Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig wifi og kablet nettverk, kan kun tilby 50/50 linja. Veldig svakt hvis de ønsker å konkurrere med altibox
Wifi detter ut flere ganger i uken, hvor jeg da må slå av og innstille på nytt. Er drita lei hele telia. Nå har jeg vårt uten wi og får ikke kanelene inn på tv, i 2 døgn. Har ringt i over en time på tlf. Uten svar. Ga opp. Ikke å anbefale.dette selskapet.
Ustabilt og veldig varierende nett tilgang, hvertfall på kvelden. Etter 22
Telia solgte meg et nett som skulle levere 25MBps men etter 6 måneder lastet det ned med 400KBps. Det viste seg at de ikke hadde kapasitet på nettet. Når jeg klagde på dette var alt kunne de bare tilby meg at jeg kunne si opp uten kostnad. Ingen refusjon og ingen vilje til å gjøre noe med problemet. Jeg vil fraråde alle å skaffe seg bredbånd fra telia.
Lite og dårlig info på nettsiden. Dårlig/ustabilt nett.
Dessverre er det relativt ustabilt, og farten ligger stort sett på 50% av det jeg liksom betaler for. Så langt finner jeg ikke noe alternativ, som jeg kjenner godt nok, men kanskje satellitt er noe å sjekke opp?
Forbindelsen går opp og ned som en jojo uten at man får melding om at det er noe driftsstopp. Skal man ringe inn å melde om problemene tar det gjerne 30 min ++ før man kommer gjennom. Telia klarer heller ikke å fakturere riktig i forhold til hva som er avtalt, men de er veldig flinke til å sende e-post om at de truer med å stenge nettet hvis ikke fakturaen som er feil blir betalt. Selv om de gang på gang sier at nå skal fakturaen være riktig.
Svært dårlig kundeservice med lang ventetid. Ustabil opplasting latency der det varierer vilt fra 40 ms til 600! Om ikke Telia sporenstreks utbedrer dette så spår jeg at de mister mange kunder!
Dyrt og dårlig mobilt bredbånd med høy latancy. Går ikke ann å spille online spill uten å bli kastet ut av gamen. Treg og ustabilt nett. I tilleg dårlig kundeservice.
Dette er verste Internett service har jeg opplevd. Bindende avtale i ett år siden medio Juni 23.avventer oppsigelse. Hva kan jeg si.flere gang i de 10 mnd med dårlig kvalitet. Mye stop .hver gang gå med stiger ute og åpne liten deksel og restarte med nål inne.Uansett fungere men igjen dårlig kvalitet. Umulig å få snakke med noen på telefon om du har drømt om dette anbefaler jeg å få fri fra jobben denne dagen.Om du er heldig og få pratet med noen ,ikke blir optimistisk heller da de skal lese til deg hva står på Website.Helt ubrukt bredbånd Internett og håpløst kundeservice
Det er ofte ingen forbindelse. De sier de jobber for forbedre nettverket, men ingen bedring. Nå er vi tvungne til å bytte router og vi må betale leie for den nye routeren.
Har både trådløst bredbånd og tv fra Telia. Rett og slett dårlige produkter samme hvem jeg sammenligner med. dekoder må restartes stort sett daglig. Appen til tv er aldeles ubrukelig og om man er heldig og kommer igjennom hos kundeservice så kan det virke som om de har et standard skjema med "goddag mann økseskaft" svar. Håpløst.
Sender ikke skriftelig avtale,før ingåelse,så det går og lese igjennom.Kun muntlig tilbud,Dem mener det er så mange andre som er så ueriøse,Da må dem spørre seg selv,Hvem er siriøs overfor kundene sine er mitt spørsmål?Det går ikke an at selgerne opptrer slik mot nye kunder.....
Nettet detter ut hele tiden, veldig dårlig dekning! Vi har gitt beskjed uten at det blir fikset. Ikke opplyste de om alle ekstra utgifter som kom når vi valgte å bytte til de heller, selgeren som dukket opp på døren her lovte at vi ikke skulle få høyere regning enn han fortalte oss, dette var en stor løgn. Det han lovte skulle følge med i abonnementet vi gikk inn i, stemte heller ikke.
Fikk ikke noe tilbud, bare spørsmål om hvor mye vil jeg betale. Jeg var i bilen og kunne ikke snakke men han nektet å sende tilbudet på email og avsluttet samtale uten å si "ha det".
Har ikke signaler inn i huset. Kommer ig går hele tiden. Denne helgen har vi ikke kunne se tv.mobil WiFi slutter å virke im vi ikke er i rommet hvor ruteren står.