HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har vært uten Internett i 3 uker, og det ser ut til at jeg vil være uten den for lenge. De ulike avdelingene kommuniserer ikke med hverandre, slik at en faktura sendes til meg selv om jeg ikke mottar tjenesten. Selskapet kommuniserer ikke riktig med teknisk støtte, slik at teknikeren ikke vet hva mitt problem er, og han mener han må installere Internett når installasjonen allerede har skjedd i forrige måned. Hver dag mottar jeg en melding som utsettes for teknisk inngrep, slik at det er umulig å planlegge en forpliktelse og bli hjemme på de dagene som meldingene viser. Jeg ventet på at teknikeren skulle komme hver dag i to uker, og hver dag blir avtalen utsatt. Når tekniker er endelig tilgjengelig, sender han en melding på et tidspunkt som ikke har blitt avtalt tidligere, og jeg er på jobb, jeg kan ikke svare eller sette meg i kommunikasjon med ham. Jeg blir senere informert om at jeg må betale kostnadene til den tekniske tjenesten, selv om jeg ikke har mottatt den. Tilsynelatende er det min feil hvis jeg ikke umiddelbart kontaktet tekniker. Jeg må derfor ringe teknisk avdeling igjen for å få en ny avtale (som jeg frykter ikke vil bli respektert). Hvis jeg hadde kjent hva som hadde skjedd med meg, ville jeg aldri ha kjøpt homenett-abonnementet. Dette er et mareritt som jeg ikke ville ønske noen.
Hei Maria, Dette ønsker vi å komme til bunns i siden slik skal det selvsagt ikke være, vi ønsker derfor at du sender oss en mail slik at vi kan se nøye gjennom saken din. Vi håper å høre fra deg! Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Rask servic og god forståelse med kundebehandlere og ikke lang ventetid for og komme gjennom til kundebehandler.
Hei, Takk for din omtale her på bytt.no, godt å høre du er fornøyd, dette liker vi å høre. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Ønsker en liste over tilgjengelige programmer. Tidligere hadde jeg mer relevante kanaler.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no, du kan ta kontakt med salg på chat/telefon så kan de gi deg en oversikt på dette. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Ubrukelig trådløs ruter, tidvis ustabilt nett. Fikk beskjed om å kjøpe nytt utstyr selv. Ingen kontroll på hva underleverandør driver med ved fiberbrudd. Kundeservice som virker likegyldig og ikke har systemer for å følge opp en sak. Har vært uten fiber fra mandags morgen (et brudd som Homenet ikke er skyld i). MEN: De fikk melding tirsdag. Nå er det fredag ettermiddag. ingen info tilgjengelig om hva som skjer. Blir mye Ludospilling i helgen.... Fredrik, Bergen
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Beklager å høre du har byttet selskap, vi prøver selvsagt alltid å finne og løse feilen/ problemet du som kunde har så fort som mulig. Det at det ikke har gått nok informasjon ut til deg som kunde skal jeg selvsagt ta videre, beklager igjen og håper du en dag kan revurdere oss som din nettlevrandør. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Homnet har vi hatt i mange år, vi har alltid vært fornøyd. Nå skal vi flytte, da går vi fra opp til 60 mbit, til 14-21 mbit. For nesten samme pris. Vi er under binding, men skal vi flytte så må vi binde oss til 12 nye mnd, men da med ett langt dårligere produkt enn det vi har nå. Det er jo helt høl i huet. Jeg vil aldri anbefale Homenet igjen til noen. De har vilkår som ingen andre enn Homenet kan være fornøyde meg. Styr unna!
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Dessverre så er det ikke alltid vi kan levere samme hastighet på annen adresse, dette har litt å si hvor langt unna sentralen er fra hjemmet ditt. Når det kommer til pris osv vil vi selvsagt prøve å finne en løsning slik at du forblir kunde hos oss, du kan ta kontakt med oss på 38990100 for å sjekke mulighetene. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Jeg unner ikke mine verste fiender befatning med Homenet. Gjentatte henvendelser via telefon og chat grunnet feil på linjen førte ikke fram. Bare lovnader og løgner. Smigrer seg inn med å kutte en hundrelapp på månedsprisen, for så å true med å fakturere for et år da jeg sa opp innenfor angrefristen (Homenet fulgte ikke opp med å fikse linjen, men var derimot kjappe med å fakturere for tjenester de ikke leverte). Det er bortimot utrolig at dette selskapet får holde på. Jeg var uten nett i nesten en måned, tross det klarer bandittene å sende ut faktura for tjenesten de ikke leverer! Man synes nesten synd på disse åpenbart evneveike menneskene. Min erfaring er ikke unik - jeg har flere bekjente som opplevde eksakt det samme: når ting fungerer er alt ok, når det blir trøbbel med leveransen (og det blir det før eller siden) kan du glemme skikkelig behandling, men snarere forberede deg på en langvarig tørn i ei skikkelig hengemyr. Ta mitt råd: styr unna Homenet for enhver pris.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no. Beklager å høre at du har hatt denne opplevelsen, slik ønsker vi selvsagt ikke at noen skal oppleve tjenesten vi leverer. Du skal heller selvsagt ikke betale for noe du ikke har fått osv, så her ønsker jeg at du tar kontakt med oss på telefon slik at vi kan se igjennom saken din på nytt og prøve å finne en løsning som funker for begge parter. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Velkommen til Hammerfest.😀 Dere er topp. stabilt, kjempefornøyd👍
Hei Trond, Takk for en hyggelig velkomst og en posetiv omtale her på bytt.no Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Har til nå bare positive erfaringer med homenet, regner med det samme i fortsettelsen 😊
Hei Tor, Takk for din omtale her på bytt.no. Godt å høre du er fornøyd, dette skal vi selvsagt prøve å forsette med. Ta kontakt skulle du ha noe som helst problem. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Når du treffer rett person på kundesenteret, så er servicen på topp.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no, godt å høre du er fornøyd. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Vi skiftet eierskap og de sa det var greit. De tar da å stenger linjen vår, slik at vi ikke har internett i flere uker. Ringer de konstant og de påstår at det ikke er problemer med linjen men heller routeren. De sender inn en operatør men han finner ikke ut problemet. Jeg sier selv til de at jeg er ganske sikker på hva problemet er (at for å skifte eierskap så bare annullerte de hele linjen og internettet vårt for å bestille en ny linje istedenfor å bare skifte navn på den som skal få regningene) men de sier at alt ser bra ut på deres side. Det går flere uker og til slutt funket internettet som det gjorde tidligere. Også skulle jeg flytte, og internettet stod i mitt navn. Da måtte jo min romkamerat gå gjennom det samme igjen fordi de klarer visst ikke å gjøre enkle oppgaver. Han skifter eierskap i sitt eget navn men de fortsatte å sende regninger til meg, som bor 4 timer vekke fra leiligheten. Til slutt sendte de regninger i hans navn, men de sendte det til min adresse. 4 timer vekke. TLDR: Selvom de har greie internett hastighet for bredbånd så bare unngå å bestill fra disse, de gjør alt for å gjøre det vanskelig for deg, kunden, som betaler. Værste firmaet jeg har vært borti.
Hei, Slik skal det selvsagt ikke være, dette må vi selvsagt bare beklage. Dette synes jeg var veldig merkelig ettersom du skal ikke miste nettet når et eierskifte blir tatt, så her må det ha gått noe galt. Beklager igjen og håper du kan revurdere oss som internett selskap til neste gang. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Brudd på kabel i nabolaget. Nett og TV borte i 2 døgn. Ingen informasjon, ingen tilbakemelding og kundeservice kunne ikke bidra med noe relevant informasjon.
Hei, Beklager å høre dette, vi ønsker selvsagt å holde deg / dere som kunder så godt oppdatert som mulig når det kommer til feil å feilretting. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Jeg er veldig fornøyd med HomeNet. De tilbyr god hastighet til en god pris, og de gangene jeg har måttet snakke med kundeservice så har de vært veldig hyggelige og behjelpelige.
Hei, Takk for din omtale her på bytt.no. Vi setter stor pris på at du er fornøyd med oss og håper at det holder seg slik i all fremtid. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Det blir stadig lovet løsninger som fungerer i 2 timer til 2 dager, så er det pån igjen. Før jeg gikk over til Homenet forklarte jeg hva jeg bruker nettet til. Altså mye streaming gjennom tredjepartsprogramvare. dette skulle ikke være noe problem. Jeg er på router nr. tre nå, som fortsatt ikke løser problemet.. Hvorfor ikke bare ærlig å si at dette klarer dere ikke, Jeg har snakket med teknisk avdeling mange ganger. De fleste har jeg forklart hva jeg har gjort, da de ikke har innsikt. Møter jeg noen med innsikt blir jeg fortalt at de jeg allerede har pratet med ikke har peiling. Hvordan i alle dager skal det være mulig å løse problemer uten kompetent utstyr og folk? Jeg har også fått beskjed om å kjøpe en egen router, men jeg leier vel vitterlig en ruter allerede som jeg ble lovet at skulle fikse mine problemer?
Sletter kritikk på fb, og til slutt stenger de meg ute. Nå jeg spør hva grunnen er, evner de ikke å gi noen grunn til det. Dette er absolutt bransjens verste bedrift. Skal lete lenge etter eiere og ledere som så tydelig og bevisst er ute etter å lure folk. Det finnes ikke noe positivt å si om denne bedriften. Det ville i så fall være løgn, fra min side.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Vi skal ikke slette kritikk på facebook med mindre teksten inneholder støtende ord. Beklager her at du har opplevd oss slikt. Gjerne send oss en e-post på hvorfor du er misfornøyd med oss slik at vi kan se nermere på det. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Jeg buker Homenet nå flere år, og er fornøyd, men innimellom fungere dårlig, vet ikke hvorfor, ønsker å ha stabil nett
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no og setter pris på at du er fornøyd med oss. Når det gjelder problemene du opplever innimellom er dette noe vi ønsker å se nermere på. Gjerne kontakt oss på 38990100 eller chat via www.homenet.no, så skal vi finne en løsning på dette. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Fikk svar på mine spørsmål og god veiledning ++ han kom med sin erfaring og synspunkter ang spørsmål jeg hadde.😊👍
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no, og setter pris på at du er fornøyd med hjelpen du fikk i fra oss :) Vennlig hilsen Bastian | HomeNet