HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Lav hastighet og ustabilt signal. Billig, men dårlig produkt.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi ønsker deg som kunde en god og stabil linje, derfor beklager vi at du opplever ustabiliteter og lav hastighet. Vi ønsker å finne en løsning på dette slik at du som kunde kan få full utnytte av din internettlinje. Derfor ber vi deg ta kontakt med oss for et videre feilsøk, gjerne referer til at du har vært i kontakt med oss her på bytt.no Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Mitt sameie på 16 seksjoner bytter fra GET til Homenet (fiber) for et par måneder siden. Dialogen med Homenet i forkant av installasjon, under installasjon og i etterkant var upåklagelig. Alle spørsmål og eventuelle bekymringer ble tatt hånd om omgående. GET skrudde av sin forbindelse samme dag som Homenet skrudde på og det har ikke vært en eneste feil i noen av seksjonene siden oppstart. Alt har fungert optimalt fra dag 1.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi i Homenet takker for din positive tilbakemelding, gøy å høre du er fornøyd! Skulle det være noe kan du alltids kontakte oss for en hyggelig samtale. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Helt ubrukelig. Lover og lyver. Svindel. For all del, styr unna.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Beklager at du har hatt denne erfaringen, nå vet ikke jeg hva som har blitt sagt eller gjort men ønsker selvsagt å undersøke dette sammen med deg. Slik at vi og deg som kunde kan komme til en enighet, å gjøre deg som kunde fornøyd. Derfor ber vi deg ta kontakt med oss på telefon, slik at vi sammen kan finne en løsning på dette. Gjerne referer til at du har vært i kontakt med oss på bytt.no Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Har hatt Ventelo /Homenet gjennom flere år, var de første årene med Ventelo. Etter det ble Homenet har det vært jevnt og trutt med problemer, hadde nærmere 1500 kr i telefon utgifter i fjor på Homenets 5 sifrede service nr.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi i Homenet beklager at du har hatt problemer med linjen, og hvilken kost dette har påført deg. Vi ønsker å finne en permanent løsning på dine problemer, slik at du kan få en god og stabil linje. Derfor ber vi deg ta kontakt med oss på chat eller telefon, slik at vi sammen kan finne en løsning på dette. Gjerne referer til at du har vært i kontakt med oss på bytt.no Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Venter fortsatt i tredje uken på å få fibertilkobling etter at nett-tilgang forsvant brått og uten forvarsel den 19. Oktober. Angrer bittert på undertegning av avtale om installasjon av fiber etter å ha blitt kontaktet av dørselger (en plass i Nord Norge). Har fått beskjed at det må ha skjedd en krysskobling da jeg mistet nettet mitt (høres ut som de ikke vet hva de lokale montører holder på med), men HomeNet har så langt gjort ingenting for å rette opp feilen. Har kontaktet HomeNet gjentatte ganger, men det har vært som å snakke med en vegg. Tror ikke de har kompetanse lenger til å rette opp feil og tviler på om de har vilje til å sende en lokal feilretter hjem til meg. Frustrert og forbannet. Jeg har inngått en kontrakt med EN TOTALT USERIØS BEDRIFT som har penger for en tjeneste de IKKE GREIER Å LEVERE. ET FIRMA LOKALISERT SØRPÅ SOM IKKE HAR KUNDEBEHANDLING FOR KUNDER I NORD NORGE Ingenting er bra med firmaet og alt kan bli bedre. Vær lur å holde deg unna HomeNet.
Nettet detter inn og ut mer eller mindre konstant. Bare perioder av dagen oppfører nettet seg noen lunde. Dette holder rett og slett ikke mål! Det er noe grunnleggende galt i hele nettforbindelsen. Virker som systemet bikker inn og ut hele tiden. Har egentlig aldri vært fornøyd siden vi fikk abonnementet. Har kjøpt ny ruter, byttet ruter enda en gang, men like forbasket er dette nettet dårlig. Slik kan en rett og slett ikke operere i et seriøst marked, der folk er avhengig av tjenester som funker!
Har gjentatte ganger måtte ringe homenet på grunn av internetten ikke er tilstede. Må restarte ruteren flere ganger. Mange dager uten nett. De skal sende en fra teknisk for å sjekke linjene. Men det tar mange dager. En er avhengig av nett i dag. Og når en flytter så binder de deg i 12 nye måneder. Når en ikke får produktet en vil ha så skal en heller ikke være bindet til dette. Kundeservice har og mange svar. Men ikke mye hjelp. Restarte ruter osv osv. Nettet er som regel ikke til stede. Da burde en heller ikke måttet ha bindingstid til et produkt som ikke er som forventet. Skikkelig lei. Aldri mer homenet. Og kommer aldri til å anbefale det til noen.
Jeg har ringt dag etter dag etter dag, og de klarer ikke å få meg oppkoblet. Flyttet inn 2.9.16 og venter fremdeles på linje nå 21.9.16. De er veldig vennlig og hyggelig på kundeservice, teknisk, men dette opplever jeg som skuespill. De lover hver dag at dem skal koble meg opp, men ingenting skjer. Jeg vil sterkt fraråde at dere bruker Homenet. Jeg har gitt opp, og dessverre har sameiet inngått bindingstid med dem. Denne skal sies opp så snart bindingstiden er over.
Selv om de jeg snakker med virker snill og hjelpsom, I virkelighet går man rund i sirkler. Ingenting har jeg opplevd som dette... Frustrerende og bortkastet tid. Virker som Homenet har ikke peiling. Det var faktisk meg som pekt ut en av feilene. Men de hører ikke på hva man sier. At de tør å ta betaling for det! Har ikke opplevd stabilt internett i nesten ett år! Nå er det nok. Kan ikke anbefales.
Grei kundeservice... Rimelig internett men linjen faller ofte ut og da må man vente og vente og vente... Ganske irriterende når man jobber med dokumenter og eller prosjekter og skal bruke internett som hjelp. Ingen teknisk support etter kl. 16. Jeg får ikke heller fart som jeg betaler for. Den ligger under 11 Mb men betaler for 20 med såkalt VDSL modem.
Har homenet fiber (50/50 tror jeg det er). Dårlig: Ekstremt ustabil hastighet, Nettet faller ut. Bra: Lett å bestille.
Har hatt HomeNet i 30 mnd. nå, Har ikke hatt leveringsbrudd, ingen grunn til å purre på noe og nettet har fungert helt greit. Det er en rimelig og god leverandør, som ordner alt ved bestilling.
Skuffende kundebehandling av Homenet. Internett som ikke egner seg for bruk av telefon eller tv. Alt hakker. Anbefaler ikke å kjøpe avtale fra Homenet.
Når "inntil 20" egentlig er 4,6, blir det for dårlig.
Medfølgende abonnementet får du en udugelig router/modem som gjerne må startes på nytt en gang om dagen eller oftere. Hastigheten på linjen vår skal være 25/5, men jeg har ikke sett nedlastningshastighet som har vært raskere enn 0,5 mb i sekundet. Vi har blitt festet til denne avtalen i et år fordi en i husholdningen takket ja til en oppgradering. Da hadde vi allerede slitt med et abonnement fra dem i over et år. Så ikke bare leverer de ikke produktene de tilbyr, men de anbefaler også kampanjer med lovnader om at det skal løse problemene. I realiteten fortsatte problemene og den oppgraderte hastigheten har vi ikke sett noe til. De gangene jeg har hatt kontakt med kundeservice har de ikke virket spesielt bekymret for å miste kunder og på et tidspunkt la personen bare på røret når jeg truet med å skifte leverandør. Det virker ikke som de har noe lovverk å forholde seg til når det kommer til hva de selger og hva du faktisk får. Anbefaler på det sterkeste å styre unna dette selskapet.
Personen som ringte meg for å få meg til å bytte til Homenet var ikke ærlig, og lurte meg til å skrive under. Tok meg mangfoldige timer, og mange telefoner for å rette på skaden. Få alt skriftlig! Internettet i seg selv er ok, men falt ut ca en gang i uken. Mistet den fullstendig en gang, men fikk den tilbake en dag eller to senere.