Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ustabilt nett og utfall opptil flere ganger i uken. Helst midt i en cupfinale, vmfinale etc. Veldig ofte i helger når kundesenter er stengt. Ville anbefalt til min verste fiende. Dessverre er man bundet til slike dårlige løsninger om man ikke bor sentralt. For all del, de er som regel hyggelige å prate med hvis man først får tak i de men det hjelper ikke når produktet er så dårlig.
Jævla misfornøyd! Får ikke den hastigheten jeg betaler for! Og det er ustabilt!
Hatt problemer ca hver 2.dag med at internettet dette ut eller ikke klarer å betjene streaming
Prisen har økt med 300kr i mnd uten noe beskjed. Når man ringer dem tar det 1 time for å snakke med noen og vedkommende klarer ikke å ordne noe som helst, må alltid vente at noen andre ringer deg opp men det skjer aldri.
Jeg har en 5g antenne og betaler for 200mbps nedlasting hastighet men det er skjeldent jeg når opp til 100mbps engang , og endå mer skjeldent jeg når det jeg betaler for som er 200 mbps. Kundeservice er veldig dårlig og de hjelper med nesten ingenting heller. Anbefaller ikke.
Dårlig hastighet og dårlig service. Samt at nettet faller ut, ofte. Stopper flere ganger daglig. 2 på nett, hastighet: 70mbit/s
Tregt nett. Betaler for fri fart inntil 100 giga. Får kun 3mb s uansett😂😂
Jævlig innpåslitne dørselgere, og i mitt tilfelle så har de vært her 2 ganger på 1 år med samme spørsmål om jeg ønsker og bytte til internettet dems, tror det var wifi internett ellno.
Dette er en totalt gammeldags og ubrukelig teknisk "løsning" som jeg dessverre brukte noen timer på å forsøke å ta i bruk - helt forgjeves og bortkastet.
Dårlig for flere å game samtidig i husstanden. Linjen er ustabil
Ustabilt nett målt over tid. Veldig vekslende hastighet og noen ganger bortfall. Mesh wifi i huset fungerer bra, men det er signalene inn som ikke funker. Betaler for en vare jeg ikke får. De nekter å gi rabatt eller redusere faktura, og sier at hvis jeg ikke er fornøyd kan jeg bytte til en annen leverandør. Antagelig vet de at Telenor ikke er bedre og fiber/kabel finnes ikke i mils omkrets. For liten konkurranse!! Elendig kundeservice.
Får stadig vekk meldinger om planlagt- eller uplanlagt nedetid i mitt område. Nå begynner det å bli litt for mye dessverre.
Telia trådløst bredbånd 100\50 Fungerer fint ut prøvetid\åpent kjøp periode deretter er dessverre historien en helt annen 2\3 deler av hastigheten er plutselig gått opp i røyk (30\15) Spurte Telia angående dette hvor de da skylder på etter hva jeg forstod det som For lav kappasitet i forhold til antall tilknytede brukere opp mot gitt basestasjon Oppsumert tar altså etter min forståelse Telia på seg flere kunder innen for et gitt område enn hva egentlig utstyret dem har til rådighet er kapabelt til å håntere å kunden sitter igjen med svarteper.
Får ingen kontakt. Tar ikke telefon. Har ingen å kontakte. Har ikke mail. Gjør feil hele tiden.
Har hatt Telia i et par år og fikk tilbud om nytt 5G utstyr. Utstyret ble tilsendt, men de fikk det aldri til å virke. Ble tilslutt anbefalt å si opp abonnementet da det var kapasitetsproblemer fordi de har solgt for mye. Gamle kunder må altså vike for nye i Telia. Værste kundebehandling jeg har opplevd noensinne
Kundebehandling som ikke fungerer, ber meg grave opp kommunal vei for å fikse brudd på kabel fra deres koblingsboks