Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble lovet tilsvarende Telenor standard. Tv fungerer dårlig. Kan ikke ha det slik.
Telia har siden august smidt os af efaktura. Alle andre efaktura kører perfekt i vores netbank. Banken har tjekket alt er sat korrekt op men siger, at de jo ikke kan sende pengene til Telia når de ikke trækker dem. Sjovt nok fungerer vores Telia telefonabonnementer helt uproblematisk med E-faktura.. Jeg sidder i telefonkø i timesvis HVER måned for at komme igennem til Telia, hvorefter de lover nu at oprette os igen i deres elendige fakturasystem, som åbenbart er anderledes for internet/tv end telefon. Næste måned er den gal igen og hertil smider de enorme gebyrer af 500 kr på fordi regningen ikke er betalt til tiden, fordi de IGEN ikke har kunnet finde ud af at trække pengene via E-faktura.
Setter ned hastigheten. Så må jeg ringe dem da blir internettet raskere . Etter en måneder setter de ned hastigheten igjen. Betaler for 250 Mbps får mellom 45 - 100 Mbps. Må ringe hele tiden
Der vi har hytte er der vi bruker nett fra telia,veldig ustabilt, og i bobil bruker vi og telia, samme ruter, veldig ustabilt nett,
Veldig ustabilt nettverk, spesielt når jeg ser på tv.stadig meldinger om " ingen nettverkforbindelse"
Elendig fraværende kundeservice. 5G internett med ustabil hastighet og som ofte bare blir borte i ett par minutter! Håpløst å streame film på. Anger på at jeg byttet, bytter til fiber så snart bindingstid er utløpt.
Har fiberbredbånd 500/500 og er veldig fornøyd med det, og da skal det godt gjøres å selge meg 500/20 kabelbredbånd til marginalt lavere pris pluss plunder med bytte. Måtte gjenta avslaget flere ganger og da ble selger sur. Hadde vært lurere å erkjenne nederlaget fordi nå vil jeg heller advare mot Telia enn å anbefale noen engang å vurdere muligheten...