Brdy har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk opprettet en sak for 5mnd siden hos Viasat bredbånd/Viabredbånd da jeg ville høre om de leverte Internett med ubegrenset databruk. Hadde noen flere spørsmål men har fortsatt ikke fått svar etter haugevis av purringer. Etter å ha lest omtalene her er jeg glad jeg aldri bestemte meg for å bruke dem til å levere Internett. Når kundeservice er så elendig (over 5mnds svartid), så tør jeg ikke tenke på hvor elendig selve tjenesteproduktet må være... huff.
Hei! Dette høres ikke bra ut nei, her har det nok skjedd en feil er jeg redd. Hvis du fortsatt har spørsmål du ønsker svar på vil jeg mer enn gjerne hjelpe deg med dette, send meg en e-post på [email protected] så kommer jeg tilbake til deg. Mvh Håkon i Breiband.no
De har en generell dårlig kundeservice, opplever til stadighet treghet og aldri den lovte hastighet. Det er litt rart at de ikke er mer interessert i og holde på kundene sine, nå som det snart er mobildekning overalt, dette er noe som kommer til å få folk til å bruke andre leverandører, men de har dessverre en ganske arrogant holdning når man nevner dette til kundeservice. Så mitt råd er styr unna hvis det er mobil dekning i området.
Hei Tommy, Vi er opptatt av å yte god kundeservice ovenfor kundene våre og dersom det er feil eller avvik ved tjenesten vil vi gjøre vårt ytterste for å rette disse. Dersom du har vært i kontakt med oss og opplevd noe annet er det bare å beklage dette. Jeg kan dessverre ikke se på situasjonen din spesifikt siden jeg ikke finner kundeforholdet på navn alene, men ta gjerne kontakt med meg på e-post [email protected] så skal jeg gjøre mitt beste for å rette opp dette inntrykket. Mvh Håkon i Breiband.no
Dyrt og ubrukelig, kundeservice finnes ikke hvis du i det hele tatt får kontakt med dem, finnes desverre ingen annen løsning hos meg men sier opp så snart noe annet dukker opp
Hei Edo, Det er leit å høre at du ikke er fornøyd som kunde hos oss. Hvis det er noe du ønsker hjelp med kan du sende meg en e-post på [email protected] så skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan videre. Vi er for øvrig tilgjengelig på telefon og chat mellom klokken 08:00 - 18:00 Mandag til Fredag samt klokken 10:00 – 14:00 på Lørdag. Mvh Håkon i Breiband.no
Ofte uten nett! Eller svært dårlig dekning! Når en prøver å gå inn på breiband.no for å få hjelp, klarer man ikke en gang å komme inn på siden(finner ikke ip adr.) Tull og tøys med fakturaer! MØKK LEI
Hei! Det høres ikke bra ut så dette må vi finne en løsning på. Jeg klarer ikke identifisere deg som kunde så dersom du fortsatt trenger hjelp med enten tjenesten eller faktura er det fint om du sender meg en e-post på [email protected]. Jeg lover å hjelpe deg så godt jeg kan. Mvh Håkon i Breiband.no
Virker bra, men jeg skulle ønske meg en høyere hastighet.
Får aldri kontakt med kundeservise, har bedt om å få regning i posten (siden de ikke kan tilby annet mer moderne som efaktura, vipps etc) Det klarer de ikke å sende ut, men de sender kravet rett til inkasso istedet, så da blir det renter og inkassogebyr! Ca 80 kroner ekstra hver gang😠 Internett 10mb/10mb med antenne fungerer greit hos meg, det er dyrt men det er ingen andre alternativer der jeg bor.
Hei Frode, Vi er tilgjengelig på telefon og chat mellom klokken 08:00 - 18:00 Mandag til Fredag samt klokken 10:00 – 14:00 på Lørdag. Hvis du ikke har fått kontakt med oss innenfor åpningstidene er dette bare å beklage. Vedrørende problemet du har opplevd med tilsending av faktura så ønsker jeg å undersøke dette nærmere, send meg gjerne en e-post med detaljene dine til [email protected] så skal jeg undersøke dette for deg. Jeg kan forøvrig informere om at vi nå også tilbyr eFaktura! Du finner referansen din for dette på faktura, eller så kan du ta kontakt med oss å få den oppgitt. Mvh Håkon i Breiband.no
Nettverkshastigheten er ekstremt varierende, men stort sett elendig pga et nett som skal betjene et meget stort antall hytter. På ettermiddag og kveld i helgene er det ekstremt tregt og man er stort sett mellom 2-10% av det de sier de skal levere. Breiband er kjent med problemstillingen og har fått dokumentasjon over flere år uten at det bedrer seg. Når de i tillegg priser dette produktet meget høyt føler man seg som en skikkelig idiot som beholder abonnementet.
Hei Jensen, Dette høres ikke bra ut. Jeg vet ikke hvilket område det gjelder da jeg ikke finner kundeforholdet ditt på navn alene -svaret må derfor bli nokså «generelt». Radiobredbånd er en delt ressurs slik at hastigheten kan variere noe i trafikktunge perioder, et eksempel kan være et større hyttefelt i påsken. Når det er sagt skal vi alltid ta høyde for dette ved både prising av abonnement og når vi ser på hvilke produkter som kan tilbys. Det avviket du nevner her høres ekstremt ut, så det er også mulig at noe annet er årsaken til problemet. Jeg hjelper deg gjerne se nærmere på dette, send meg en e-post på [email protected] så skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan med å finne en løsning. Mvh Håkon I Breiband.no