Brdy har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har montert på hytten ved sjøen Hjellestad. Det fungerer ikke særdeles tregt og kan ikke benyttes.mobilen funker bedre.
Rask levering. God beskrivelse av installasjonen. Ikke behov betalt installatør!
Rask levering. Rask svar (samme dag, som jeg søkte på bytt.no). Billigere en konkurenter. Bra trådløst dekning, når det er dårlig vær også. Hyggelig ansatt. Eneste som kontaktet meg via Email.
Dårligere nett tilgang enn tideligere. Min side fungerer dårlig. Jeg er ikke kunde i følge Min side, får ikke tilgang til informasjon om nettet/antennen min, forholdene. Stor forskjell fra tidligere år og jeg har vært kunde i mange år og har vært veldig førnøyd, men nå..... Har skrevet og bedt om forklaring, men får ikke svar. .
Tror ikke de innser at signaler blir dårlige, grunnet overbelastning på nett... Bildet fryser, mister signal og bilde blir "mosaikk"... Innstilling av utvendig antenne er perfekt..???
Nettet fungerer bra og som det skal. Men da jeg skulle si opp abonnementet pga flytting, fikk jeg etter en tid en melding om en ubetalt faktura fra Brdy med et betydelig beløp, der det ikke sto noe om hva fakturaen var for. Det sto bare «hvis du har betalt, kan du se bort fra denne», så det gjorde jeg, siden jeg visste jeg hadde betalt alle regningene. Fikk så et inkassovarsel i posten, og jeg kontaktet kundeservice om hva dette var for noe. Fikk et frekt svar tilbake om at «du er opplyst om at det er bruddgebyr ved oppsigelse innen bindingstiden». Kan være jeg glemte vilkårene jeg signerte for nesten et år siden, men jeg fikk aldri tilsendt en faktura før purremeldingen, og de opplyste ikke hva fakturaen var for. Frekk kundeservice som la skylden på meg og ikke unnskyldte at de var dårlige til å informere. Skal ikke bruke Brdy igjen.
Håpløst hakkete, bruker wifi tale da jeg ikke har mobildekning, men nesten aldri brukelig, eneste er messenger, men begrenset hvem jeg kan snakke med der.
Hei Truls! Takk for tilbakemeldingen. Vi beklager at du opplever problemer med tjenesten. Ta gjerne kontakt med oss på telefon eller epost [email protected] med ytterligere detaljer slik at vi kan undersøke saken nærmere. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre kvaliteten på våre tjenester. Takk for din tålmodighet i saken så langt, og vi håper du vil gi oss mulighet til å løse dette problemet for deg. Vennlig hilsen oss i Brdy kundeservice