Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hvorfor er get det mest elendige selskapet i norsk i historie? Jo fordi get sitt nett funker knapt 50% av tiden og når det først funker så er det enten så tregt at det nesten er ubrukelig ellers faller det ut hele tiden. Kundeservice er vel ikke noe vits å snakke om fordi du bruker en time av ditt liv på ingenting som dermed også fører til ingenting. Hadde det vært mulig å bytte til et annet selskapet hadde jeg gjort det på et blunk, men det er valgt at mitt området skal ha get. Så enten fiks problemet eller stopp å være et selskap, herregud for noe trist dritt
Nettet til get er det mest ustabile jeg har vært bort i. Det er nede opp til flere gange i mnd og ofte timer av gangen. Styr unna dette dyre møkka nettet.
Alltid ustabilt nett, noenganger faller både TV og nett helt ut, gjerne over hele helgen. Get sier de kan sende en tekniker, men den må jeg betale for «hvis feilen ligger hos meg» Alle naboene har nå vært uten nett og TV i helgen. Get sier til alle at det er noe feil med våre hus og ikke deres ledninger. Helt tom for ord. Ubeskrivelig dårlig service
Det er INGENTING som er bra med GET. ALLTID problemer, og at du får melding når det «oppdages» feil er bare tull. Ukentlige feil dvs. INGEN signaler...alt er dødt, og det har i 13 år ALDRI vært en feil hos meg.. alltid hos GET. MANGE. Feil skjer selvsagt på kveld/natt, og da kan du ikke melde fra om det.. da blir heller ingen orientert, og kan du kun klage på skjema, som de tar 4 dager for for å svare... De er svindlere rett og slett. Alt ser stuerent ut på nettsiden, men om du kan unngå disse grådige kyniske sleipe useriøse svindlere, så gjør det... Avstanden mellom det de forespeiler og virkeligheten er gigantisk, men penger skal de ha.. Vil du ha problemer uten å komme noe vei så bruk GET.
Bytt hardware - boks, modem, antennekontakt eller helst leverandør. Aldri aksepter at de sender ut teknikker, dersom du ikke er klar for å betale 799,- for greier som Get er ansvarlig for. Selv om boksen er 5 år gammel eller antennekontakten er 20 år så tar ikke Get noe ansvar for systemet sitt. Ansvarsforskrivelse! Dersom du chat'er sitter personen på lav lønn på Vestlandet eller et annet sted langt unna kundene sine.
Get selger solgte inn på falske premisser. Garanterte at andre leverandører ville at tilgang på kabler get installerte, nå nekter get andre tilgang. Get microbox virker ikke, byttet 4 ganger, fortsatt gjentagende feil Get fikk lov å legge kabel til nabotomt over min, men under forutsetning at de gravde den ned. Fortsatt etter over ett år og utallige purringer ligger kabelen opp i dagen. Get gjør det umulig å komme i kontakt med overordnet, ansvar pulveriseres og man blir kastet fra den ene avdelingen til den andre.
Nettopp montert fiber fra Get klaget feil på ruter, skiftet ruter like ustabilt. Hadde Telenor via Telf var like godt til en lavere pris.
Veldig dårlig kundeservice. Opleve at min problem med internet hastigheten etc ikke bli tatt alvorlig. Føles som om GET kunde behandlere ikke har tid til å høre etter. Ingen tar ansvar. Jeg bli bare sendt fra en avdeling til en annen. Veldig uforskammet oppførsel når jeg etter flere uke miste tålmodigheten og bli sint...
Helt elendig. Faller ut alt for ofte og dårlig hastighet. Anbefales ikke.
Ustabilt nett. Nettet ramler helt ut innimellom. Hastigheten går opp og ned hver dag. Har målt hastigheten over et par dager i slutten av juli. Varierer da fra 2 mbps til 115. Kun 1 av 10 ganger får jeg en hastighet som jeg betaler for.
Opplevde meget raskt og stabilt fibernett, som hovedsaklig var det jeg var ute etter. Det som trekker ned er at utstyret de sendte leverte dårlig trådløst nett som ikke egner seg for gode tilkoblinger gjennom vegger og lignende. Kundeservice var heller ikke veldig behjelpelige når det gjaldt å koble på eget utstyr for å forbedre saken da jeg prøvde dette, så jeg gav opp. Dette er flere år siden, så det er mulig det har forbedret seg. Med kabeloppkobling så fungerte det derimot supert. De glemte også å oppgi noe informasjon i forbindelse med flytting og abonnementsslutt, men dette ble raskt avklart da jeg fant det på nettsiden og ringte dem opp. Kort oppsummert: Bra hovedprodukt, men krever litt innsats og oppmerksomhet fra deg selv.
Jeg har hatt en stabil levering av Bredbånd fra Get,selv om de ikke klarer levere den hastigheten som jeg betaler for. I sommermånedene har de kampanje,-tre mnd med høyere fart til samme pris, og da leverer de endelig den tjenesten jeg har betalt for det foregående år. Så sa kundeservice jeg trengte nytt trådløst modem. Jeg spurte hva dette kostet ,og svaret var krystallklart,-GRATIS. To mnd. seinere kommer det forhøyet faktura fra Get. Dette viser seg å skyldes ETABLERINGSAVGIFT på det nye modemet, til den nette sum av kr. 699. Jeg har jo ikke greie på det, men lurer på hva de strever sånn med å etablere, at det koster 699 kroner. Modemet koblet seg opp av seg selv, på 10 minutt. Dette minner mest om en skjult kostnad for nytt modem, kamuflert som etableringsavgift.
Dyrt og dårlig. Må dessverre sjekke om det finnes alternativer før jeg kansellerer, men veldig misfornøyd.
Får ikke den hastigheten man betaler for og ofte er det helt ubrukelig både med wifi og kabel..
Ikke hva som ble lovet. Påsto de kunne levere det beste i området, noe som var ren løgn. Selger påsto dessuten at de leverte fiber, noe som også var ren løgn. Har nå skiftet til Telenor fiber, som er mye bedre.
Ikke fått hva vi har betalt for, og kundeservice svarer ikke. Fikk tilbud om L pakke for S pris i 1 år. Etter 2 mnd skrur de ned hastigheten til S! Godt tilbud? Jeg er så lei av de, de aner ikke hva de holder på med overhodet!