GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har vært uten nett i 4 dager. Dag 1 ventet jeg i tlf kø i 3 timer UTEN SVAR. Halvveis i ventetiden gikk jeg inn på chat og ventet der i 1,5 time før noen svarte. Ikke mye hjelp å få, de sendte meg en ny ruter idag, netter funker fortsatt ikke... det er fredag og det blir en lang helg uten WiFi... Prøvde å ringe de igjen på telefon, og når du trykker på teknisk hjelp blir du sittende å høre på irriterende musikk uten å vite hvem du er i køen... Prøvde da å ringe på nytt og trykke på " ønsker å bli ny kunde etter 1 min sa de at det er kø og at hvis jeg taster noe så skal jeg bli ringt opp når det er min tur" Jammen meg ringte en selger meg etter 2 minutt og kunne selvsagt IKKE hjelpe meg.. jeg måtte ringe teknisk jeg da som han selv visste har altfor stor pågang... så jeg sa at ok, det er ikke noe stress å bli NY kunde, men er du eksisterende kunde kan du bare ha det så godt 🤔 Jeg bytter til ny leverandør, for du forventer å få svar og hjelp når du tar kontakt med folk for hjelp .. Her tror jeg kanskje at bare 1 person jobber på både chat og telefon. Kanskje ansette litt flere folk? Ubrukelig, takk for meg
Hei Elina Beklager at du har måtte vente så lenge i kø på telefon den siste tiden, dessverre har det vært en større pågang som har ført til lengre ventetide enn normalt Dersom du trenger bistand, gjerne kontakt oss direkte tidlig på morgen, da er ventetiden estimert lavere enn på formiddagen vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Har ringt 2til 3timer i flere dager. Ikke et jæ. . svar. Kundeservice må bli bedre.
Hei Steinar Den siste tiden er det preget av stor pågang, som fører til lengre ventetid og dette beklager vi. Dersom du ønsker å nå tak i oss raksere, vil chatten via vår hjemmeside ha en kortere ventetid enn på telefon Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Er lovet fiber i 1,5 år.Ingenting skjer,alt er gravd og klargjort.INGEN info om prosessen.Kundeservice kan man glemme å komme i kontakt med.Virker svært useriøse.
Hei Tina Beklager venteiden som har vært den siste tiden, denne har kommet i henhold til stor pågang. Har dessverre ikke direkte innsikt i saken din angående leveransnen, men gjerne kontakt oss på chat slik at vi kan få sett på dette sammen. Der vil også ventetiden være lavere enn på telefon Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Man prøver å kontakte også tar det pokker meg alt fra 30 min til 2 timer med telefontid. Og chat tjenesten er like dårlig. Elendig ledelse
Hei, det er fortiden ekstrem pågang hos oss. Jeg beklager ventetiden og vi jobber på spreng for å kunne hjelpe alle. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect
Har nå prøvd å få hjelp til ett problem her hos ! Første gangen jeg ringte i dag tok det nesten 3 timer føre jeg fikk noe kontant og fikk ikke noe hjelp ! Driver nå å prøve å få kontakt igjen og har nå ventet nesten 1 time , får bare pause musikk ! For ett udugelig firma ! Styr unna
Hei Thomas, vi kan ikke annet enn å beklage for at det tar så lang tid før du får respons på telefonkøen. Vi har ekstremt mye pågang for tiden via alle kanaler. Vi jobber stadig med å forbedre dette slik at våre kunder ikke skal oppleve slik trafikk! Vennlig Hilsen Kevin | GlobalConnect
Prøvde å ringte kundeservice i 20 minutter. Ga opp! Sendte mail på deres egen side hvor man fyller inn adresse osv på ferdig oppsett. Fikk svar at dette ikke var mulig. Har selv jobbet i service bransje. Dette lot vi aldri skje.
Hei Rolf Dessverre har det vært en lengre en estimert ventetid den siste tiden, og dette kommer av stor pågang. Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, så her trenger vi at du kontakter oss på enten chat eller 38 99 01 00 slik at vi kan få sett på dette sammen, og finne en løsning Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Alltid 1 til 3 timer ventetid på telefon for å komme igjennom til kundeservice. Har bestilt 100/100 linje men de leverer 50/50.
Hei Stig, Vi har for tiden ekstremt stor pågang og jobber så godt vi kan for å få unna køene. Jeg har ikke informasjonen din her for å kunne sjekke dette for deg, men ønsker å hjelpe deg kunne du prøvd å kontatke oss tidligere på dagen når det ikke er så mye pågang. Beklager for lange ventetetider. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect