Storebrand Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
- Elendig nettbank som har et dårlig brukergrensesnitt og få muligheter. Mobilbanken er om mulig enda mer ubrukelig. Man bruker i dag nettbank så ofte, at dette ble for min del en dealbreaker. + God kundeservice Har nå smn, som har markedets beste nettbankløsning. Bedre renter fikk jeg også.
Vi ble kunder av Storebrand Bank for 7 måneder siden i tro om at dette var en god bank. Som mange andre har min samboer og jeg felles boliglån og en felles bankkonto som avdrag skal belastes fra. Første avdrag trakk Storebrand fra feil konto, det kan man tåle - men at de ikke klart å rette på feilen i løpet av 7 måneder, på tross av månedlige lovnader om at de skal ordne dette. Dette må jo være den enkleste operasjon i verden, men nei! Det er helt utrolig. Hold dere unna! Jeg har også hatt reiseforsikring hos Storebrand. Da min far gikk bort i sommer, måtte jeg kansellere hotelrommet jeg bodde på ifb med besøk hos sykehuset han var innlagt på. Dødsfall i nærmeste familie - men Storebrand fant ingen grunn til å dekke mine kostnader!? Det gjorde en annen forsikring jeg har, så nå flytter vi alt, til og med pensjonskontoen, og Storebrand vil ALDRI mer bli vurdert av oss.
Anbefaler alle om å bli Kunde i denne banken. Har ikke bare markedets beste rente på forbrukslån. Billugste forsikring på alt. Er Stabil i årevis på alle produkter. 10 stjerner hvil mulig. Bytt til Storebrand ASA og føl Deg trygg i alle livets faser. Bli kunde å opplev et trygt kundeforhold
Jeg har vært kunde i over 40 år og har bare gode erfaringer. Har alltid fått den hjelpen jeg trenger
Rask og god service. Oppdatering underveis og stor vilje til å hjelpe!
Styr unna, styr unna! Lang saksbehandlingstid. Svært dårlig kundeservice. Meldt skade på bil og har ikke hørt noe fra dem etter 3 uker, purret flere ganger og til slutt etter 2 uker sendte en takstmannen. Klaget på vurdering av takstmannen, har gått 2 måneder ikke hørt noe lyd. Gitt flere purringer uten hell.
Er svært fornøyd med Storebrand Bank,også nettbanken.Har ikke hatt noen negative opplevelser og har alltid fått god hjelp av dyktige medarbeidere.
Jeg kan ikke se hva prosentvis avkastning er på fondene mine, noe som er ganske viktig. Jeg finner heller ingen graf for utvikling av de forskjellige fondene. Mener de har hatt det før. Nettbanken bærer litt preg av at den er under endring. Fungerer litt forskjellig fra gang til gang (spesielt navigering, innlogging)
veldig fornøyd med banken, lav rente og de har god kundeservice
Ingen bank ville refinansere et forbrukslån i bolig, grunn for høy gjeld å liten inntekt, men Storebrand hjelp med engang, og fikk mye lavere rente enn det jeg hadde egentlig i andrebank, pluss i tilegg fikk jeg samlet alt og ble mye bedre, sparer nesten 25% på bolig lån i året enn det jeg hadde i sparebank1 og nordea. anbefales
Fikk MC stjålet og opprettet forsikringssak med alle dokumenter fra politiet osv. Har nå gått over 1 måned og fremdeles ikke noen som en gang tatt tak i saken. Synes det er alltfor dårlig og uakseptabelt. Styr unna!
Alt fungerer som forventet, det har enda ikke blitt oppdaget feil fra bankens side så jeg er fornøyd med samarbeidet.
Jeg har ikke kunne brukt nettbanken på en god stund... Jeg skjønner rett å slett ikke noe av denne nettbanken. Veldig tungvind. Likte nettbanken slik den hva før. Sendt inn både det ene å det andre. Å alt skal liksom være i orden. Nei liker ikke dette...
Har vært kunde i flere år både når det gjelder Bank og Forsikring, og de er meget konkurransedyktige. Servicen er meget god. Veldig bra priser, spesielt på forsikring.
Jeg hadde storband som mitt forsikring. Jeg fikk et problem i huset som de har sendte en takstmann for å beregne skaden. Men Storeband forsikringen vil ikke akseptere skaden og de vil ikke betale for saken. Jeg tok en advokat firma og saken er ved finansklagenemnda. Jeg håper at folk leser omtaler før de velger.
En del av funksjonene i nettbanken fungerer dårlig, bl.a varsel ved manglende dekning, ubetalte regninger + . Nettbanken henger seg ofte opp osv.. Knotete løsninger når man har barn som har konto hos Storebrand,- plutselig mister man innsyn i barnets konto (når barnet fyller 15), vanskelig å få bankID før barnet er fylt 18. Ungdom får ikke sette inn penger selv fra brukskonto til sparekonto +++ Har vært i kontakt med banken ift. mangler ved nettløsningen og da er svaret at de stadig oppdaterer. 4 år senere er nettløsningen helt lik. Har vært fornøyd med rentene tidligere, -og kun derfor jeg har fortsatt kundeforholdet, men nå henger de svært etter. Boligrenta hos mange andre banker er bedre. Banken har ikke billån, men man kan åpne et ekstra boliglån til f.eks bilkjøp og dermed få mer gunstig rente på andre kjøp.