Brdy har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Styr unna for alt det er verdt! Dem påstår dem har montør og folk for å monterer opp utstyrer . Men dette må man betale og finne selv, om man bor i nord. Kundeservice er lik null. Har vært uten nett i ukes vis. Og må betale ut oppsigelsestiden uansett. Svindel og bedrag! Jeg vil anbefale folk og heller velge et annet alternativ for nettverk
Hei Stein, Så leit å høre at du er misfornøyd med oss. Dersom det er noe feil med nettet fra vår side, skal du naturligvis ikke betale ut oppsigelsestiden. Vi må gjøre et feilsøk før vi kan kartlegge det. Ønsker deg en fin dag. Mvh Trude
Veldig dårlig kundeservice med flere dager ventetid, utrolig dårlig stabilitet, hopper ut vært minutt til tross for at det står at det er bra signaler. Bedre å dele dra mobilen. Kan sammenlignes med satellittbredbånd. Dette var i Bergen sentrum.
Hei, takk for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med oss på 21554000 så skal vi se hva vi kan hjelpe deg med. Vi har under 1 minutt ventetid på kundeservice hos oss, dersom vi må feilmelde til andre avdelingen, kan ventetiden være noe lengere, men som hovedregel får kundene våre en tilbakemelding samme dag som de melder feilen. Mvh Trude
Hvis det ikke finnes andre alternativer så er dette en grei nok løsning men du sliter med streaming og hvis du skal gjør noe jobbrelatert. Har vært en del i kontakt med kundeservice og den har stort sett vært ok, har fått den hjelpen jeg trengte. Hadde tidligere mulighet for å se hvor mye forbruk det har vært men det viser ikke noe lenger. Så i løpet av ferien så brukte vi opp alt før månedsskiftet og da går det uuuutrooolig treigt. Har heldigvis fått tilbud om fiber innlagt i nærmeste fremtid så da kaster jeg parabolen på dynga og ser meg ikke tilbake.
Hei, takk for din tilbakemelding. Det jobbes på spreng med å finne en løsning, slik at kundene våre kan se hvor mye data de har brukt på "min side". Har du vært i kontakt med oss for å se om vi kan tilby deg noe annet en satellitt? Vi har ingen bindingstid nå, så selv om du får fiber i nærmeste fremtid, kan det være vi kan tilby deg en bedre løsning for ditt bruk i mellomtiden. Mvh Trude
Håpløst internett! I nok til å se på tv engang! De redusere hastigheten så kundene ikke får det de betaler for!
Hei Anders, takk for din tilbakemelding. Kan forsikre deg om at vi ikke reduserer hastigheten uten grunn. Send oss gjerne en mail på [email protected], slik at vi kan se hva som kan være årsaken. Ønsker deg en fin dag. Mvh Trude
Kundeservicen er det værste jeg har opplevd, ingen hjelp å få. Retur må du stå for selv og betale for selv. Telefonselgere presser på deg pakke uten samtykke og du blir nødt til å sende pakken du aldri ba om på egen regning. Kundeservice bryr seg ikke. Styr unna!
Hei Kari, takk for din tilbakemelding. Send oss gjerne en mail på [email protected], så skal vi hjelpe deg. Mvh Trude
eneste som har vært bra er at de har levert internett de årene jeg har bodd der jeg bor, alt utenom det er tragisk. Dyrt, ustabilt og lite vilje til å oppgradere for oss som ikke har alternativer. reklamerer med at de gjerne bygger ut "skikkelig" internett der andre ikke tilbyr, men per idag er ikke 10mbit ustabilt nett skikkelig internett. nå plukkes også utstyret her ute ned, og enn så lenge er det ikke vært bra nok dekning til å kunne ha trådløst nett. støtt og stadig må antenna startes på nytt, og over 500 kr mnd for 10 mbit er dyrt nå om dagen. Spar deg selv for tull og dyr dårlig internett om du har et alternativ...
Hei Anders, takk for din tilbakemelding. Så leit at du ikke er fornøyd med oss. Vi gjør alt vi kan for å gjøre kundene våre fornøyde. Send oss gjerne en mail på [email protected], så skal vi se hva vi kan gjøre for å gjøre deg fornøyd. Mvh Trude
Greit nok at dei har bra priser men hjelper lite når nettet ikke fungerer og detter ut i flere timer hver dag! Restart av router funker i 3/10 tilfeller. Routeren dem solgte klarer tydligvis ikkje å sende signal gjennom gipsvegger, einaste løsningen dem har er å kjøpe en ny fra dem. Kundeservice er svært lite hjelpelige. Om dere velger å bruke Brdy unngå å kjøpe produkter som router og antenne, får mye bedre og billigere på Elkjøp eller Komplett!
Hei Tony. Takk for din tilbakemelding. Så leit å lese at du ikke er fornøyd, ta gjerne kontakt med oss på 21554000, så vi kan feil søke på nettet ditt. Mvh Trude
Vi har vært uten nett i mer en 5 uker. Jeg har hevet kontrakten i henhold til avtalevilkår. Men bigblu nekter a betale pengene tilbake.
Hei Celina. Er du en av kundene som ble berørt av cyberangrepet på Satelittnettet? Det er veldig beklagelig at du har vært uten nett i 5 uker. Send oss en e-post på [email protected], så skal jeg hjelpe deg. Mvh Trude
Kundeservicen er like ræva som nettet... anbefales ikke !!! Får desverre ikke bytta til annet nett enda pga bindingstid 😡
Hei Janne. Send oss gjerne en e-post på [email protected], så vi kan se på saken din. Mvh Trudr
Eg er superfornøyd med BigBlu. Har det på kontoret der eg arbeider som grafisk designer, og eg treng mykje og stabilt nett. Eg har alltid godt nett og aldri problemer. Anbefales.
Har hatt BigBlue i over 2 år og hatt bare gode erfaringer. Har det vært noe galt så har de på kundeservice ordnet opp med en gang, om det er med gode råd eller sent montør når antenna ikke har mottatt signaler. Litt ventetid på telefon, men de ringer tilbake ganske raskt. Så langt er det bare positivt å si om Bigblue.
I utgangspunktet et godt produkt, men det siste året har det vært ustabilt midt i beste sendetid. Dvs. mellom 20.00-22.00. Kunderservice nekter selvfølgelig for at det er noe galt med produktet, og vil ha det til å være brukerfeil. Vel, da er vi 3 naboer som sliter med brukerfeil. Heldigvis kommer alternativ på plass i løpet av 2022 slik at vi slipper å være tvunget til å bruke denne leverandøren.
Hei Laila, Takk for din tilbakemelding. Så leit å lese at du ikke er fornøyd, ta gjerne kontakt med oss på 21554000, så vi kan feil søke på nettet ditt. Mvh Trude i Bigblu
Økte pris med 50% fra den ene mnd til den neste. I tillegg forsvinner Wifi stadig vekk en halv times tid på kvelden
Hei Jørgen, Vi forstår at det er kjedelig at prisene øker men vår underleverandør har økt prisene inn til oss, så for at vi fremdeles skal kunne levere satellitt bredbånd var vi nødt for å øke prisene. Vi tilbyr fremdeles rimelig satellitt bredbånd fra 299,- i måneden. Ring gjerne kundeservice på 21554000, så vi kan feilsøke på linjen din. Det er ikke slik at wifi skal dette ut 30 minutter hver kveld. Mvh Trude i Bigblu
Ble oppringt på oppfordring og fikk ett strålende tilbud på "Hyttenett", som jeg etter litt om og men slo til på. To dager etterpå var utstyret på plass og jeg monterte opp uten problemer. Siden har det fungert knirkefritt og stabilt. Riktignok ble det påstått at hele mitt fødselsnr. måtte til for å kredittvurdere meg, noe som er reneste tøv. Hvordan kundeservicen fungerer aner jeg ikke da jeg ikke har hatt behov for den. Så langt er alt perfekt
Dårlig service dårlig dekning dette er bare talentløse...har klagd å klagd hjelper ingenting
Hei Jimmy. Så trist å lese at du ikke er fornøyd med oss. Send oss gjerne en mail på [email protected], så kan vi se om det er noe vi kan gjøre for deg. Mvh Trude i Bigblu
Valgte Big Blue via satellitt til hytten. Utrolig ustabilt, treg respons, og håpløst til noe annet enn surfing og mail nesten. Falt ut titt og ofte og måte restarte ruter ofte, eller ringe Kundeservice for at de måtte gjøre noe i deres ende. Hele greien tok kvelden etter ett års tid. Deretter må jeg bytte satelitthode, uten at det hjalp. Da fikk jeg nok og byttet til trådløst bredbånd ettersom det var kommet på markedet i mellomtiden.
Hei Ricky, Takk for din tilbakemelding. Så leit at satellitt ikke fungerte til ditt bruk. Det er dessverre lengere svartid på Satellitt enn for eksempel fiber. Når det er sagt, er det ikke slik at man skal falle ut titt og ofte. Beklager at vi ikke levde opp til forventningene. Mvh Trude i Bigblu