HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Takk for dyktig og hyggelig bistand.
Hei, Takk for din omtale her på bytt.no, vi håper vi kan fortette å gjøre deg fornøyd videre som kunde. Skulle det være noe er det bare ta kontakt for en hyggelig samtale! Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Jeg har ikke noe noe negativt å si om Homenet. Kundebehandlingen er helt topp og imøtekommende.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Tor, dette blir vi veldig glad for å høre! Vi håper vi kan forsette å gjøre deg fornøyd, skulle det være noe er det bare å ta kontakt! Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Bestilte bredbånd fra dem, måtte være hjemme 5 dager fra jobb for å få koblet det opp. Utallige telefonsamtaler, utallige eposter og på toppen av det hele så fikk jeg en telefonregning på 680kr for å ringe til kundeservicen demmes siden dem har en hinsides minuttpris. Men når dem endelig å da menere jeg ENDELIG fikk montert opp bredbåndet så fikk jeg fantasktiske 6mbit ned å 0. 9mbit opp i motsettning til 60mbit ned å 15 mbit opp som var avtalen. Og ruteren som du får med, den må være den værste dritten jeg noen gang har sett.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi beklager at du har opplevd disse problemene under installasjonen. Vi prøver å gi alle kundene våre en rask og god oppkobling, så vi beklager igjen at dette ikke har gått som det skal. Når det kommer til hastighet skal du selvsagt få den hastigheten du betaler for, gjør du/noen ikke det ønsker vi å løse dette. Beklager å høre at du har skiftet selskap, vi i HomeNet ønsker deg velkommen tilbake om du skulle ønske dette! Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Jeg har lest alle de negative tilbakemeldingene, og det virker som om de aller fleste som har klager, har ADSL. Jeg har hatt ADSL fra Telenor, og Homebase, og da hadde jeg også mye mer problemer med stabilitet og hastighet. Men da jeg fikk fiber-nett, var det ikke noe mer problemer med hastighet eller stabilitet.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Godt å høre du er fornøyd med Fiber! Fiber er jo den nye teknologien så det vil selvsagt ha bedre stabilitet og hastighet en adsl/vdsl. Skulle du oppleve problemer så kan du alltid ta kontakt for en hyggelig samtale! Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Får hjelp veldig raskt. Får tilbakemeldinger med en gang feilen er utført.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Godt å høre at du fikk rask hjelp, vi prøver alltid å holde kundene våre så oppdatert som mulig. Skulle du ha noe videre problem, ta kontakt så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Stort sett er det bra. Ustabil internet i siste uke, kontakt med service support og fått ny modem. Nå er det blitt stabil linje igjen:-). FORNØYD.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Godt å høre at problemet ditt ble løst med nytt modem, når det kommer til femsifret nummer kan vi forstå at dette kan bli dyrt derfor tilbyr vi også support igjennom chat og facebook. Chat skal også være åpent lørdag og søndag mellom 10-15. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Veldig bra linje er veldig fornøyd har mange i familien som jeg har anbefalt og har Homenet nå.
Fiberen min fungere perfekt. Inga nedtid siste 3 år.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Godt å høre du er fornøyd, skulle det være noe så kan du alltids ta kontakt for en hyggelig samtale! Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Veldig hjelpsomme og tålmodige! Er ny kunde, så litt tidlig å uttale meg om hastigheten enda.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Velkommen som kunde! Godt å høre at du alt er fornøyd, vi håper å holde det slik. Ta kontakt med oss så skal vi se hva vi kan gjøre med hastigheten. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Kundeservice er ok, får stort sett snakket med noen og de ser problemet, men det hjelper lite når linja er ustabil og hastigheten stort sett 1/5 av det en betaler for. Har kontakt med teknikere og de tester linja, og kansje den blir bedre der og da, men blir like dårlig noen timer senere.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi ønsker alle våre kunder høyest mulig hastighet! Beklager at du har opplevd hastigheten slik, dette ønsker vi å finne en permanent løsning på. Derfor ber vi deg ta kontakt med oss for et videre feilsøk, gjerne henvis kundebehandler til at du har vært i kontakt med oss på bytt.no. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Lurt av telefonselger med lovnad om veldig rask montering av nett, to uker senere får jeg beskjed om at det tok opptil 3 uker før montør kom å installerte. Har betalt for super adsl 25mbs a 468kr mnd, mens jeg kun får hastighet tilsvarende vanlig adsl a 299kr mnd. Klaget på dette flere ganger men klagen er ikke blitt loggført. De har opprettet en intern sak nå for å se hva de kan gjøre. Vil trekke dette inn for klagenemda å kreve refusjon om de ikke øker hastigheten eller senker prisen på nettet. Det finnes flere langt mer seriøse aktører på markedet, dog litt dyrere men du får da hva du betaler for.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi beklager for at informasjonen ikke har kommet tydelig nok ut til deg som kunde. Vi prøver hele tiden å forbedre oss innen kommunikasjon om ny bestilling, så dette er noe vi skal få eskalert videre. Når det kommer til hastigheten ønsker vi å løse dette slik at du får det du betaler for, gjør du ikke dette skal vi selvsagt kompensere for dette. Derfor ber vi deg ta kontakt med oss for et videre feilsøk, gjerne referer til at du har vært i kontakt med oss på bytt.no. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
På speedometeret får jeg over 40 MB selv om jeg ble fortalt at jeg ville få 30MB. De hjalp meg veldig bra med mitt trådløse hjemme og alt fungerer fint. Jeg er veldig fornøyd.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Godt å høre du er fornøyd, vi vil alltid levere høyest mulig hastighet! Skulle det være noe så kan du alltids ta kontakt for en hyggelig samtale! Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Dårlig hastighet og det er ikke mulig å chromecaste noe på kvelden, da detter nettet ut hele tiden.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi beklager at du opplever det slik, vi skal levere en stabil hastighet både på kveld og dag. Vi ønsker å undersøke kapasitet problemet du opplever på kvelden, slik at du kan få full utnytte av chromecasten din! Derfor ber vi deg ta kontakt med oss for et videre feilsøk, gjerne henvis kundebehandler til at du har vært i kontakt med oss på bytt.no. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Internet ble borte 1 time neste hver dag det siste 3 måneder. Det ble borte en helg fra lørdag til mandag! Da brukte jeg hele kvoten min på Telia på grunn av jeg hadde ikke wifi hjemmet! Jeg har kontaktet Homenet manger på grunn av dårlig internet, både på chat og telefon! Jeg har brukt ca 400kr for å ringe Homenet! Og i tillegg de sendte en regning tul meg for renter for 0, 9,5 og 3 kr + 70kr gebyr for dette! Helt utrolig! De påstod at det var noe feil hos meg! Jeg byttet leverandør allerede og jeg har ikke hatt noe problem med internett!
Dyrt. Dårlig dekning. Ustabilt. Og når en vil si opp så er det en helvetes høy bruddkontrakt på noe som de lover at skal bli bedre men som blir dårligere.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi beklager at du opplever nettet ustabilt og vil gjerne fikse dette. Har vi ikke klart å rette denne feilen må vi kanskje sende ut en montør til å se på dette. Skulle vi da ikke klare å fikse problemet, kan vi selvsagt ikke holde deg til noe bindingstid heller. Derfor ber vi deg ta kontakt med oss for et videre feilsøk, gjerne referer kundebehandler til at du har vært i kontakt med oss på bytt.no. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Tok et par dager å rette opp feil. I mellomtiden fikk jeg oppdatering med tidsfrist for når feil skulle bære utbedret. Feil rettet opp dagen før frist.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Godt å høre du er fornøyd med hvordan vi holdt deg oppdatert, dette er noe vi jobber hardt med for alle kundene våre. Gi oss beskjed skulle du ha noen andre problemer vi kan hjelpe deg med! Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support