Sparebanken Øst har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Byttet bank til Sparebanken Øst i år. Veldig fornøyd. Får alltid hjelp om du trenger.
Hei Jorunn, velkommen til oss og takk for en hyggelig tilbakemelding. «Nærmere folk flest» er ikke bare et slagord for oss. Det er måten vi jobber på. Vi skal være der når folk trenger oss. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Sparebanken Øst.
Personlig relasjon i banken har alltid vært viktig for meg. Har har jeg fått akkurat det. God service og hjelp som står til beste karakter.
Hei Ronny, tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Sparebanken Øst er opptatt av å være der når du trenger oss – digitalt, på telefon eller fysiske møter. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Sparebanken Øst.
Alltid god service. Hyggelige og hjelpsomme ansatte. Bryr seg om kundene, og gir gode opplevelser som konserter og teater tilbake til kunder.
Hei Inger! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er opptatt av å være der for kundene våre. «Nærmere folk flest» er ikke bare et slagord for oss. Det er måten vi jobber på. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Sparebanken Øst.
Veldig god kundeservice. Treffer alltid en å snakke med på tlf eller i fysisk bank. Det setter jeg stor pris på.
Hei Gunhild! Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Det setter vi pris på. Vi tror på betydningen av å være nære og ha den personlige kontakten med kundene våre. «Nærmere folk flest» er ikke bare et slagord for oss. Det er måten vi jobber på. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Sparebanken Øst.
Jeg ble kunde i juni 2021 og var veldig fornøy med snarlige svar fra kundeservice etc. Det siste året har det dessverre ikke vært så bra. Lang ventetid på kunde service, og de ringer ikke lengre tilbake når du taster tallet de spør om. Dette er veldig synd.
Hei Randi! Takk for tilbakemelding. Vi er veldig opptatt av å levere på kundeservice. Vi skal være banken for personlig rådgivning og kontorer med åpen dør, samtidig som vi har de digitale tjenestene som trengs i bankhverdagen. Vi setter pris på at du deler din opplevelse med oss, så vi kan ta tak i dette slik at du kan få den kundebehandlingen du forventer. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Sparebanken Øst.
Benytter Nettbedrift, fungerer veldig bra for lokalt grendeutvalg.
Hei Harald! Tusen takk for en fin tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Sparebanken Øst.
Mistenkeliggjøring fra finansrådgiver om hvorfor jeg ønsker å bytte bank istedenfor å beholde den gamle da jeg søkte om finansieringsbevis tilknyttet salg av bolig. Dette spørsmålet fikk jeg først i dag etter å ha registert meg som kunde for en uke siden- hvilket er påkrevd foe å kunne søke om finansieringsbevis. I tillegg svarte han aldri på mail tilknyttet søknaden med spørsmål sendt ham per mail for en uke siden. Jeg måtte selv ringe ham. Fikk da andre opplysninger enn i første samtale med ham. Hold dere langt unna denne banken; bortkastet tid og ressurser! Finansrådgiveren var veldig langt fra det en kan forvente som kunde- og som det også reklameres for på nettsiden deres- at de skal være «hyggelige».
Hei Nina, Takk for tilbakemelding. Ved søknad om finanseringsbevis er det egne rutiner i banken, som blant annet å spørre om bakgrunnen for å bytte bank. Dette er ikke ment som mistenkeliggjøring, men som hjelp for oss til å yte god kundeservice. Vi er også pliktig til å stille spørsmål til bruk av banken ved opprettelse av nye kundeforhold. Dette er noe alle banker er forpliktet til i forbindelse med bekjemping av hvitvasking. Vi beklager at du har oppfattet kontakten med oss på en utilfredsstillende måte. Vi er opptatt av å gi kundene våre den hjelpen de trenger og være en god økonomisk sparringspartner. Hos oss skal du få svar på det du lurer på om personlig økonomi. Om det er noe vi kan hjelpe med for å oppklare situasjonen din, så håper vi du tar kontakt med oss igjen. Hilsen Sparebanken Øst