HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kjempe fornøyd med kundeservice og teknisk support. Føler deg velkommen og alt blir ordnet der og da , spesielt imponert over teknisk support
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Vi setter også pris på at du er fornøyd med oss! Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
De er veldig hjelpelige med alt, svarer også raskt og fikser det som er problemet med engang. Kunne de har blitt bedre med kraftig Internett for et stort plass. I alltid anbefaler jeg personlig. PS ! Billig, altså god pris for det man får.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Vi setter også pris på at du er fornøyd med oss og at du personlig anbefaler oss til andre! Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Hadde Internett problemer. Tok kontakt,og møtte på en meget tålmodig mann. Han løste problemene for oss på direkten, enda det tok litt tid. All ros til han.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Vi setter også pris på at du er fornøyd med hjelpen du fikk i fra oss! Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Internet connection is often lost. Extremely slowly internet !
Borettslaget hadde nett fra GET. Det fungerte! Styret i borettslaget valgte å gå over til fiber fra HomeNet. (overkjøring). Resultatet ble "overkjøring " ved monteringen. Ruteren ble satt bort i en krok så det ble dårlig signaler en vi hadde før. Vi har også tv i ett annet rom. Det kunne vi glemme. Da må vi kontakte en montør for å få den opp å gå. En kostnad som vi må ta selv. Tv bilder er brukbare MEN stopper opp i tide og utide. Ikke er det mulig å få byttet kanalene i "pakka". Vil en ha andre kanaler må en betale ekstra. Hos Get kunne vi bytte kanaler uten problemer.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Når det gjelder problemene du opplever med tjenesten er det noe vi ønsker å se nermere på. Ønsker her at du kontakter oss på 38990100 for et feilsøk. Vi ønsker selvsagt å finne en løsning på dette. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
God hjelp for meg som ikke er datakyndig, og veldig hyggelige folk å snakke med.
Har nylig byttet til fiber homenet i borettslaget (hadde før kabel fra get) og har fra denne dag ikke kunne spille musikk i stua eller strømme en serie uten hakking. Utrolig dårlig at de leverer en router som ikke gir nok signal og ber oss om å selv gå ut å kjøpe en dyrere router. Sjekker jeg selv hastighet er den nede i 15, men lovnad om 1000. Dette går ikke homenet - vi klager dette videre i borettslaget.
Hei, Vi takker for din omtale her på Bytt.no. Dette hørtes ikke bra ut. Dette er noe vi selvsagt ønsker å finne en løsning på. Ønsker derfor at du kontakter oss på 38990100 for et feilsøk. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Flyttet nylig inn for 4 uker siden og måtte bytte til homenet. De første 2-3 ukene hadde vi ikke trådløst nett i det hele tatt, og fikk beskjed om at bare kablet nett funker, og at de ikke kunne garantere trådløst nett. Vi ble bedt om å kjøpe ny ruter, så vi punga ut med enda 1000kr for å få nettet til å endelig funke. Det funka nogenlunde som det skulle, fikk nett og alt, men nede var det igjen etter en dag. Vi ble stått uten nedt i enda 4 dager, og de klarte til slutt å fikse det. 4 dager med fungerede nett gikk, og vi fikk melding om at ‘Kjære kunde. Nå skal problemet med sentralen være løst. Dersom du fremdeles ikke kommer på nett, må du restarte ruteren din’. Noe som er svært merkelig, da vi hadde fungerende nett i god tid. Nettet ble borte og vi måtte restarte ruter. Selv etter omstart så funka det ikke, og nå står jeg uten nett igjen. For ikke å nevne at vi betaler for 500/500 mb/s opp og ned, men får bare maks 200 opp og ned. Kundeservicen dems er forferdelig, ikke tåler de kritikk og ikke klarer de å hjelpe. Ringer du til homenet sin kundeservice, er det stor sjans for at du møter på en som har null peiling om det som angår din situasjon. En feiltakelse til fra Homenet, og vi går til medie med denne saken. Dette akter vi ikke å tape penger på.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Beklager her at du opplever tjenesten slik du beskriver her. Dette er noe vi selvsagt ønsker å ordne opp i, og ønsker derfor at du tar kontakt med oss igjen på telefon for et feilsøk. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Nå er jeg som mange andre i praksis låst til Homenet fordi borettslaget mitt har avtale med de, men hvis jeg hadde hatt muligheten skulle jeg gjerne byttet. I dag så er jeg avhengig av å ha en 4G ruter i tillegg til linjen fra Homenet fordi tjenestekvaliteten er for lav. Når homenet fungerer så fungerer de greit. Jeg får mellom 50 og 80% av hastigheten jeg betaler for opp og jevnt 60% ned, noe som ikke er fantastisk men til å leve med.
Hei Lasse, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Om du ikke mottar hastigheten og tjenestekvaliteten du skal ha, ønsker vi selvsagt å finne en løsing på dette. Derfor ber vi deg ta kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Har dårlige erfaringer med HomeNet. Hastigheten er langt unna den lovede, og derutover kommer der konstant meddelelser om prisøkninger - senest i dag hvor jeg mottok meddelelse om en månedlig leie på 19,- for modemet (som jeg i øvrigt kjøpte ved opprettelsen av forbindelsen. Har kun HomeNet da det i øyeblikket er den eneste leverandør i vårt område. Håper at det snart blir mulig å skifte til en annen leverandør.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no Beklager å høre du har problemer med hastigheten din, dette ønsker vi selvsagt å fikse. Derfor ber jeg deg ta kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk slik at du kan få hastigheten du betaler for. Når det kommer til modem leie osv, har du som regel 12 mnd gratis modem leie fra du tegner abonnement hos oss etter dette må man betale dessverre. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
I've had homenet for 2 years now, and only experienced 1 outage for 12 hours (someone pulling the wire at the junction). Their service is superb, with very honest chats online about their competition, and a really reliable and stable net.
Hi, Thank you for your mention here at bytt.no. Sincerely Mads | HomeNet
I have never experienced such a low speed. According to speedtest it is 1 Mbps on download (!). Really disappointed. let's see if they react on the claim
Hi, Sorry to hear this, we would like that you contact us by phone so we can take a futher troubleshoot. Sincerely Mads | HomeNet
HomeNet fremstår som veldig forvirrende da de sender ut meldinger ved stengning av nett f.eks. der det blir informert om gebyrer osv om man ikke betaler, det er ok. Det som etter betalt regning skjedde var at jeg allikevel fikk gebyr på 500(!!!) for stengt linje. "Nei jo, det er to forskjellige ting" En melding som sier "Du vil få 500,- i gebyr om det ikke betales innenfor tiden" og en melding som sier "Du får et gebyr på 500,- på neste regning" av ingen grunn fikk jeg denne. Snakket med kundeservice som "Viser til samtaler" og "jeg ser du ikke har ringt" da og da... Snakk om og hjelpe en kunde å få oversikt, ved å si at han lyver. Ikke fornøyd med HomeNet, ikke fornøyd med linjen som har vært utstabil (men de ser ikke noen feil her, det må være routern min) som forsåvidt er helt ny, og takler nettet mer en bra nok. Nei, dette er ikke noe jeg anbefaler videre til noen. Synd man bor i blokk.
Skuffet. Enormt sving på nett, sittet en kveld og kjørt hastighetstester på nett og går fra ingenting og maks 19mbps. Under halvparten av hva lovet. Stopper opp hvert femte minutt. Montør ryddet ikke opp etter seg, støv fra borring og strips avklipp slengt rundt på parketten.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Dette er ikke greit , vi ønsker selvsagt å finne en løsning på denne varierte hastigheten du opplever. Derfor må jeg be deg ta kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk. Dette med montøren må vi bare beklage, skal ta dette videre. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Nettet fungerte bra de første 2 årene, men de 2 siste har jeg hatt en del problemer og dermed måtte si opp abonnementet mitt. Dette var pga utdatert modem og kundeservice var behjelpelig med å finne en greit løsning på avslutting av kundeforholdet.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no og de 2 årene du var kunde hos oss. Du er hjertelig velkommen tilbake som kunde om dette er noe du skulle ønske, om ønskelig kan vi få noen på salg til å ringe deg å gi deg et tilbud. Vennlig hilsen Mads | HomeNet