HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bestilte fiber for ca. 1/2 år siden. For et par uker siden ble vi oppringt av kundebehandler i Home Net. Vedkommende forklarte at det kom til å ta endel lengre tid enn forventet, og om vi derfor ønsket å avbestille. Vi takket ja til å avbestille. I går kom faktura med avbestillingsgebyr på kr 9000. Det er jo helt UTROLIG RART at leverandør AKTIVT ringer opp kunden for å tilby å avbestille, uten å opplyse at vanlig gebyr gjelder. Hvorfor I ALLVERDEN gjør dere det? For å få inn penger uten å slippe å levere noe som helst? Du snakker om å prøve å svindle folk altså.
Hei, Cecilie! Dette høres ikke bra ut, vi beklager for at du har hatt den opplevelsen med oss! Vi vil gjerne se på saken din ytterligere for å se hva som har gått galt her. Men for å kunne få det til så trenger vi at du kontakter oss på telefon 38990100 på hverdager mellom 08-21. Med vennlig hilsen, Espen | HomeNet
Jeg har vært kunde hos Homenet i mange år. Veldig ustabilt nett. Nytter ikke å klage når det oppstår et problem. Får bare generelle svar som ikke bidrar til å løse problemet. Vi ble i vår plutselig uten internett og var det i en hel måned. EN HEL MÅNED! Har vært i kontakt med kundeservice mange ganger og venter fortsatt, nesten 3 mnd. etterpå, på tilbakebetaling av mine 398 kroner til oppgitte kontonummer. En liten beklagelse for det hele hadde også vært et pluss, men jeg innser nå at det er for mye å håpe på. For vedkommende fra Homenet som leser dette er saksnummeret (sensurert), og du trenger ikke svare på dette innlegget, jeg har rett og slett gått lei av overfladiske ord og tomme løfter fra dere. Min erfaring med Homenet er at hvis du ikke stiller noen krav til det du betaler for, ja da er Homenet det riktige valget for deg. Hvis du derimot verdsetter å bli tatt på alvor som kunde, da bør du tenke deg grundig om før du velger Homenet. Jeg er redd Homenet ikke forstår hva en kunde er. Håper dette kan være nyttig informasjon for andre.
Hei, Jan! Først vil jeg gjerne beklage om du har vært uten nett så lenge. Det er svært uheldig. Det er klart du skal bli kompensert/tilbakebetalt for dette, da dette aldeles ikke høres bra ut. Jeg har dessverre for lite info her til å finne din sak, så jeg ber om at du tar kontakt med oss slik at vi kan få rettet opp i dette. Saksnummeret du skriver her blir sensurert grunnet strenge personvernsregler, så jeg kan ikke søke på dette heller. Vi verdsetter våre kunder høyt, og kundeservice har høy prioritering hos oss, så det er svært beklagelig at du har denne oppfattelsen av oss. Og som nevnt ønsker vi gjerne å bedre dette. Ta gjerne kontakt på 38 99 01 00 slik at du kommer i kontakt med våre kundebehandlere direkte, slik at vi kan finne en løsning på dette. Med vennlig hilsen, Espen | HomeNet
Nå har vi ikke hatt nett på 2 timer,prøver og ringe men det er stengt det er for dårlig og stenge kl 3 på en lørdag.Finner ikke ut noe om at det er feil noe sted alt for dårlig.
Hei Turid, Våre åpningstider i helger er 10-15 på chat, men vi har teknikere på jobb hele døgnet som fanger opp dersom større feil skjer. Er feilen kun internt hos deg må denne meldes i våre åpningstider. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Proffe montører fra Fibber. Meget bra produkt. Raske kundeservice både på epost og telefon. Leverer det de lover. Har taste speedometer-test mange ganger, og alltid ytelse som lovet.
Hei Alexander, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi veldig pris på :-) Ønsker deg en god sommer! Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Homenet har mange medarbeidere som er helt prima, dessverre har de også noen medarbeidere som er meget lite service minded. Ble så provosert at vi byttet rett og slett.
Hei, Det er beklagelig at du føler dette om oss! Jeg har desverre ikke nok informasjon her for å kunne finne hva saken din går ut på, men vi vil veldig gjerne få dette ordnet opp. Ta gjerne kontakt med oss direkte på tlf 389 90 100 slik at våre kundebehandlere hjelper deg videre. Mvh Frida | HomeNet
Brukt masse tid på feilsøking pga stadige utfall og ikke i nærheten av å levere hastigheten de påstår. Når en kontakter kundeservice, forteller de deg hele tiden at det er det utstyret vi bruker som har begrensinger. Virker som de har en liste med predefinerte svar til kunde. De påstår de leverer, alt vi tester med er enten for gammelt, har begrensinger, er ødelagt og makser linjene. For mange enheter tilkoblet. Kommer ingen vei. De er heller ikke villige til å prøve å komme med løsninger eller hjelpe på noen måte. Føler jeg har grei oversikt på data, så kan tenke meg hvor frustrerende det må være for folk som ikke kan noe. Samtid har enkelte på kundeservice sagt at den boksen de leverer, ikke er av de beste. 🤷🏻♂️
Hei Roy, Dette høres ikke bra ut, vi beklager for at du har hatt den opplevelsen med oss! Vi vil gjerne se på saken din ytterligere for å se hva som har gått galt her. Men for å kunne få det til så trenger vi at du kontakter oss på telefon 38990100 på hverdager mellom 08-21. Mvh Frida | HomeNet
Forskyvninger, nå et halvt år. I gen kontakt. HomeNet helt uten styring og kontroll. Store ekstra omkostninger for oss alle
Hei Olle A, Det er beklagelig at du føler dette om oss! Jeg har desverre ikke nok informasjon her for å kunne finne hva saken din går ut på, men vi vil veldig gjerne få dette ordnet opp. Ta gjerne kontakt med oss direkte på tlf 389 90 100 slik at våre kundebehandlere hjelper deg videre. Mvh Frida | HomeNet
er mere nede enn det funker. galskap at de selger dette. det er problem hele tiden og kundeservice suger dritt. HOLD UNNA
Hei, Jeg er dessverre ikke kjent med din sak, ei heller problemene du har opplevd. Vi tilstreber alltid å ha så lite nedetid som mulig, men for oppgradering og vedlikehold av linjer vil dette av og til skje. Planlagt arbeid varsles selvsagt på forhånd. Ta gjerne kontakt med oss via telefon eller chat dersom noe er uklart. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Har nå hatt Home Net en måneds tid, og mer ustabilt og dårlig fiber skal du lete lenge etter. - Lite kunnskapsrik kundeservice. Har møtt på EN som visste hva hen snakket om, andre er flinke til å drive med copy/paste fra hjemmesiden deres og andre fra steder på nett. Blir som å snakke med et menneske som oppfører seg som en chatrobot. - Klarer ikke å levere forventet hastighet Har målt over lang periode. De er ikke i nærheten av å levere det forventet hastighet. Kun hvis du kobler maskina rett i modemet, fjerner alle enheter fra nettverket og tester hastigheten mot deres egen server snuser du på forventet hastighet. Hadde 750 mbit bredbånd fra Telia før jeg bestilte 1000 mbit linja til Home Net. En periode hadde jeg begge deler. Gjorde da en test hvor jeg koblet til Telia i den trådløse routeren min, og de leverte 750+ mbit på hastighetstesten, og når jeg byttet om til Home Net klarte de å levere rundt 300-500 mbit. - Ustabilt nett. Nettet har vært nede fire ganger på en måned, og da snakker vi ikke utfall på noen få minutter. Hver gang er det flere timer. Virker ikke som de har noe overvåking eller kontroll på hva som foregår i nettet deres. Dersom et helt borettslag mister nettilgang, burde det ringe noen bjeller. Dersom du klager og de sier at de må sende en tekniker ut for å undersøke problemet, blir du truet med gebyr dersom de ikke finner noe feil. Det er ikke en sjanse jeg vil ta da nettet deres i utgangspunktet er elendig.
Hei, Martin! Jeg har desverre ikke nok informasjon her for å kunne finne deg i vår kundedatabase. Vi vil gjerne se på saken din ytterligere, men trenger at du tar kontakt med oss på e-post "[email protected]" slik at vi kan hjelpe deg videre. Mvh Frida | HomeNet
Største m***aselskapet som finnes! Har ikke ord en gang! For guds skyld styr unna disse om du skal ha fibernett!
Hei Malin, Det er beklagelig at du føler dette om oss! Jeg har desverre ikke nok informasjon her for å kunne finne hva saken din går ut på, men vi vil veldig gjerne få dette ordnet opp. Ta gjerne kontakt med oss direkte på tlf 389 90 100 slik at våre kundebehandlere hjelper deg videre. Mvh Mohammed | HomeNet
U seriøse firma,jeg Bestillte internet hos dem,det gikk over 2 mnd ringte inn manga ganger uten å får det.tilslutt jeg bestemte meg på avbestille,da jeg avbestilte sa det koster meg ikke noe etter en uke sende di faktura på 2500 , holde dere une dem verste kunde service ikke stole på dem.
Hei Zana, Jeg har desverre ikke nok informasjon for å finne saken din her. Men om man avbestiller abonnemnetet etter angrefristen og før det har blitt levert så vil det tilkomme et annulleringsgebyr. Om du mener at du ikke skulle ha fått dette så kan du ta kontakt mes oss på tlf 389 90 100 eller via vår chat løsning for å forklare saken din. Mvh Mohammed | HomeNet
Flyttet til ny leilighet og skulle få egen linje istedenfor å dele med huseier. I april kom boksen og tekniker. Nå er det juni og fremdeles har jeg ikke fått nett. Huseier deler nett med meg foreløpig og betaler for 1000mbps men når vi måler er det 49mbps. Savner Altibox..
Hei. Dersom du har spørsmål rundt leveransen/problemer med tjenesten er det fint om du kontakter oss direkte på telefon 38990100 eller på chat via vår hjemmeside så skal vi sjekke opp i dette. Vennlig hilsen Vilde | HomeNet
Jeg bor på Lesja, og leier et bygg av Bane-Nor, det kom en melding fra kommunen om at HomeNet skulle bygge ut i dalen. Jeg ringte de for å undersøke. Like etter står en selger på døra mi på kvelden og ber om at jeg signerer på en avtale. Jeg sa at jeg ikke eide huset, men selgeren bare sa at det følger huset. Og oppførte seg sint og intimiderende. Dette var en utilbørlig kontraktsinngåelse under press. Jeg sa til selgeren at jeg kanskje skulle flytte før de kunne levere også. Da sa han bare det følger huset igjen, men jeg eier jo ikke huset. Nå er det høyst usikkert om de kommer til å levere, og jeg kommer jo ikke til å bo her heller. Så ringte jeg HomeNet, og de sa jeg måtte ut med 9000 kroner i kanselleringsgebyr, det er det jeg skulle betalt for hele bindingstiden så og si. De skal ikke levere før på senhøsten, om de leverer. De har jo alle rettigheter til å trekke seg, men ikke kunden, dette er svært ujevn rettighetsfordeling. Opplever dette som veldig urettferdig at de ikke lar meg ut av dette. Jeg ønsker å ta HomeNet til retten med denne saken. Og til Media. Da jeg opplever dette som bondefangeri, altså en overkjøring av meg og mine kundebehov. Jeg skal altså betale for noe de ikke kan levere, for ingen vil bo her, og de har heller ikke tillatelse fra Bane-Nor til å grave her. Så hvorfor skrev jeg under, fordi jeg opplevde et veldig sterkt press, og jeg fikk ikke benyttet angrefristen p.g.a. sykdom. Jeg mener HomeNet har et etisk problem, når de er villig til å "rane" folk på denne måten.
Hei Vidar, Jeg har desverre ikke nok informasjon her for å kunne finne deg i vår kundedatabase. Vi vil gjerne se på saken din ytterligere, men trenger at du tar kontakt med oss på e-post "[email protected]" slik at vi kan hjelpe deg videre. Mvh Mohammed | HomeNet
Tok det valget å bytte til homnet nå nylig. Fikk tilsendt en ruter av dem i posten, var litt usikker på hvordan jeg skulle koble til ruteren. Ringte kundeservice, ble bistått gjennom hele prosessen og alt ordnet seg! Veldig god kundeservice!
Hei Elling. Takk for koselig tilbakemelding. Håper du blir fornøyd som kunde hos oss. Dersom du lurer på noe er det bare å ta kontakt med oss så skal vi hjelpe deg med dette. Ønsker deg en fin kveld. Vennlig hilsen Vilde | HomeNet
Skiftet fra Telenor til Homenet. På oppkobling dagen kom vi ikke på nett. Nå seks dager etter er vi fremdeles ikke på nett. Eneste svaret vi får fra Homenet er at de er på saken. Får ingen svar på når de forventer at feilen skal være rettet. Hadde jeg visst dette i forkant hadde jeg aldri byttet og anbefaler heller ikke andre å bytte til dette selskapet. De som jobber på kundeservice gjør så godt de kan, men det hjelper ikke mye når de som skal rette feilen ikke får ordnet opp i den.
Hei Katrine, Dette høres ikke bra ut, vi beklager for at du har hatt den opplevelsen med oss! Vi vil gjerne se på saken din ytterligere for å se hva som har gått galt her. Men for å kunne få det til så trenger vi at du kontakter oss på e-post "[email protected]". Mvh Mohammed | HomeNet
Ingenting er bra ved dette. Oppfyller hverken kundens behov på det tekniske eller kundeservicen. Holder ikke det de snakker om og hver eneste såkalte rådgivere sier ulike ting. HOLD DERE UNNA. Kommer med spydige kommentarer når de selv har tatt feil. En sak gått over flere mnd uten å ha hørt fra dem.
Hei! Vi beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss så langt. Vi vil veldig gjerne at du kontakter oss på telefon 38 99 01 00 eller via vår chatløsning på www.homenet.no så vi kan finne en løsning på problemet du opplever. Vi beklager igjen for ulempen dette har medført og håper vi kan imponere deg mer i fremtiden enn hva vi har gjort til nå. Vennlig hilsen Kristina | Home_Net