yA Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Mangler info om eFaktura. Ikke mulig med innlogging med servicekode, men må gå tungvindt vei med kodebrikke etc.
Styr unna.. Jeg bytter bank! Den nye strukturen er helt håpløs.. Jeg finner en ny bank
Endringene som ble gjort har gjort banken mindre attraktiv og jeg kommer til å finne en ny bank. Alle kontoforbindelse ble borte. Renten er heller ikke den beste. Får 2,25% andre steder.
At en bank kan holde på slik er skremmende. Funksjoner som utenlandsbetaling og innbetaling forsvant, likeså appen. Alt er tungtvint og tungrodd. Bytt bank!
Vært veldig fornøyd men ikke nå lenger. Først et mas om pass for å få beholde bank id. Skaffa pass for så å få mail noen mnd etterpå at bank id utgår. Man måtte få det gjennom en annen bank. Nettbanken er et salig kaos der det meste er vanskelig eller umulig. Oppskrift på hvordan bli kvitt dine kunder: Yabank!
Over tre månader etter omlegging til ny nettbank viser siste transaksjonar og kontoutskrifter berre nummer, og det står knapt eit einaste namn på verken betalarar eller betalingsmottakarar. Skal ein halde oversikta må ein såleis ta vare på alle fakturaer og notere ned kva som er kva. Det er dessutan framleis ikkje mogeleg å laste ned efakturaer i den nye nettbanken. Skal ein betale ein efaktura må ein laste ned fakturagrunnlaget i ein annan nettbank før ein godkjenner, elles får ein ikkje lese fakturagrunnlaget før nettbanken blir ordna. Ut over dette kan eg berre stadfeste det som andre har sagt. Eg har vore kunde sidan 2011. Ya-bank var ein bra bank like til dei nye eigarane bestemte seg for å kutte ut samarbeidet med Eika og teste ut sin eigne uferdige nettbank på kundane. Det som likevel overraskar meg mest er at feil ikkje blir ordna etter fleire månader. Dette tyder kanskje på at dei nye eigarane etter kvart har tenkt å leggje ned Ya-bank for godt?
Min tidligere favorittbank er nå redusert til en Nei-bank. Borte er ALLE banktjenester som er nyttige i hverdagen. APP forsvant, bankID forsvant, tekst ved overføring forsvant, navngiving av høyrentekonti forsvant (vi hadde 13 stk- nå heter alle Høyrente), konas disponenttilgang forsvant, og nå sist, forsvant rabattene på kredittkortet som tidligere har vært bra. Kundeservice er vanskelig å nå, men når de omsider svarer- er det kun standardfraser... Vi har byttet bank og levert inn kortene- det gjorde godt! Takk for oss- vi kommer ikke tilbake!