HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dette er potensielt det mest useriøse greiene jeg har opplevd. Nette fungerer ikke om du beveger deg i en radius utenfor 2 m fra ruter. Har flere forsterkere i huset. Snakket med de, sendt e-post men får bare svada svar tilbake. De mener av det de kan se så fungerer det. Har spurt om å bli fristilt, det aksepterer de ikke. Realiteten for oss, er at vi streamer det meste via 5g på mobilen. Jeg har spurt om de kan sende ut noen for å se på nettet, men det svarer de ikke på. De var en hyggelig person på kundeservice som skulle registrere saken for å få sendt ut en montør, ikke hørt noe tilbake.. Her føler jeg meg som en skikkelig liten kunde mot et stort og forferdelig selskap. Herregud for er useriøst opplegg!
Hei Paul Bare å beklage for opplevelsen du har hatt her. Jeg kjenner dessverre ikke godt nok til din sak og ber deg derfor om å kontakte kundeservice på 38990100 slik at vi kan løse opp i dette. Vennlig Hilsen Jonas | Globalconnect
HomeNet var en bra nettleverandør i starten. Så begynte det med ustabil nettkvalitet. Og så begynte det å bli mange navn å foholde seg til. Det var fakturaer fra fremend aktører. Og prisene øker og øker. Så nå er det på tide å innhente tilbud fra andre. For rot og uforutsigbarhet og høye priser vil vi ikke ha!
Hei Leif, Jeg vil først og fremst bekalge for opplevelsen du har hatt med oss! Når det kommer til ustabilitet som du opplever så vil vi veldig gjerne finne ut av årsaken for det, men vi trenger da at du kontakter oss direkte på tlf 389 90 100 slik at en av våre teknikkere kan gjennomgå et fullstendig feilsøk med deg. Angående prisen så høres det ut som at du hadde en kampanjepris som har utgått, du kan kontakte vår abonnmentsavdelingen så kan du tilby deg en ny redusert kampanjepris. Mvh Mohammed | GlobalConnect Privat
Ustabilt nett. Barna må bruke 4G fra telefonen for å fullføre lekser. Noen ganger virker det bra. Har ringt hånet en rekke ganger. Har erfaring med at nettet er bedre i noen dager, men så er det dårlig nett igjen. Har logg ført og tatt en rekke speed tester…
Hei Beklager å høre at du opplever disse problemene på nettet. Har dessverre ikke innsikt i saken din direke, men kontakt oss på chat eller 38 99 01 00, slik at vi kan se på dette sammen med deg Vennlig Hilsen Bjørn Tore | Globalconnect
Har avsluttet avtalen.13.februar i år. Avventer sluttregning frem til den datoen. Jeg har vært fornøyd med kundebehandlingen pr.telefon. Sender tilbake routeren når jeg får tlsendt adresse. Egil. :)
Hei Egil Kjedelig å høre at du har valgt å bytte selskap: Godt å høre at kundebehandlingen som du har opplevd her hos oss Vennlig Hilsen Bjørn Tore | Globalconnect
Jeg var veldig fornøyde aldri klaget.det var gode servise. Som kunde jeg var glede meg om Honnett tusen takk.
Hei Tsega, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi utrolig stor pris på. Det er veldig fint å høre at du er fornøyd og dersom det skulle oppstå noen problemer så er vi alltid en telefon unna. Mvh Mohammed | GlobalConnect Privat
Ventet i 5 måneder på å få en montør til å komme til oss. Ringte og snakket med kundeservice hver uke og fikk beskjed om dette purrer de videre til teknikksavdeling. Kort sagt de klarer ikke å lever inn tjenesten de lover å lever inn. I tillegg vil de at kundene skal betale 9000kr hvis mann ønsker å avbryte en avtale , selv om feilen ligger hos dem.
Hei Arshad. Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg er dessverre ikke kjent med din sak, men ønsker at du tar kontakt med oss direkte på telefon 38990100, chat via vår hjemmeside eller mail slik at vi får sjekket opp i dette. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect
Har nå prøvd og bytte eier på abonnement, først skulle bekreftelse komme på sms, fikk ikke noen. Kontaktet kundeservice på nytt, da var det feil på sms utsendings programmet, bad da om og få på mail. Fortsatt ikke noe. Kanskje feil på alt??
Hei Fredirk, Det er beklagelig at du har hatt denne opplevelesen med oss! Om det er fortsatt slik at du ikke har mottatt bekreftelse på eierskifte så ønsker vi at du kontakter vår abonnementsavdelingen på tlf 389 90 100 (tastvalg 2) slik at de kan få dette utført! Mvh Mohammed | GlobalConnect Privat