HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Up, down, slow, less slow. The most inconsistent internet connection I've ever experienced.
Hi James, Sorry to hear that this is your experience of our service, of course we would like to find a solution therefore we as you to contact us by phone for a further troubleshoot. Sincerely Mads | HomeNet
Etter overgang fra kabel-TV til fibernett (FTTH) har jeg ikke opplevd nedetid eller stabilitetsproblemer, har samme gode hastighet ned og opp, og prisen har gått ned. Kundeservice har svart raskt på det lille jeg har spurt om, men jeg har ingen erfaring med feilretting da vi ikke har opplevd noen feil siden installasjon. Eneste jeg har å utsette på Homenet er at de ikke har prioritert å rulle ut IPv6. Kundeservice kommer med et prefabrikert svar om at det ikke er nok folk som vil ha det. Derfor trekk på 1 stjerne.
Hei Eric! Vi takker for din omtale her på bytt.no . Kjempe fint å høre at du er så fornøyd, da føler vi at vi har gjort noe riktig. Skulle det likevel oppstå noe problemer i fremtiden så vet du alltids hvor du kan nå oss. Vi jobber med å få på plass IPv6, men har dessverre ikke noe informasjon på når dette vil skje enda, vi skal prøve å holde dere som kunder oppdater så snart vi har mer informasjon. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Kunne ønske raskere nett men jeg får nok stort sett det jeg betaler for kundeservice kjempe bra
Jeg mottok en faktura fra de for ikke å akseptere å være kunder hos de. Etter jeg har svaret ja :(
Hei, Om du ikke har godtatt noen avtale ønsker vi selvsagt å finne en løsning her, derfor må jeg be deg ta kontakt med oss på telefon 38990100 slik at vi sammen kan undersøke dette.
Det er surt å ha så dårlig nett at du ikke kan streame netflix på dårligste kvalitet, når naboer i samme bygg får 100/25 linjer av andre selskap uten problem. Det er langt mellom virkeligheten og slagordene "Bredbånd er like viktig som vann og strøm" og "Vi mener at gode nettopplevelser burde være en menneskerett" Vi var relativt fornøyd i forrige leilighet, og ved flytting spurte vi om vi kunne fortsette abonnementet på ny adresse. Det var selvfølgelig ingen problem sa de, men nettet på den nye adressen har vært et mareritt. Da det hadde gått 1 år fra vi originalt bestilte nett ville vi si opp, men visstnok blir bindingstiden fornøyet når man flytter (noe vi aldri ble informert om over telefonen). Det siste halvåret har bestått av nesten daglige problemer med nettet, og samtaler med kundesenteret som ikke går noen vei.
Funke bra når det funke, fra tid til annen så kan det være problemer. Men det ordner seg som regel kjappt etter en prat me kundeservice. Kundeservice bruker en del tid på å svare når man ringer, så du må ikkje ha det førr travelt om du må ringe dem. Heldigvis ikkje så ofte d må gjøres 🙂
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no, og ønsker deg en riktig god sommer! Ta kontakt med oss skulle du ha noen spørsmål eller problemer. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Jeg har ikke set på en eneste film uten at den stopper opp!!!! Jeg kan ikke gå på instagram! Har kontaktet HomeNet tusen ganger. Sier at de sjekker opp linjen men det skjer ingenting!!! Jeg er virkelig dritt lei av den. Plus har de oppsigelsestid OK, men når man skal reise bort fryser de ikke den opp engang. De sier jeg har fått stor hastighet i forhold til hva jeg betaler. Hva skal jeg med den hvis ikke den fungerer i det hele tatt??
Hei Mina, Beklager å høre du opplever tjenesten slik, dette ønsker vi selvsagt å se mer på. Derfor be jeg deg ta kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk, du kan også ta kontakt med faktura avdelingen mellom 08-16 så kan de fryse abonnomentet ditt i opp til 3 mnd. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Det er hyggelige folk i serviceavdelingen. Det er dessverre til liten trøst når man er uten nettforbindelse i ukesvis uten at selskapet får kontrollert feilen. Blitt lovet flere ganger at montør skal sjekke forholdene, uten at noe skjer. Dette har sin årsak i utrolig mye rot innad hos HomeNet. Også Ustabilt nett i lang tid
Hei, Beklager å høre at du opplever nettet slikt. Vi ønsker at du tar kontakt med oss på chat eller telefon så skal vi få sjekket opp i problemene du opplever og finne en rask løsning. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Må hele tiden restarte modem og ruter. Hver gang vi opplever problemer og ringer inn skal de «følge med» og «overvåke». Ojsann, problemet gikk visst over av seg selv, da var det vel aldri noe problem. Så skjer dette igjen og igjen... og i avtalevilkårene har de fraskrevet seg alt ansvar, så ikke noe vits å spørre om noe erstatning e.l.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Beklager å høre dette er tilfellet, vi ønsker selvsagt å finne ut hva dette problemet kan være. Derfor ønsker vi at du sjekker om både wifi og kabelet nett slutter å funke før du kontakter oss for et videre feilsøk slik at vi enklere kan finne en løsning på problemet. Kompensasjon skal du selvsagt ha for problemet du opplever og vil her at du kontakter faktura slik at de kan sjekke dette for deg. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
God service. Tålmodighet med en litt treg kunde som meg.
Holder ikke det som loves i reklame. Bruker i reklame telefonnummer som ikke er i bruk. Gir lite tillitsvekkende veiledning ved valg av produkter. Lang og sen leveringstid av tjenester.
Hei, Takk for din tilbakemelding på bytt.no. Beklager at du opplever oss slik, dette ønsker vi selvsagt og se på. Når det gjelder leveringstiden er den normalt 2-4 uker. Gjerne kontakt oss på chat eller telefon så skal vi få rettet opp i evt feil med tilbudet eller behandlingen du har fått. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Styr unna, de klarer ikke å følge opp nye kunder som binder seg til fiber avtale. Aldri noe svar som helst. Mvh Camilla K* G*
Hei Camilla, Beklager at du opplever oss slik. Om det er noe vi kan gjøre for deg her ønsker vi selvsagt det. Gjerne kontakt oss på chat eller telefon så skal vi hjelpe deg. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Bra service, ønsker gjerne fiber i huset, siden nabo 30m unna har fiber
Må være det dårligste nettet jeg har hatt noensinne. Kobler ut veldig ofte og må restarte. Henger seg opp og tar veldig lang tid når man skal inn på forskjellige aper på Apple TV. Veldig rart at det skal være sånn når man bor midt i Tønsberg senter.
Hei Kim, Beklager å høre at du opplever nettet slikt. Vi ønsker at du tar kontakt med oss på chat eller telefon så skal vi få sjekket opp i problemene du opplever. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Sender modem på feil adresse. Har tatt kontakt med HomeNet, de da vil sende et nytt modem på riktig adresse. Nå er 8 dager og jeg har ikke fått den.
Hei, Beklager å høre dette har tatt lang tid, vi ønsker at du tar kontakt med oss på telefon/ chat slik at vi kan sjekke opp dette. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Det er så mye som er dårlig at det er krevende å liste opp. - Lover ting de ikke holder. - Mange beboere har vært uten både tv og Internett i lange perioder. - Kundeservice opptrer lite ydmykt med tanke på alle problemer vi har hatt. De tilbyr heller ikke kompensasjon for alle dager uten nett og tv. Den ene gangen vi ble tilbud om kompensasjon fulgte de det ikke opp. - Jeg ba de komme ut før påske for å sjekke alle problemer. Homenet har enda ikke vært her. Vi måtte garantere at vi tok kostnader hvis den enkelte hadde gjort noe feil, noe vi garanterte. - Folk har ringt kundeservice, får tv signal til å virke før det kort tid etter forsvinner. Så gjentar samme prosessen seg til folk bare gir opp og bare konkluderer med at de er uten signal og ikke orker å bruke tid på dette.
Hei igjen, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Som jeg tidligere har skrevet til deg, ønsker vi selvsagt å finne en ordning her. Du vil høre fra meg iløpet av kort tid, beklager igjen hvordan denne opplevelsen har hvert, vi håper vi kan endre dette. Vennlig hilsen Mads | HomeNet