Altibox Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Leier der det er Altibox inkludert i leia, funket find i noen måneder. Det skal være 500/500 men fikk først rundt 400+/400+ på kabel og 250+ på wifi men sånn plutselig en dag så syns jeg det gikk ikke like fort å laste ned, mellom 80-90 opp og ned. Huseieren ringer og ringer, alt er bra får han høre... og fikk høre om utstyret er eldre enn 5år så kan det være noe, og han sa det er jo det men ikke noe mer, han ringer igjen, får samme svar, alt ser bra ut. helt elendig at de ikke sender ut nytt utstyr når man sier at etter 5år så kan det være noe og her sitter vi med 80/80 når man betaler for 500/500... så jævlig trist
Rett og slett beste internett leverandøren, best backbone i nettet. Leverer linja de skal, sjeldent nedetid. Veldig gode priser dersom man har tilknytning via borettslag el tilsvarende. Pris ser jeg er noe høy dersom man ikke har noe spesiell avtale men desidert beste nettleverandøren, må nesten over på bedriftslinjer og mørkfiber dersom man skal ha noe bedre. Hilsen fibermontør
Er du en av dem med en smule interesse for teknologi, og er fullstendig klar over at wifi kan være ustabilt når hjemmesentralen er plassert i kjelleren, inni et atomsikkert sikringsskap, så er dette selskapet noe for deg. Flere her inne klager på Wifi, men dessverre har de ikke noen andre å skylde på enn seg selv. Gjør litt research, les litt om Wifi, forstå at det nytter ikke at hele blokka er på samme Wifi kanal, og du forventer at stabiliteten skal være på topp! Jeg betaler for oppkobling til Internett, og utfall har ikke eksistert på 7 år utenom planlagt vedlikehold som alltid skjer på natta. Kjører uten hjemmesentral, egen router og wifi access punkt rundt i huset. Kabel til det som kan kables for best stabilitet, for Wifi er aldri en garanti for stabilitet. Skjer det noe med fiberen din inn til boligen er feilretting 1 virkedag etterpå, som ingen av verken Telia eller Telenor har. 24/7 kundeservice har de også som er nyttig for de som behøver dette.
Etter nesten 10 år som kunde har det bare ved et tilfelle vært en uheldig gravemaskinfører som kuttet linjen til noen titalls-tusen abonnenter i 2 dager. Utover det har det vær stabilt og tidvis høyere hastighet enn oppgitt. Har rett og slett aldri trengt å tenke på kapasiteten på linjen. Uproblematisk med 4 pågående videokonferanse-strømmer samtidig, i tillegg til streaming på barnerommene. Gratis bytte av modem ble uoppfordret utført av installatør for å imøtekomme teknisk utvikling, selvsagt med god varsling i forkant. Helt ukomplisert og brukervennlig fiberlinje rett og slett.
Lite løsningsorienterte / kundevennlige. får ikke den farten du betaler for.
Håpløst at de har flyttet instillinger på ruter til mine sider. Masse funksjonalitet er forsvunnet, og blant annet mulighet til foreldrekontroll via Iopsis grensesnittet. Nettet er tidvis ustabilt og prisene stive også.
Betaler for 100-100 de leverer 50-50 (har målt m kabel i ruter) Hadde 30-30 som var mer en nok for meg. Men denne pakken leverer de ikke lenger,? De tror vist jeg kan lese avisen mye fortere om jeg betaler dobbel pris Når de har monopol på en tjeneste trenger de ikke spørre kunden om hvilket behov de har de har full kontroll og gjør akkurat som de vil med priser og hastigheter