Storebrand Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Godkjenn knapp fungerer ikke. Ingenting skjer. Forrige app var meget bra.
God kundeservice og praktisk med mulighet for chat. Enkel mobilbank og helt grei nettbank. Mange muligheter for kontaktløs betaling, inkludert Apple pay, Google pay og Garmin pay. Tilbyr kort til barn og unge. Ikke gebyrer på varekjøp. Meget gode vilkår på reiseforsikringen på kredittkortet. Dekker dermed mange av våre ønsker og behov for bank.
Alt fungerer som det skal. Samler alle tjenester inkludert forsikring og pensjon
I 2 måneder har jeg prøv å komme i dialog med banken om boliglånsrenten vår. Lånerådgiver vet at jeg vil diskutere dette, og nå er hun umulig å få tak i. Jeg har skrevet utallige e-poster, sist jeg hørte fra henne var 22. november. I dag er det 17. januar. Jeg har chattet med kundeservice 5 ganger etter det, og de sier at de skal purre på rådgiver og at saken har høy prioritet. Jeg har fortsatt ikke hørt noe. Storebrand har en kynisk måte å dra ut tiden på, slik at vi fortsetter å betale mer enn vi må. Jeg kommer til å bytte bank.
Nå har Storebrand lansert en ny nettbank som er tilgjengelig ved innlogging og den er mye bedre enn den gamle. Man må enda aktivt velge den nye da den ikke er helt på plass. Appen på telefon har også kommet seg betraktelig og har god funksjonalitet. Som kunde hos Bulder som er på vei over til Storebrand ser også at alt ikke er moderne og effektivt nok, men Storebrand er for oss som familie en god plattform med ungdomskontoer, bra fondsutvalg, de eier også Kron som jeg bruker og de har f.eks. gode avtaler på fastrenteinnskudd. Servicen har jeg opplevd som god og får stort sett svar samme dag. Kjenner meg ikke igjen i mange av omtalene under.
Når jeg lager bruker med BankID så setter de meg som over 18år når jeg var 16 år og 17 nå, og jeg snakket med kundeservice for å bestille kort uten 295 i året, så sa han at de ikke kommer til å trekker før jeg blir 18 pr, men så trekker de likevel nå.😨🤔 Hold dere lankt una🙂
Elendig nettbank. Etter Sbanken og Bulder ble jeg kastet 100 år tilbake i tid. Byttet bare til Storebrand fordi bulder ikke har bank i nettleseren og Sbanken har sluttet med ApplePay
Elendig nettbank app som hører hjemme på skraphaugen uryddig, ikke logisk, og tungvint å bruke. Kjempefornøyd med kundeservice.
Been now twice delivery my documents twice in Posten and nothing happens again call many times the bank still nothing happens? I don’t know what is happening? I can’t open now for one month my documents because of my bank Id I need so feel so bad right not peace me off😡😡😡
Svært villedende kommunikasjon på deres nettside. Fra bankens hjemmeside med reklame om bankens tilbud om fastrenteinnskudd, fulgte jeg informasjonen de gav. Jeg prøvde først å opprette ny konto, men fikk beskjed om at jeg allerede hadde en konto til dette bruket. Det viser seg så at jeg har blitt lurt til å sette penger inn på en konto med dårligere rentevilkår enn det som er oppgitt i reklamen på deres nettside - da altså etter veiledning gitt på bankens nettside. Når jeg dagen etter tar kontakt med banken påstår de at det er min feil at jeg har brukt denne kontoen. Jeg blir altså behandla som idiot! Jeg er rystet over inkompetent og arrogant kundehåndtering. Det kan også legges til at selve bank-nettsidene har et brukergrensesnitt som neppe kan sies være myntet på bankkunder. Ikke snev av intuitiv betjening som bidrar til å gjøre brukeren selvhjulpen. Ulogisk, manglende oversikt over bevegelser, begrensede muligheter for å betjene konto selv. Når så de som betjener kundeservice ikke kan svare på vesentlige spørsmål, og heller ikke uten videre forsøker å sende spørsmål videre, står man igjen med en totalitet som i alle fall ikke jeg anbefale noen eg kjenner å etablere konto i denne banken. Så takk for meg
Norges verste nettbank app!Fullstendig ubrukelig,og helt ekstremt tungvint å bruke.Personene som har godkjent dette burde få sparken.
Fordårlig informasjon om rente forventer bedre rente
Elendig nettbank. Elendig kundeservice. Tok 2 måneder før jeg fikk tak i «min konsulent» da hadde jeg ringt dem 8 ganger. I alle andre banker kan hvem som helst svare på enkle spørsmål, men ikke i Storebrand. Der må man vente i vinter og votter før «din» konsulent ringer deg opp. I tillegg har de elendig rente. 4,9 og jeg er stabil kunde, medlem av obos og Akademikerne .. anbefales ikke.
prøver å lage en bsu konto, så jeg trykker på bsu konto greia og logger meg inn som det står. Men den sender meg kun rett til min egen konto med egen kontoinformasjon. Står ikke en dritt om bsu. Så prøver jeg å lage flere kontoer, men det går tydeligvis kun hvis jeg vil dele med noen. Skjønner ikke hva Storebrand driver med jeg, skal jo gå an å ha mer enn en sparekonto og en brukskonto. OG LA MEG LAGE EN BSU KONTO!!
I have issue with creating account . Poping case number when norwegian id is typed . I have been talking with customer service Later got contact with responsible IT person Instead they go to browser and type my id and see the problem they push me to check my browser change browser . And other nonsense. Very unprofessional workers. I will try to avoid this bank in future.
Altså hvor skal jeg begynne... Jeg ble anbefalt å bytte til Storebrand gjennom en kollega for å kunne samle alt på et sted. I god tro byttet jeg bank og fikk dog bedre betingelser på boliglånet enn det jeg hadde fra før. Det er vell det eneste positive slik jeg ser det. Dette er en bank som henger LANGT etter samtlige andre norske banker. De har et brukergrensesnitt som er helt elendig og hører hjemme på tidlig 2000-tallet. De har en system som er lite intuitivt, du har en mobilbank med masse begrensninger og generelt sett er jeg lite fornøyd med hva jeg har fått. Kundeservice: Kundeservice bruker lang tid på å svare og dersom man sender dem en melding som inneholder flere spørsmål, unnlater de ofte å svare på mer enn et. Bevisst? Manglende kompetanse? Sløve servicemedarbeidere? Ikke vet jeg, men jeg er ikke fornøyd med det jeg har opplevd hittil. Ettersom jeg har vært kunde i 2 uker, tyder ikke dette på at samarbeidet blir særlig varig heller. Old fashion: Enkle ting som å legge til disponent på konto eller opprette felleskonto, er ikke bare bare i Storebrand. Selv i 2022 har de manuelle prosesser tilhørende denne type aktivitet som gjør at man faktisk må sende dem en melding for å få dette gjort. Deretter blir det (ja, jeg snakker erfaring) litt kluss i papirene, litt dårlig kundeservice og etter en stund får man endelig tilgang til en felles konto.