HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
+ Hyggelig og rask kundeservice. + Problemfritt bytte. + God trådløs dekning på medfølgende bredbånds modem. + Stabil og god hastighet etter bytte. + Selgere hos HomeNet virker ærlige vedrørende hastighet. - Meny i modem kunne vært mer oversiktlig og enklere. - Modem kan ikke henges opp på vegg. - Ikke mulighet for og bestille tilleggstjenester. Alt i alt veldig fornøyd med HomeNet og er et bra alternativ til Telenor hvis man kun trenger internett aksess uten ekstra tjenester.
Heisann Eivind, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Godt å lese du er fornøyd med med både bytte, kundeservice, stabilitet, hastighet og ærlighet. Vi fortstår at det kan være noe minus ved modemene våre, og at funksjon ofte kunne vært bedre, samme også med muligheten for å henge dette opp. Per i dag har vi desverre ikke noe tilleggstjenester på ADSL/VDSL abonnementer, men dersom du har fiber vil du ha denne funksjonen inne på "Din side". Vi håper også at vi i senere tid kan levere et mer tilfredsstillende modem som imøtekommer dine ønsker. Ha en din dag! Vennlig hilsen Filip| HomeNet
Har aldri hatt problemer med Homenet.. beste internett selskap jeg har vært borti... Vil anbefale det til alle
God dag Marit! Vi takker for din omtale her på bytt.no . Musikk i våre ører! Kjempe fint å høre at du er så fornøyd, da føler vi at vi har gjort noe riktig. Skulle det likevel oppstå noe problemer i fremtiden så vet du alltids hvor du kan nå oss. Ha en fortsatt fantastisk dag videre Marit! Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Homenet er dyrt, har mykje nedetid og er treig på respons.
Hallo Bjarne, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Vi beklager så mye hvis du ofte opplever tregt og ustabilt nett, det forstår vi godt at det ikke blir noe særlig god stemning av. Vi forsøker å respondere på henvendelser så kjapt vi kan mellom 08:00 og 21:00 i ukedager. Dersom du ikke er fornøyd med prisen må du gjerne ta kontakt med oss slik at vi kan se på mulighetene for en ny avtale eventuelt. Vi vil også gjerne hjelpe deg så godt vi kan med utfallene du opplever. Ha en god dag videre! Vennlig hilsen Filip | HomeNet
Har ikke vært borti lignende.. Homenet byttet fakturaløsning fra papir til e-post UTEN å spørre så når en måned hadde gått så stengte du internettet mitt å sa jeg måtte betale 500 kr extra for at de hadde stengt det...å var frekk nok til å si at jeg hadde bed om å bytte faktura løsning selv å la på røre til meg...
Heisann Marius, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Dette var merkelig. Det er absolutt ikke slik det skal være. Vi vil gjerne hjelpe deg med å se på dette, skulle det være aktuelt for deg å komme tilbake må du bare gi oss en beskjed og referere til henvendelsen så skal vi se hva vi kan få til her. Vi beklager så mye for at dette ble til store utfordringer for deg, dersom dette er noe som vi er skyld i skal det selvfølgelig ikke gå utover deg. Du må gjerne også ta kontakt med oss over live chat på våre hjemmesider dersom det skulle være noe du ønsker å diskutere videre. Ønsker deg en fin dag videre og takker for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding på slikt. Vennlig hilsen Filip| HomeNet
Disse modemene de leverer kan ikke selv bridges. Man må ringe inn til support slik de kan bridge den for deg over internett. ....men om litt så går instillingene tilbake. Hva gjorde jeg da nå? Kjøpte eget Adsl modem på nettet. Har nå vært problemfritt i flere år.
Hei Anders, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Det er korrekt som du sier at vi må bridge modemet hos oss. For noen skaper dette litt ekstra bry og kunne vært løst mye bedre ved at dere fikk tilgang på dette selv. At instillingene går tilbake er litt ukjent, men vi vet at det skjer dersom det blir utført reset av modemet. Vi håper å senere kunne tilby en lettere løsning på dette, men desverre er det ikke slik i dag. Godt å høre du er fornøyd med bredbåndet ellers, vi setter stor pris på tilbakemeldingen og tar dette videre. Du får ha en fortsatt fin dag videre! Vennlig hilsen Filip | HomeNet
Ustabilt siden dag 1, dårlig kundeservice. Aldri skrevet en anmeldelse i hele mitt liv, så det sier litt.
Skulle gjerne hatt lavere pris. Kanskje også en klarere differensiering på muligheter.
Vi skulle få fiber-nett i borettslaget fra HomeNet. Den dagen kabler og div. skulle legges i hele bygget rakk de ikke å gjøre ferdig min leilighet. Det var visst svært vanskelig for de som jobbet på kundeservice å få ordnet en ny installasjon. "Du er lagt til i systemet, så du må bare vente." – eller noe i dur, fikk jeg som svar hver gang jeg ringte og spurte. Det resulterte i litt over to måneder uten hverken internett eller TV. Det er ganske drøy kost i 2018. (Fikk hørt en del på radio, da ...) Fikk ingen erstatning, og jeg måtte selv be om å få slippe å betale for de to månedene jeg ikke hadde internett i boligen min ... Dette bør vel kunne gå litt mer smertefritt en slik jeg opplevde det?
Bare godt å si om leverandøren og service fra kontraktsinngåelse, montering og drift
Bra service og gir seg ikke. Tingene er kommer i orden, det eneste jeg ikkje er fornøyd med er hastigheten når det er flere som er logget på nettet
Generelt fornøyd. Men - vel den dyreste kommunikasjonsleverandør. Ved etablering for noen år siden, var prisen en helt annet enn hva regningen for bruk kom på. Som forklaring fikk jeg - MAN HADDE GLEMT Å TA MED MVA I TILBUDET!! Derfor er selskapets helhetlige oppmerksomhet ovenfor meg som kunde i "startfasen"" noe "begrenset". Jeg anbefaler for øvrig gjerne HomeNet til andre - med den "lille pekefinger" på inngangsavtaler.
Problemet var at dsl kontakten ikke sto skikkelig i. Ringte support. De ba meg restarte modem. Dette fikset ikke problemet, så derfor sendte de ut hjelp. Fant da ut at det var kontakten som var feilen. Får nå en regning på 1800kr++ fordi dette var brukerfeil. Hadde support spurt om kontakten sto skikkelig i, i første omgang, hadde problemet vært løst. Istedenfor har jeg gått i 2 uker uten nett. Relacom har utsatt datoen 4 ganger.. Homenet nekter å ta på skyld, og support sier ting som at dette er "åpenbart", og " det sier seg selv" når jeg prøver å klage. at det ikke er nok at de ikke vil hjelpe, men de skal i tillegg snakke ned til folk på den måten. Vi sier opp homenet i dag, og jeg anbefaler på det sterkeste, IKKE BESTILL FRA HOMENET! Verste supporten jeg har vært borti noen gang.
Uansett hva det måtte være av problemer så har de stilt opp og hjulpet til 😊Setter pris på det !!
Jeg har Homenet bredbånd med en hastighet på 14-21 mbps, den største hastigheten jeg har målt ved hjelp av speedtest og fast.com er 9 mbps. Har ringt kundeservice om dette og de sier at ingenting kan bli gjort ettersom jeg har avtale med de i 12 mnd. Styr unna Homenet om du har mulighet, selvom de er billig så får du ikke det du betaler for.
Her er det snakk om en leverandør som ikke leverer noe i nærheten av det de lover, Linja er hele tiden ustabil og hastigheten lavere enn vi betaler for. Jeg har også en egen ruter som er ekstremt kraftig som de prøver å skylde på ikke er satt opp riktig, men her har jeg hatt en IT ekspert til å sette opp for meg. De nekter å gjøre noe med linja og nekter å la meg si opp bindingstiden med mindre jeg betaler i dyre dommer. Her er det bare å holde seg langt unna da det ikke finnes interesse å hjelpe kundene sine. Tror nok du kan velge hva som helst utenom homenet og de vil gi deg bedre linje eller kundeservice da begge her stinker.