Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telia Bredbånd
1.8
758 verifiserte omtaler

Telia Bredbånd omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.8
Dårlig
758 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#67
Forferdelig
Telia Bredbånd er rangert
#67 av 67 fiberleverandørerer
10%
Forferdelig
10% anbefaler Telia Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 757 omtaler om Telia Bredbånd

FILTRER OMTALER
46
21
36
117
537
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Utrolig ustabilt!

Omtale av  Sebastian

Det er veldig ustabilt! Plutselig er nettet nede i flere minutter! Kanskje over en time!!

Fungerer bare

Omtale av  Thomas

Har hatt Get i 5 år og har hatt meget god erfaring med de. De har hatt lite nedetid og har nesten alltid sagt i fra via SMS de siste årene. Hastigheten har også vært tilfredstillende høy i forhold til hva vi betaler for. Lite trekk fordi de ligger høyere enn andre i markedet.

De sliter åpenbart med feil i sine datasystemer.

Omtale av  Tommy G

Jeg mistet plutselig internett, og hva er det første man gjør? Jo man leter etter feil lokalt. Man prøver alt. Til slutt konkluderer man med at det er noe feil på modemet, siden det ikke er registrert feil i nettet på sitt eget postnummer. Jeg styrte på i flere dager. Husverten bestilte nytt modem. Fikk lys på da/uc (Cisco 3010), men ledlampen for "online" blinket. Ringte kundeservice. De fant feil i sine systemer. Etter et par timer var linja oppe igjen. Det varte i 4-6 timer, så var det slutt på moroa igjen. Jeg ringte tilbake i 18-tiden. Da kunne de ikke gjøre noe fra eller til. IT-folkene var ikke der, men hun jeg snakket med lovte meg tilbakemelding dagen etter. Det er i dag. Jeg har ringt dem flere ganger, men virker å ha havnet sist i køa igjen. Må visstnok vente til at hun jeg snakket med dagen i forveien har fått tilbakemelding fra teknisk/IT. Ingen andre tar tak i saken. 10 dager uten nett nå, bortsett fra noen timer i går. Surner gradvis her.. Godt fornøyd med responstiden.

Fungerer aldri

Omtale av  Charlotte

Nettet og TV-signalene faller ut flere ganger i uken, uten at det er noe å gjøre med det. Samtidig øker prisene.

Håpløst

Omtale av  Hulron

Ufattelig at en tjeneste man betaler for kan være så dårlig. Internett blir borte på tilfeldige tidspunkter i alt fra noen minutter til mange timer uten at det gis informasjon. Når man kontakter kundeservice får man vite at de vet om problemet men ingen har tenkt på å legge det ut på nettsidene deres. Har hendt 2 ganger bare den siste uka og det er ingen hjelp å få. Dette har pågått i årevis men kan ikke bytte på grunn av avtale i borettslaget. For guds skyld styr unna Get!

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig

Omtale av  Azzouz

Ringet Get mange ganger men hjelper ikke😡😡😡hver gang jeg ringer sier at ingen feil på boksen min, er så dritt lei.

Hvordan kan det være lov å drive en slik bedrift?

Omtale av  Frank

Har ikke ord for hvor dårlig oppetid vi har hatt på nettet som er levert fra get. Vi har ringt og mailet klager opptil flere ganger nå, de har vært hos oss 2 ganger uten å finne noe. De sier at det ikke er noe problemer med linjen og de ser ikke noe feil med den. Altså en mer brukt setning tror jeg ikke du kan få fra get. De sier at problemet er inne hos oss selv om det er blitt sjekket flere ganger. Helt fantastisk at de får lov til å drive slik i 2018. Noe mer ubrukelig en GET tror jeg du må lete lenge etter.

Alltid problemer, tregt nett og dårlig service

Omtale av  Awer R

Rett og slett forferdelig, spesielt når det kommer til vinteren. De har alltid problemer og har alltid svakt nett. Jeg har blitt spurt om jeg vil "oppgradere" nettet mitt flere ganger og har takket ja alle gangene, men det er absolutt ingen forskjell selv om du betaler mer.

De hjalp meg når jeg trengte det

Omtale av  Ånund

Da internett tjenester er det som flest mennesker klager på så er dette en av de gange Get ihvertfall ikke fortjener pepper. Jeg hadde bindingstid hos GET, hadde 350/350+TV for 600 i måneden, og min binding går ikke ut før i mars 2019. Jeg var nå i den klemma at jeg måtte flytte grunnet jobb, og Get kunne ikke levere til min nye adresse. Dette skulle ha medført ett bruddgebyr. Den supertrivelige kundeveilederen jeg ikke husker navnet på sa at siden de ikke kunne levere så skulle han gjøre sitt beste på å få strøket meg av bruddgebyret siden jeg egentlig Ikke ville ha noen andre en dem, og at det var noe som ville gi kunder større grunn til å velge dem igjen. Og "lo and behold" jeg fant ut i går at det løftet ble holdt. Dette var dessverre ett "protokollbrudd" og denne kundeveilederen hadde visst ikke lov å love meg dette fikk jeg vite av en annen kundebehandler. Men, Kjære Get. Det at din kundebehandler gjorde dette kjøpte dere en 5 stjerners fra meg. Han hjalp meg når jeg satt i en klemme og det sette jeg pris på. Denne veilederen sørget ikke bare for at dere får 5 stjerner fra meg men også at så fort jeg nå får slått meg til ro, så ønsker jeg å bli medlem hos dere igjen. Andre selskaper har vært vrange og usympatiske til at andre befinner seg i en ny livssituasjon, men det at dere viste fleksibilitet til en kunde som måtte bryte kontrakten mot sin egen vilje, det er slike ting som jeg tar av meg hatten for. Så takk. Håper dere gir denne ansatte ett tegn på takknemlighet for dette for det fortjener han. God omtale er bedre lønn enn ett lite overfladisk bruddgebyr.

Helt ok, men ikke mer.

Omtale av  Karel

Har vært kunde gjennom borettslaget vårt i 3 år nå, og har foreløpig lite å klage om. Fikk bra hjelp av kundeservice for å få alt opp å gå. Selv om selgeren først prøvde å selge meg en bredbåndpakke som de ikke kunne levere meg på min adresse, så fikk jeg ordnet opp i dette. Hastigheten er som regel bra, noe tregere hastighet i rushtiden av og til, men som regel klarer de å holde de 60 Mbit som jeg betaler for. Får også sms med driftsmeldinger om noe skjer i nærheten der jeg bor, så det er helt topp. Hastigheten kunne ha vært bedre til prisen.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ustabilt

Omtale av  Smooth E

Nettet mitt er kjapt! Men det betyr lite når det er så ustabilt som det er!

Faller ut flere ganger daglig

Omtale av  Asle

Dårlig forbindelse. Internettet faller ut daglig. Jeg ringer kundeservice ukentlig uten at de vet hva det er. Sa at jeg ikke hadde samme problem hos tidligere leverandør. Fikk spørsmål om hvorfor jeg byttet fra tidligere leverandør når det var så bra der.

OK bredbånd til høy pris

Omtale av  Morten

Get leverer helt OK bredbånd til en forholdsvis høy pris. Vi har kun bredbånd og ikke TV fra Get.

GET OUT

Omtale av  Kris A

Vår erfaring med GET: Vi er et arbeidskollektiv i oslo. Vi har ventet på nett i 4 mnd på arbeidsplassen. Det tok 1 mnd før GET reagerte på gjentatte bestillinger. 2 mnd før monteringen kom med kort forvarsel. Nå har router stått her uten funksjon i nok en måned. Alt er koblet til men GET kundeservice har ikke klart å koble nettet til. Nå har både vi som leietagere ringt, eier har ringt OG sjefen for borettslaget har ringt flere ganger til ingen nytte. Det ser ut som om ingen sak har blitt registrert eller at kundeservice ikke gidder å registrere den. Vi har også erfart at kundebehandlerne uten unntak har virket leie, irriterte og dårlig disponert til å ta i mot våre henvendelser, til tross for vår tålmodighet og gode folkeskikk. Det virker også som om kundeservice ofte har manglende kunnskap om egne prosedyrer. Oppsummert: Bedritent selskap. Ikke konkurransedyktig. Unngå hvis over hodet mulig. Bedriten kundeservice besatt av det absolutt værste av sutrete, sure tenåringer. Bedritent og ustabilt nett (har hatt GET før.) UNNGÅ DETTE SELSKAPET OM OVER HODET MULIG. SCAM! TV er et dødt medie og ikke verdt et langvarig forhold med et kundefientlig steinalderselskap.

Fungerer aldri

Omtale av  Morten

Fungerer aldri, koster masse penger, dritt dårlig. Alltid noe problemer med nettet, og det er helt latterlig treigt.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Alltid nede.

Omtale av  Simon

Bredbånd fra get er alltid nede, har ringt 50+ ganger i løpet av de 3 siste månedene men fremdeles ikke blitt ordnet opp i. Ville ikke anbefalt dette som en bredbåndløsning.

Telia Bredbånd

Har tilegnet profilen
Telia Bredbånd deltar på Bytt.no

Telia Bredbånd har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telia Bredbånd besvarer ikke omtaler

Telia Bredbånd har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telia Bredbånd henter ikke inn tilbakemeldinger

Telia Bredbånd benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR