HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Aldri igjen sier jeg bare. Vi var et kollektiv i Bergen. Nettet falt ut konstant og når det først var tilstede så var det så treigt at vi såvidt klarte å laste inn VG. Vi betalte 500 kr/mnd for en forferdelig pakkedeal. Når vi prøvde å si opp pga. leverandør ikke leverte det vi kunne forvente oss som kunder, så fikk vi bare beskjed om at vi var bundet til avtalen. Aldri igjen.
Hei Øyvind, Jeg har ikke tilgang til din kundeinformasjon her, men dersom du mener vi ikke kan levere det som er avtalt til din adresse ønsker vi gjerne at du tar kontakt med oss på telefon 38 99 01 00 eller via chat på homenet.no slik at vi får sett på dette. Vennlig hilsen Ingvild | HomeNet
Værste internettleverandøren du kan ha med og gjøre. Utrolig dårlig kundeservice. I tillegg klarer de ikke finne ut av problemet. Gjentatte ganger så hsr vi problemer med internettet minst 2-3 ganger i måneden. Vi skal bytte nettleverandør imorgen. Fordi nettet til Homenet er så ustabilt som det går ann. STYR UNNA.
Hei, Veldig leit å høre at du har opplevd problemer hos oss, og ikke har fått den hjelpen du ønsket. Dette beklager vi for. Vi tar med din tilbakemelding videre slik at vi kan bli bedre i fremtiden. Vennlig hilsen Fredrik | HomeNet
STYR FOR GUDS SKYLD UNNA HOMENET!!! De klarer aldri rette på noe feil, de ansatte kan kun spørre om du har startet hjemmesentral på nytt eller hvilke lamper som lyser, der stopper kompetansen(hvis man kan kalle det kompetanse) Kundeservice er frekke og vil aldri komme frem til en løsning, de snakker nedlatende til kunder og legger alltid saken frem som at det er kunden som er problemet. De er barnslige og repeterer seg selv ved å kopiere tidligere sendte meldinger. Når de har ustabilt nettverk, så spør de om du har Mesh-system fra en tredjepart(jeg har kun kablet nettverk) Har ikke hatt Homenet lenge, men de har ikke klart å vise sin gode side noen gang. Det eneste de er flinke på, hvis det kan kalles å være flink, er å sitte på slike forum som dette å svare på negativ omtale for å be ufornøyde kunder om å ringe supporten deres som virkelig ikke kan hjelpe. Jeg ber dere derfor på forhånd om at dere heller hjelper nestemann som trenger hjelp fremfor å sitte her å svare på negativ omtale. For det er kun det det er, og det er kun det dere fortjener.
Hei, Dette hørtes ikke bra ut, og det er selvfølgelig ikke sånn vi ønsker å bli omtalt. Det er svært beklagelig dersom dette er din oppfatning av vår kundeservice. Jeg har dessverre ikke tilgang til din kundeinformasjon her, men vi ønsker gjerne å rette opp i inntrykket du har dersom du tar kontakt med oss igjen. Vennlig hilsen Ingvild | HomeNet
Denne er en useriøs leverandør. Helt til bunn til når det gjelder hastighet, kundeservice, pålitelighet, osv. Har vært uten internett i en uke uten å få noe teknisk hjelp. Forferdelig internett som minnet jeg på oppringt samband for 20 år siden.
Hei, det er veldig synd at du opplever det slik. Det er fult mulig at det er veldig begrenset hastighet vi kan levere til din adresse. Dersom det ikke er fiber hos deg, er det linjene du snakker om som da er telenor sine kobber linjer som brukes til å levere nett til deg. Dersom du er uten nett enda anbefaler jeg at du tar kontakt med oss, vi er avhengig av at våre kunder tar kontakt for at vi får gjort noe med saken. Om du alt har tatt kontakt og ikke hørt noe mer er det bare å kontakte oss igjen så kan vi sjekke status på saken.
Byttet fra elendige Telenor til Homenet for 3 år siden. Aldri hatt noe problemer, verken med kundeservice eller hastighet.
Hei Arvid, Utrolig hyggelig å se at du har hatt slik en positiv opplevelse med oss gjennom de 3 siste årene. Vi ønsker selvfølgelig å opprettholde standarden vi har satt hos deg i fortsettelsen. Takk for at du tok deg tid til å skrive slik et positivt innlegg. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Vi i Rælingen driver og får installert Home Net, men informasjonen så langt er lik null og er rett og slett forferdelig. Fikk en faktura i dag 22.09 med forfall 29.09, en såkalt oppsummering for september - oktober, Uspesifisert, tenk det! Men så fikk jeg i ettermiddag en SMS om at den skal krediteres, etter at min sønn Ole K. E. har klagd på at dette var feil fra dere side!
Hei, Dette høres ikke helt bra ut. Om du fortsatt har din bestilling inne hos oss så kan du kontakte oss for stauts dersom det ikke har kommet noe info til deg enda. Det kan også være at vi har din epost adresse skrevet feil dersom du ikke har fått noe informasjon. Jeg er ikke kjent med saken din om faktura men det høres rart ut at du har fått en faktura med så kort forfall, da vår fakturaer normalt sendes ut den 03-05 hver mnd. Men det er bra at du fikk løst det etter kontakt med oss. Vennlig hilsen Roar | HomeNet
Betaler for 1000mbts linje, men er ikke i nærheten av å ha søik hastighet. Har til og med kjøpt ny router som skal kunne ta unna en slik hastighet. Så min opplevelse er at jeg ikke får det jeg betaler for. Med det sagt, er internett meget stabilt i den grad at det veldig sjeldent faller ut.
Hei, dette høres ikke helt bra ut. Om du er sikker på at pcen og kabelen du måler med tåler hastigheter over det du måler nå, og at det ikke er noen andre enheter på nettet som eventuelt bruker mye av nettet når du måler, så anbefaler jeg at du tar kontakt med oss på chat eller telefon slik at vi kan gjøre et feilsøk. Dersom vi ikke får løst problemet med en gang så lager vi isåfall en sak på dette som vi sender videre til vår teknisk 2.linje. Vennlig hilsen Roar | HomeNet
Blokkerer homenett disney+ ? Selv med fiber er det iallefall umulig å bruke nettet til den appen/tjenesten.
Hei Silje Etter lanseringen av Disney+ i Norge har flere opplevd problematikk med tilkoblingen til tjenesten. Vi anbefaler å kontakte Disney+ vedrørende problemet, men ta gjerne kontakt med oss dersom du ikke får tilstrekkelig hjelp. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Lovde 100 linje, men den var aldri på så mye. lå som oftes på 12-14 ned... og internettet forsvant flere ganger om dagen/ustabilt. ringt og sendt inn klage flere ganger til homenet men bare ansvarsfraskrivelse. STYR UNNA!!¨ Ser homenet er veldig aktiv og svare på omtaler her, den tiden kunne de heller brukt på å hjelpe kundene sine!
Hei, dette høres ikke bra ut. Jeg anbefaler at du kontakter oss igjen. Din komentar her er den nyeste, så har per nå ikke noen andre å svare. Så jeg skal kunne hjelpe deg, og det skal alle våre kundebehandlere som svarer kunder. Vennlig hilsen Roar | HomeNet
Har hatt noen telefoner. Og det har løst seg raskt
Hei Roger, Tusen takk for flott tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Godt å høre at du har fått hjelp når du har kontaktet oss. Vennlig hilsen Maren M | HomeNet
jeg må si meg meget fornøyd(etter lang ventetid før oppkobling endelig ble gjennomført) med hastigheten jeg har valgt fra HomeNet og fra mitt ståsted kan jeg ikke annet enn å anbefale.
God ettermiddag, Wiktor! Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd. Ønsker deg en fin dag videre :-) Vennlig hilsen Fredrik | HomeNet
jeg må si meg meget fornøyd med hastigheten jeg har valgt fra HomeNet og fra mitt ståsted kan jeg ikke annet enn å anbefale.
Hei. Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med våre tjenester. Det er bare å ta kontakt dersom det er noe du trenger hjelp med. Vennlig hilsen Roar | HomeNet
Har vært kunde hos dem i ett år nå. Ingen problemer. Har ringt kundeservice en gang. Og da var det for å få dem til å sette en av portene på ruteren i bridge mode. Ble for noen uke siden ringt opp av kundeservice hvor de spurte om jeg var fornøyd. Hadde ingen ting å utsette på dem så det ble en kort samtale.
God kveld, Jimr! Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med våre tjenester. Ønsker deg en strålende uke. Vennlig hilsen Fredrik | HomeNet
Jeg har ikke valgt Homenet selv. Det ville jeg heller aldri ha gjort. Har dårlige erfaringer med Homenet fra 2008. Da borettslaget jeg bor i nå gikk over fra Canal digital til Homenet via fiber tidligere i år, så tenkte jeg umiddelbart oh no! De første månedene var det små problemer som oppsto innimellom med at signaler stoppet opp. Måtte ut og inn med strømkabler, så ordnet det seg. Kundeservice ba meg om å knytte opp egen ekstern router for å få bedre signaler i min 62 kvm leilighet en gang da signaler uteble selv etter ut og inn med strømkabler. Den siste uka har det ikke lenger hjulpet å ta ut og inn strømkabler for å gjenopplive signaler. Det har hjulpet noen ganger, og andre ganger kun i noen minutter. Idag har jeg hatt signaler i 3 minutter og 10 minutter, men flere timer siden nå. Får verken sett på tv eller koblet opp til wifi. Må bruke mitt mobile nettverk. Jeg jobber på hjemmekontor pga korona restriksjoner. Fredag ble jeg avbrutt fra flere møter jeg deltok i pga manglende internett. Jeg var i telefonen med Homenet Kundeservice i én time. En veldig serviceminded kundebehandler prøvde å feilsøke å hjelpe så godt han kunne, men måtte gi opp og melde sak til andrelinje. Flott at saken eskaleres, men jeg behøver en løsning raskt! I morgen skal jeg igjen jobbe på hjemmekontor, og er avhengig av at internettsignaler både er tilbake og er stabile. Kundeservice telefonen til Homenet er stengt i helgene, og chatten kommer opp med error når jeg forsøker å logge meg inn. Representanten for Homenet lokalt er kontaktet, men han kan vissnok kun rykke ut om problemet gjelder hele borettslaget. Altså, ingen hjelp å få. Om dere kan velge leverandør selv, så ikke velg Homenet!
God kveld, Trine! Leit å høre at du opplever dette. Jeg kan dessverre ikke se på saken din her, men hvis saken er meldt til vår 2. linje vil du få hjelp så snart som mulig. Vennlig hilsen Fredrik | HomeNet
Dette er det mest forferdelige jeg har vært borti. Drit kundeservice, avlyser installasjoner, skal ha avbestillingsgebyr på noe de ikke har levert... HOLD DERE BORTE FOLKENS!!!
Hei, Jeg er ikke kjent med hva som har skjedd i saken din, men jeg anbefaler deg å ta kontakt med oss på chat eller telefon dersom det er noe feil som har skjedd. Vennlig hilsen Roar | HomeNet
De monterer hjemmesentralen/modemet helt feilplassert slik at du ikke vil få gode signaler over hele huset, for så å lure kundene til å oppgradere til premium. Dette er helt unødvendig da modemet er mer en bra nok til å gi god dekning i et normalt stort hus.. Hos meg monterte de modemet i en krok i stuen skjult av møbler osv osv. Det er naturligvis gode signal når man sitter i sofaen, men i andre enden av huset er det meget dårlig signal og treg linje. Når jeg går ut ytterdøren og står på trappen mister jeg alle wifi-signal, men får derimot inn tipp topp signal fra naboens moden. Fra mitt moden til trappen er det 8 meter . Fra trappen til naboen er det 18 meter.De har også Homenet. Hele opplegget virker som lureri og det er ingen forståelse på problemet fra kundeservice. Det eneste de kan tilby er å selge meg premium pakken. Saken er den at det er ikke behov for premium pakke hvis modem blir montert på best egnet sted i huset som er i senter av huset. Da blir det gode signal overalt. Er inne på tanken å ta saken videre til forbrukertilsynet.
Hei, Det er veldig leit at du har havnet i en slik situasjon. Normalt så blir vår boks koblet opp slik dersom man skal ha IPTV også, ettersom at man må ha en kabel mellom den boksen og dekoderen man da skal ha. Men det skal være fult mulig å få flyttet den boksen om man ønsker dette. Det stemmer også at vår Mesh løsning (wifi premium) også vil kunne løse denne typen problem, men det er jo noe man selv skal få velge om man ønsker. Anbefaler her at du tar kontakt med oss på chat/telefon slik at vi kan hjelpe deg med å finne ut av dette. Vennlig hilsen Roar | HomeNet