Altibox Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke veldig behjelpelig på kundeservice, og det er lang responstid
Fra starten har det vært en vits. Altibox støtter ikke spesialtegn i internettpassordet ditt, noe som gjør det mindre sikkert å ha Altibox enn andre leverandører. Standard passordformat er “Ascii” som skal ha støtte for spesialtegn, noe Altibox ikke har. Temmelig skremmende spør du meg. Selv om de har støtte for mange bokstaver store og små (og tall) kan selv en Samsung S20 unhashe (dekryptere) nettverkspassordet til Altibox på kort tid. Pass på! Men om man ser forbi den usikkerheten man har, så har de enda ikke kommet på plass med automatisk efaktura som ble lovpålagt 1.12. Dette tilbyr de ikke til sine kunder å opprette, og har i beste fall kun migrert eksisterende efaktura-kunder til et nytt system slik at ingen skal vite om det. Og da kan “tilby det” til eksistrende brukere av efaktura. Om du vurderer en leverandør, bare ta noe annet for sikkerhetsskyld. Kommer sikkert et svar under med “tipp-topp” på nettsikkerhet som standardsvar, men sjekk noe annet for din og din families sikkerhet. Om de heller ikke støtter spesialtegn til ditt nettverkspassord, gjør de dette til sine interne systemer, hvor sikker er egentlig persondataen deres hjemme? Kortinformasjon, personnummer og bilder? Gikk selv på tabben av 12mnd binding med dem, ikke gjør samme feilen, koster meg 1150,- mnd for tv og internett/mnd.. blir dyrt med slike tabber. Har selv måtte kjøpe eget nett fra Telia som faktisk er trykt nok (nei, jobber ikke for noen annen fiberoperatør eller konkurrent til Altibox) Håper bare du tar noe annet. Hilsen utrygg bruker
Veldig ugjevn hastighet. Å ringe kundeservice fører til enda mere frustrasjon.
Nettet er forsåvidt stabilt. Men det er stabilt dårlig. Vi har omtrent 1/10 dels av den hastigheten vi betaler for.
Helt håpløst. Har dårlig og veldig varierende bredbånd. jeg må løse problemet selv, da de ikke kan sende tekniker. Har betalt for et produkt, jeg får 25 prosent av. Kundeservice fungerer overhodet ikke !!
I mitt nabolag har Altibox monopol og gir dyrt og ustabilt nett. Meget misfornøyd.
Faktura er betalt, allikevel ble vi en Ping- pong ball mellom de, viken fiber og kredinor!