avsluttet
Fra best til dårligst. 12 år kunde. Etter DnB tok over, er det som å gå tilbake i tid. Ikke rart, når DnB styres av gamle pensjonister som sikkert er foreldrene til ungene i Konkurranseklagenemda.
Sbanken: Fra super nettbank til elendig app! Hvordan er det mulig å redusere brukervennligheten så dramatisk? Nå har jeg sjekket alle muligheter (tror jeg) i appen pluss ofte stilte spørsmål, men jeg har fortsatt ikke funnet ut hva jeg må gjøre for å avslutte en konto. Hvor vanskelig skal det være??
Her har dere mye å hente på kundeservice, oppsett og oversikt i mobilbanekn. Mobilbanken deres er det stikk motsatte av kundevennlig og innbydende. Den er et eneste rot. Jeg som flere, SAVNER nettbanken. Vi har mistet oversikten vi hadde. Dere har ødelagt ALT det flotte med Sbanken! Dette er helt grusomt. Ikke fremtidsrettet og langt fra kundevennlig. Begynn å hør på kundene deres. Please!
Jeg har vært kunde i over 20 år. Jeg liker å være min egen banksjef og har så vidt jeg husker ikke hatt behov for å ringe kundeservice en eneste gang. Nå ser det ut for at jeg må krype til korset og ringe. Jeg har et nedbetalt rammelån som jeg har prøvd å avslutte i et par uker nå men får bare teknisk feil når jeg prøver å endre lånet i appen. Nå har det gått over en måned siden den halvferdige «nye» appen ble innfaset og fortsatt er den ubrukelig. Hvor lang tid skal det ta før den er ferdig så vi slipper å bli videresendt til Dnb nettbanken? Her skulle de bygge videre på det beste fra to verdener, men jeg ser bare at de fjerner det beste fra Sbanken. Rammelån var tidligere bare å overføre til brukskonto og fikk tilgang til pengene med en gang. Nå kan det gå flere dager før pengene blir tilgjengelig. Apple pay og regionsperre ikke tilgjengelig lengre. Dette er ikke noe blivende sted så jeg har flyttet ut lån og sparing og har nå kun smuler igjen i Sbanken.
Styr unna! I dag gikk jeg den 'hyggelige' opplevelsen av å logge inn for å sjekke bsu-kontoen min. Den var ikke å finne noe sted, for den har de flyttet til DNB!!!!!
Mye tjenester og funksjonalitet som forsvant med ved bortfall av nettbank. Svært mye som ikke fungerer lenger med å få lagret filer og annet ifra mobilappen. Gebyr og kostandene har økt og kundeservice har blitt merkbart dårligere.
Ingen kundeservice, dårlig boligrente, ubrukelig nettbank. Jeg har god forståelse for at kunden flykter fra å være kunde i denne banken. Jeg byttet bank forhold tidlig, og jeg er takknemlig for at jeg gjorde det. Utrolig glad for at flere kunder bytter bank. hvordan kunne Konkurransetilsynet godkjenne dette oppkjøpet!?! Det er det ingen som forstår!
"Vår ambisjon er å gi deg Norges beste kundeservice". 45 minutter ventetid på telefon hvis man i det hele tatt kommer fram, ( kun 2 mennesker på telefonvakt første lørdag etter det store spranget) brukelig aksjehandel hvor transaksjoner plutselig er borte, rammelån er plutselig ikke rammelån gebyrer osv osv.
Har forsøkt i mange ganger å komme i kontakt med support for å slette bankkort som jeg ikke bruker lenger. Prøv igjen senere er svaret jeg får - hver gang... Er heller ikke mulig å sende melding til banken.
Dette ble årlig. Alt ble dårligere etter at DNB satte sine grådige klør i sbanken.