HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Homenet fungerer på normal måte.. Det er en billig leverandør av internett som vi er fornøyd med.
Hei Stig, Vi takker for din omtale her på bytt.no, dette liker vi å høre. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Skremmende dårlig internett. Enda dårligere kundeservice. Blir aldri fikset heller. Forventer snart at dere betaler 4g regningen min.
Hei, Beklager å høre at internettet ikke funker som det skal, dette ønsker vi selvsagt å finne en løsning på. Får du ikke det du betaler for skal vi også kompensere for dette. Ta kontakt med oss på telefon, slik at vi sammen kan finne en løsning. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Kundeservicen er helt elendig! Man bruker en evighet på å få snakket med noen på kundeservice! Etter å fått snakket med noen på kundeservice, så blir ikke problemet løst! De tåler ikke at jeg og andre kunder kritiserer de på Facebook og blokker meg og andre fra å kommentere på deres Facebook side! Hastigheten er elendig og man mister til tider helt nettet også! Man for aldri den hastigheten man betaler for! Bare rot med å returnere modemet, da de påstår at man ikke har returnert modemet! Enda man har bevis på det! Jeg er glad for at jeg ikke er kunde i dette svindlerfirmaet lengere! Jeg håper de går konkurs!
Ble lovet 50/20 nett, endte opp med 1-7 bredbånd... Hadde da hatt nettet i 8 dager, og med 14 dagers angrerett ville jeg da avbryte abonnementet. Men siden det hadde gått over 14 dager siden jeg BESTILTE nettet, så påstår de jeg var bundet. Dårlig behandling og lover ting man ikke får!
Hei Truls, Slik skal det selvsagt ikke være, skulle vi ikke kunne levere det som står i henhold til avtalen din skal vi heller ikke holde det til noe binding av avtale. Derfor må jeg be deg ta kontakt med oss på telefon slik at vi kan forsøke å finne ut av dette sammen med deg. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Ustabilt og elendig. Aldri skrevet tilbakemelding før, men dette er det verste jeg har opplevd.
Hei Kris, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Her ønsker vi selvsagt å finne en løsning, slik at du kan forbli kunde hos oss og få en bra og ikke minst stabil linje. Derfor ønsker vi at du tar kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Useriøst, du får ikke hva du betaler for. Elendig kundeservice.
Hei, Dette må vi finne en løsning på, du skal selvsagt få det du betaler for. Derfor be jeg det ta kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk, skulle vi ikke klare å fikse dette kan vi heller ikke holde deg til noe avtale. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Har vell hatt bredbånd fra Homenet i et år og kronisk vært plaget med ustabil linje som svinger fra 30-0.5 mbps. etter utallige oppringninger mailer osv skjer lite. om dette er infrastrukturen der jeg bor eller Homenets manglende leveringsevne kan ikke jeg si 100% men faktum at problemet ikke er løst og jeg er bundet i et år og er "tvungen" til å betale for et produkt jeg ikke får levert som avtalt / lovet er jo bak mål.
Hei Herman, Slik skal det selvsagt ikke være, vi skal heller ikke holde deg til noe avtale om vi ikke klarer å levere i henhold til avtalen din. Vi ønsker selvsagt å finne en løsning på dette, slik at du som kunde blir fornøyd. Derfor må jeg be deg ta kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
De er lureri ☹️ Jeg fikk E-post om en måned gratis nett. Ok takket jeg til det tilbudet, men det sto med liten skrift helt nederst om at jeg inngår ny kontrakt med 1 år binding. Jeg hadde vært kunde i ett og halvt år, så nå måtte betale i 9 måneder når jeg sa opp abonnementet!
Hei, Denne E-posten om en mnd gratis var da et kampanje tilbud, der er viktig at du leser et tilbud før man godtar et. Beklager å høre du har byttet selskap, vi håper du kan vurdere oss som ISP til en annen anledning Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Har vært uten nett i flere dager nå. Jeg snakker med homenet og de sier de skal feilsøke å ringe meg opp igjen. Det skjer ingenting. Det er elendig service, og det virker som de ikke bryr seg om kundene sine. Jeg angrer virkelig på at jeg har valgt dette selskapet da jeg må forholde meg til daglige ustabiliteter og at jeg plutselig ikke kan vite om nettet mitt forsvinner ut av det blå i noen dager. Hold dere unna dette selskapet.
Hei Kalle, Vi ønsker å komme i kontakt med deg, slik at vi kan finne en løsning på problemet du opplever. Slik skal det selvsagt ikke være så derfor be vi deg ta kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Jeg er fornøyd med det jeg fått hittil så ellers takk
Hei Per, Takk for din omtale her på bytt.no, godt å høre alt går som det skal. Ta kontakt skulle du ha noen problemer. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Det å levere internet skal i disse dager være en smal sak, men Homenet presterer å feile på dette området. Oppkobilingen deres er utrolig ustabil, og flere ganger om dagen vil linjen kollapse med store mengder packetloss og høy latens, samt tap av båndbredde. Hold dere unna.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Vi ønsker å komme i kontakt med deg, slik at vi kan finne en løsning på problemet du opplever. Slik skal det selvsagt ikke være så derfor be vi deg ta kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Lover gull og grønne skoger, tar ikke ansvar for selskapets feil og belaster 3000 kroner i bruddgebyr fordi de ikke kan videreføre avtalen til ny adresse som de bekrefter da jeg inngikk avtalen. Siden jeg fikk dette muntlig fra selger og ikke kan henvise til skriftlig bekreftelse vil de da kreve inn 3000 kroner for internett jeg har hatt i en måned. Ingen i selskapet vil ta ansvar men setter meg videre til avdeling etter avdeling. STYR UNNA!
Hei Rebecca, Her ønsker vi selvsagt å finne en løsning, slik at du kan forbli kunde hos oss og selvsagt sjekke hva som har skjedd her iforhold til videreføringen og dette bruddgebyret. Derfor ber vi deg ta kontakt med oss på telefon, slik at vi sammen kan sjekke dette. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Verre kundeservice skal man lete lenge etter! Montør dukket ikke opp 2 dager på rad, ga beskjed samme dag som de skulle komme og montere opp. Kundeservice var ekstremt frekke... velg alt annet enn homenet
Hei, Beklager å høre hvordan oppkoblingen og hvordan din opplevelse var. Slik skal det selvsagt ikke være, vi ønsker selvsagt å kunne hjelpe deg/dere som kunder så godt vi kan. Vi beklager igjen, skulle du ønske å komme tilbake til oss så skal vi ta deg imot med åpne armer. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Dette er første omtalen jeg noen gang skriver, men jeg har aldri opplevd så bra kundeservice før! Da sameiet nå fikk bredbånd fra Homenet var jeg sein med registreringa på nett. Homenet hjalp meg med en gang gjennom registreringa på torsdagskvelden, og kommende søndag var nytt fiber i leiligheten på plass. Da jeg skulle hente TV-boksen fra viasat, var denne i huseiers navn. Både viasat og Homenet kunne ikke gjøre noe for å endre navnet på eier av avtalen da jeg hadde fått bindingstiden, så Homenet tilbydde å ringe Viasat for meg, for å finne en løsning. Imponerende! Internettet funker veldig bra etter første uka.
Hei, Vi takker for din positive omtale her på bytt.no, dette setter vi stor pris på. Flott å høre at alt er i orden og skulle det være noe er det bare å ringe. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Jeg synes homnet er det verste nettet som finnes, jeg og en kompis skulle spille fortnite men nettverket var så dårlig at det ikke gikk, nettverket datt ut og inn hele tiden og det var ikke komfortabel opplevelse
Hei Knut, Beklager å høre at spill kvelden deres ikke gikk som planlagt, nå kan jeg dessverre ikke se hvilken linje du/dere har. Men vi ønsker selvsagt å se inn på problemene dere opplever, slik at vi kan finne en løsning. Derfor be vi om at du tar kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Måtte ta homenet da det eneste alternativet var NextGenTel der jeg bodde, men jeg burde virkelig tenkt meg om. Veldig ustabilt nett, usympatisk kundeservice og bindingstid på 12 måneder som jeg ikke ble informert om før jeg skulle avslutte abonnementet.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Slik ønsker vi selvsagt ikke fremstå, skulle du ikke være informert om binding på 12 mnd skal vi heller ikke holde deg til noe avtale. Vi ønsker at du tar kontakt med oss på telefon slik at vi kan se nærmere på dette sammen med deg. Vennlig hilsen Mads | HomeNet