Altibox Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Nettet er forsåvidt stabilt. Men det er stabilt dårlig. Vi har omtrent 1/10 dels av den hastigheten vi betaler for.
Helt håpløst. Har dårlig og veldig varierende bredbånd. jeg må løse problemet selv, da de ikke kan sende tekniker. Har betalt for et produkt, jeg får 25 prosent av. Kundeservice fungerer overhodet ikke !!
I mitt nabolag har Altibox monopol og gir dyrt og ustabilt nett. Meget misfornøyd.
Faktura er betalt, allikevel ble vi en Ping- pong ball mellom de, viken fiber og kredinor!
Altibox leverer knall service, aldri noe tull, rask med å fikse opp vis det skal være noe. Aldri hatt noe tull her. vært kunde i flere år og ikke noe store planer om å bytte selskap 1000/1000 linja leverer bra og tv pakken er kjempe bra , tipp topp vurderer du er seriøs leverandør av fiber til ditt hjem ringe Altibox da vel
Har hatt 200/200 nett i flere år. Nå er jeg nødt til å velge enten 100 eller 500. Hvorfor kan jeg ikke velge hastighet på mitt eget nett?
Helt elendig kundeservice. Lite behjelpelig og mener vi trenger «datahjelp» fra noen mer kyndige. Jeg jobber da som IT ingeniør og er mer en nok datakyndig til å vite at der er feil på hjemmedentral eller fiber. Likevel nekter altibox for feil på deres utstyr.