Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Super app. Enkle hjemmesider. Gode produkter, kredittkort og flexilån. Lave utlånsrenter.
Utrolig god service, kortene er lette å holde rede på.
Lett å få svar til alle døgnets tider. God hjelp til å få lån.
God og rask hjelp etter misbruk av kort. God kundeservice, liker spesielt godt online hjelp vha. chat. Lett å komme i kontakt med på telefon. God og funksjonell mobilbank løsningen. Lite nede tid, og det varsles i god tid i forveien.
Lettvint og grei nettbank og og alltid tilgjengelig hjelp og få.
Har brukt banken minst 15 år, og jeg har ingen ting å klage over.
Ingenting å utsette på noe. Rask tilbakemelding på chatten å hjelp når jeg ber om det.
Da jeg skulle bygge hus for 14 år siden, kunne den ikke brukes til byggelån. Da var det godt å ha en annen bankforbindelse. Den er blitt litt dyrere etter hvert. Bl.a et gebyr på kr 50, - for å overføre penger til Sverige. Men til andre tjenester liker jeg banken veldig godt. Jeg har brukt den i mange år og er meget fornøyd. Raskt svar på henvendelser, enkel å bruke og ingen gebyr på innenlandsbetalinger eller kontantuttak.
Har vært kunde i Skandiabanken i mange år og er veldig godt fornøyd på alle måter. Enkel å bruke de forskjellige tjenestene også for en som ikke er så datakyndig, og trenger en hjelp, er kundetjenesten topp og alltid tilgjengelig.
Har vært kunde i Skandiabanken i mange år, har bare positive erfaringer derfra. God service og alltid hyggelig personale. Anbefaler banken til alle!
Oversikt og enkelthet. Den minst pompøse banken i Norge!
Hyggelige medarbeidere på chat. Dette sier mer om min hukommelse enn bankens service, men... Er det mulig å få til en system hvor banken sender en melding (sms) når man forsøker å bruker kortet i utlandet og har glemt å oppheve den regionsperren? Det vil også være en tips hvis kortet er stjålet - å få en melding som f. eks. "Når du er i Hellas må du huske å oppheve regionsperren".
Lav innskuddsrente er jo ikke denne bankens feil... :-)
Hvis skandiabanken lager bankkort med bilde, blir bedre.
Skandiabanken er lett å bruke selv for oss som er mer enn godt voksne. Er det noe vi lurer på, så er det alltid hjelp å få, av hyggelige folk. Det eneste jeg irriterer meg over av og til er at jeg får beskjed om at innloggingskoden er feil på iPaden, selv om jeg VET at jeg har tastet riktig. Koden sitter i fingrene, men den må tastes sakte for å bli godtatt.
Overgangen til Skandiabanken fra en annen stor bank var utrolig stor og god. Ingen gebyrer, alltid tilgjengelig og umiddelbart svar på tilsagn om lån til egen bolig. Lett, oversiktlig og tilgjengelig kontotilgang hele døgnet og alltid. De få gangene jeg har har hatt behov for å snakke med noen av bankens medarbeidere har dette vært både hyggelig og klare svar mottatt omgående. Har anbefalt Skandiabanken til alle vi har diskutert banktjenester med!