Brdy har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alt fungerer helt perfekt. Jeg er superfornøyd.Kan anbefales.Helt topp
Hei og takk for hyggelig tilbakemelding. Vi setter pris på at du er fornøyd med tjenesten fra oss. Mvh Brdy
Detter ut ofte så ikke så fornøyd da dette er meget irriterende
Hei Steinar! Takk for tilbakemeldingen. Vi beklager at du opplever problemer med tjenesten. Vi forstår at pålitelig internetthastighet er viktig, og vi ønsker å løse problemet for deg så raskt som mulig. For å kunne hjelpe deg på beste måte trenger vi litt mer informasjon. Har du allerede kontaktet vår kundeservice for å undersøke problemet? Dersom du ikke har gjort det, vil vi sterkt anbefale at du gjør det så snart som mulig. Vår kundeservice er dedikert til å løse slike utfordringer, og vil ta de nødvendige stegene for å finne og løse problemet. Hvis du allerede har vært i kontakt med kundeservice og ikke har sett forbedringer, ber vi deg vennligst ta kontakt på nytt og gi oss ytterligere detaljer slik at vi kan undersøke saken nærmere. Kontakt oss på kundeservice via telefonnummer 21554000, eller send oss en epost til [email protected] eller en melding på chat via websiden vår (Brdy.no) Vi er svært opptatt av at du som kunde skal være fornøyd med tjenesten fra oss.Vi jobber kontinuerlig med å forbedre kvaliteten på våre tjenester. Takk for din tålmodighet i saken så langt, og vi håper du vil gi oss mulighet til å løse dette problemet for deg. Vennlig hilsen oss i Brdy kundeservice
Dårlig signalstyrke som kommer og går og det er stor forskjell på hvor i hytta man sitter
Hei Malin! Takk for tilbakemeldingen. Vi beklager at du opplever problemer med hastigheten på tjenesten. Vi forstår at pålitelig internetthastighet er viktig, og vi ønsker å løse problemet for deg så raskt som mulig. For å kunne hjelpe deg på beste måte trenger vi litt mer informasjon. Har du allerede kontaktet vår kundeservice for å undersøke problemet? Dersom du ikke har gjort det, vil vi sterkt anbefale at du gjør det så snart som mulig. Vår kundeservice er dedikert til å løse slike utfordringer, og vil ta de nødvendige stegene for å finne og løse problemet. Hvis du allerede har vært i kontakt med kundeservice og ikke har sett forbedringer, ber vi deg vennligst ta kontakt på nytt og gi oss ytterligere detaljer slik at vi kan undersøke saken nærmere. Dette kan inkludere informasjon om tidspunkt for dårlig hastighet, enheter som er påvirket, eller eventuelle endringer i nettverkskonfigurasjonen din. Kontakt oss på kundeservice via telefonnummer 21554000, eller send oss en epost til [email protected] eller en melding på chat via websiden vår (Brdy.no) Vi er svært opptatt av at du som kunde skal føle at du får den verdien du skal ha for pengene. Vi er her for å sikre at du får den hastigheten du skal ha, og vi jobber kontinuerlig med å forbedre kvaliteten på våre tjenester. Takk for din tålmodighet i saken så langt, og vi håper du vil gi oss mulighet til å løse dette problemet for deg. Vennlig hilsen oss i Brdy kundeservice
Utrolig dårlig kundeservice, brutte avtaler, mangelfull tilbakemelding og ansvarsfraskrivelser.
Hei Thomas! Takk for din tilbakemelding. Vi beklager at du opplever dårlig service og tilbakemeldinger fra oss. Vi ønsker å løse problemet for deg så raskt som mulig. Hvis du allerede har vært i kontakt med kundeservice og ikke har sett forbedringer, ber vi deg vennligst ta kontakt på nytt ved å sende en epost til [email protected] og gi oss ytterligere detaljer slik at vi kan undersøke saken nærmere. Vi er svært opptatt av at du som kunde skal føle at du får den verdien du skal ha for pengene. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre kvaliteten på våre tjenester. Takk for din tålmodighet i saken så langt, og vi håper du vil gi oss mulighet til å løse dette problemet for deg. Vennlig hilsen oss i Brdy kundeservice
God kommunikasjon, god service, rask levering, rask internett. Alt er tipp topp
Vi setter pris på at du er fornøyd med tjenesten fra oss. Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Brdy
Kommer meldinger om at de har mistet signal med sender ofte og problemet vedvarer gjerne til neste dag. Enda oftere mistes signalet uten sms. Ny leverandør nå, koster mer, men stabilt.
Hei Chris! Takk for tilbakemeldingen. Så leit å høre at du ikke har vært fornøyd med tjenesten fra oss. Vi beklager at du opplever problemer med oppetiden på tjenesten. Det har vært utfordringer med vær på noen sendere som nå utbedres. Vi forstår at pålitelig internett er viktig, og vi jobber kontinuerlig med å forbedre kvaliteten på våre tjenester. Vennlig hilsen oss i Brdy kundeservice
Jeg abonnerte på dette selskapet i noen måneder, og først fungerte det bra, så skjedde det noe i enhetene deres og internetttjenesten min ble avbrutt i tre måneder, men de belastet meg for de månedene jeg ikke mottok noen tjeneste .
Elendig! Går ikke å se et helt program uten mange stopp. Har satelittbredbånd, men det fungerer særdeles dårlig.
Helt siden montering av parabol faller Wifi stadig ut. Rekkevidden ellers er bare 5-6 meter. Ofte får jeg ikke lastet ned vedlegg på Mail engang. I tillegg har prisen øket to ganger siden jeg opprettet abonnement.
Elendig dekning. Ca umulig å cromecasre. Vil ikke åpne Google ! Jeg får ikke koblet opp appene jeg får ikke googlet med nett fordi d vil ikke åpnes. Sier opp omgående lm null bedring !
Hei, vi ser at problemet skyldtes WiFi ruteren din. Håper du er fornøyd med tjenesten fra oss etter at den ble byttet. Mvh Brdy
Dårlig tilgang i store deler av huset, og dårlig flyt hvis jeg vil se tv/film. Lugging. Kan ikke bruke flere enheter samtidig. Da lar internettsiden lvente på seg-lenge. For dårlig kapasitet til vanlig ting man gjør på nett. Dessverre. Og det er kun meg i husholdningen.
En tragedie av en nettleverandør over flere år. De har hatt monopol her så vi har levd i et mareritt. Dette er hest og kjerre, og vil aldri bli bedre. Ridd av seg omtale med å skifte navn, direct connect som bygda kalte drittconnect. breiband. no, ja høres bra ut men like tregt, BigBlue, høres ut som store ting er på gang men like tregt. Og nå, brdy, ja fuglen flyr sin vei og aldri mer nett her etter vi har fått alternativ
Vanskelig å få svar, blir det feil må man betale for å få montør til å komme til hytta for og fikse problemet, ellers må man gjøre det selv :(
bestilte brdy,, kom en montør her var ikke optimale signaler,,send hele pakke tilbake sa han..ringte de sa at pakken var sendt tilbake....men da må jeg bet,for 3mnd,,,for noe som jeg ,,,montør,,,,ikke har koplet til.
God kundebehandling. Teknisk bra support. Rask tilsendt nytt utstyr ved evt. feil
Skikkelig hyggelig, imøtekommende, ryddig og høflig medarbeider. Problemet er fikset med en gang! Takk for det! Anbefales!!